Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-28@17:29:52 GMT

گل اول ژاپن به عربستان توسط تومیاسو (ژاپن 1-0 عربستان)

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۶۰۷۹۵

‍‍‍‍‍‍

گل اول ژاپن به عربستان توسط تومیاسو (ژاپن 1-0 عربستان).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۰۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکدامن: گرفتن سهمیه تیمی المپیک اتفاق بزرگی است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی پاکدامن درباره‌ی عملکرد خوبی که از خود در مسابقات نشان می‌دهد، بیان کرد: ابتدا سال جدید را به همه تبریک می‌گویم و امیدوارم سال خیلی خوبی برای جامعه ورزش و اصحاب رسانه باشد. من همیشه تمرین‌هایم را انجام دادم و در این چند سال می‌توانم به خودم نمره قابل قبولی بدهم. نزدیک به المپیک هم هستیم و انگیزه‌ام بیشتر شده و تمام تلاشم را می‌کنم که بتوانم عملکرد خوبی از خود به جا بگذارم.

به نقل از ایسنا پاکدامن در مورد گرفتن سهمیه تیمی المپیک پاریس گفت: خدا را شکر که سهمیه تیمی هم قطعی شد. مسابقه اول کسب سهمیه که جام جهانی اسپانیا بود توانستیم مدال بگیریم. در قهرمانی آسیا هم حریف اصلی خود(ژاپن) را برای کسب سهمیه المپیک شکست دادیم و در قهرمانی جهان یک پله از تیم ژاپن پایین‌تر بودیم اما در مسابقات بعدی توانستیم از ژاپن جلوتر باشیم و در نهایت به سهمیه المپیک رسیدیم.

او ادامه داد: اینکه ما برای دومین دوره متوالی توانستیم سهمیه تیمی المپیک را بگیریم اتفاق بزرگی است. ایتالیا با وجود داشتن مدال نقره المپیک شرایط حساسی را برای گرفتن سهمیه داشت و اگر آلمان در جام‌جهانی مجارستان مقابل کره‌جنوبی پیروز می‌شد، ایتالیا نمی‌توانست به المپیک راه پیدا کند و اوج حساسیت و رقابت برای گرفتن سهمیه المپیک بود. آلمان که در دوره قبل المپیک حضور داشت در این دوره نتوانست سهمیه بگیرد. این نشان می‌دهد ما چه کار بزرگی انجام دادیم. همچنین توانستیم در انفرادی و تیمی سهمیه المپیک داشته باشیم.

کاپیتان تیم ملی سابر در پاسخ به این پرسش که بعد از حضور در المپیک ریو و توکیو با چه تجربه‌ای به المپیک پاریس می‌رود؟ تصریح کرد: در المپیک ریو برای اولین بار بود که در این رویداد حضور داشتم و کم تجربه بودم از این رو نتوانستم عملکرد قابل قبولی داشته باشم. در المپیک توکیو خیلی انگیزه داشتم. المپیک واقعا میدان بزرگی است و امیدوارم در پاریس نماینده شایسته‌ای برای ایران باشم.

او در مورد اینکه در المپیک پاریس چقدر متفاوت از دو المپیک قبلی ظاهر خواهد شد؟ زیاد اهل پیش‌بینی نیستم اما همه تلاشم را انجام می‌دهم.

پاکدامن در مورد برنامه‌ خود بعد از المپیک پاریس گفت: بستگی به دارد که چه اتفاقی در المپیک پاریس برایم رخ دهد. فکر می کنم نیاز به استراحت داشته باشم.

ملی‌پوش شمشیربازی ایران در پایان گفت: آرزوی سعادتمندی و خوشحالی برای مردم شریف ایران دارم و برای ورزش ایران هم آرزوی مدال‌های خوشرنگ دارم.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888241

دیگر خبرها

  • مشخص شدن ۲۰ کشتی‌گیر ژاپن در مسابقات قهرمانی آسیا
  • سقوط آزاد ین
  • لژیونری که انتظار‌ها را برآورده کرد
  • قرص کاهنده کلسترول در ژاپن ۲ نفر را به کام مرگ کشاند
  • حقایق عجیب در مورد زندگی ژاپنی‌ها
  • کره شمالی تداوم مذاکرات با ژاپن را جایز ندانست
  • ریکاردو در واکنش به احتمال اخراجش از ردبول: وحشت‌زده نیستم
  • عادت ها و سنت های مفید مردم ژاپن که هر کسی می تواند از آن ها استفاده کند
  • پاکدامن: گرفتن سهمیه تیمی المپیک اتفاق بزرگی است
  • عادت‌ها و سنت‌های مفید مردم ژاپن