Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نیما جاویدی کارگردان جوان سینمای ایران پس از نزدیک به شش سال بار دیگر با سختن یک فیلم سینمایی می‌خواهد شانس خود در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر را بیازماید. کم کار بودن جاویدی نشان می دهد که او از جمله کارگردانانی است که بیش از هر چیز به کیفیت اثر می‌اندیشد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، طی روزهای گذشته تمامی حواس اهالی رسانه و همچنین دوست داران هنر سینما معطوف به اعلام اسامی فیلم‌های بخش سودای سیمرغ سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آثار که امسال می‌خواهند کسب سیمرغ‌ها بلورین به مصاف یکدیگر بروند.

قریب به یقین اهالی سینما جشنواره امسال را رقابت میان جوانان و باتجربه‌ها می‌دانند. کنار هم قرار گرفتن اسامی همچون محمدحسین مهدویان، سعید روستایی، مرتضی علی عباس میرزایی، فریدون جیرانی، نرگس آبیار و کیومرث پوراحمد رقابتی هیجان انگیز در بزرگترین رویداد سینمایی کشور را نوید می‌دهد.

نیما جاویدی کارگردان جوان سینمای ایران پس از نزدیک به شش سال بار دیگر با سختن یک فیلم سینمایی می‌خواهد شانس خود در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر را بیازماید. کم کار بودن جاویدی نشان می دهد که او از جمله کارگردانانی است که بیش از هر چیز به کیفیت اثر می‌اندیشد.

فیلم سینمایی "سرخ پوست" دومین تجربه کارگردانی جاویدی پس از فیلم سینمایی "ملبورن" است که در آن بازیگرانی همچون نگار جواهریان و پیمان معادی به ایفای نقش پرداخته بودند.

سرخ پوست به کارگردانی نیما جاویدی و تهیه کنندگی‌ مجید مطلبی احتمال می رود که از‌ فیلم هایی باشد که با حضور بازیگران مطرح و عوامل حرفه ای سینما که سابقه‌ی چندباره‌ نامزد شدن و دریافت سیمرغ از جشنواره را در کارنامه‌ خود دارند از فیلم های مورد توجه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر باشد.

نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار، آتیلا پسیانی،ستاره پسیانی و حبیب رضایی با مانی حقیقی حقیقی ترکیب بازیگران اصلی سرخ‌ پوست را تشکیل می دهند.

سرخپوست که در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در بخش مسابقه مورد قضاوت سینماگران و منتقدان و مخاطبین سینما قرار می گیرد ،مراحل پایانی فنی را پشت سر می گذارد.

عوامل فیلم‌سینمایی سرخ پوست عبارتند از: هومن بهمنش : مدیر فیلم برداری،ایمان امیدواری: طراح چهره پردازی،طراح صحنه:محسن نصرالهی،طراح لباس:شیما میرحمیدی ،تدوین: عماد خدابخش،مدير صدابردارى : ايرج شهزادى ، مدیر تولید:مهدی بدرلو،مدیر جلوه های بصری:جوادمطوری،طراح جلوه های ویژه میدانی :آرش آقابیک .عکاس:محمدبدرلو ،  مدیر برنامه ریزی و‌ دستیار اول کارگردان :علی مردانه ،مدیریت رسانه و تبلیغات :آیدا مصباحی،مشاور فضای مجازی:آریان امیرخان،منشى صحنه : فائزه گركانى

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نوید محمدزاده پریناز ایزدیار فیلم سرخ پوست جشنواره فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۰۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی دبیر جشن مدیران تولید سینما

به گزارش جام جم و به نقل از ایسنا، کامران حجازی عضو هیئت مدیره انجمن مدیران تولید سینما اعلام کرد: بر اساس تصمیم هیات مدیره انجمن، علی قائم مقامی تهیه کننده و از مدیران تولید باتجربه سینما، به عنوان دبیر بیستمین جشن مدیران تولید سینما منصوب شد.
در این رویداد سینمایی، علاوه‌ بر ارج نهادن به پیش کسوتان این حرفه، از مدیران تولید فعال قدردانی می‌شود و فیلم‌های سینمایی نیز از این منظر مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
جشن مدیران تولید از مهم ترین رویدادهای صنفی است که در دوره‌های گذشته با حضور پرشمار سینماگران و هنرمندان برگزار شده است.
در سوابق حرفه‌ای قائم مقامی، تهیه کنندگی فیلم هایی همچون بهشت تبهکاران، پرونده باز است، سیاه باز، گل به خودی، تیغ و ترمه، جشن دلتنگی، کفشهایم کو و مدیرتواید فیلم های رستاخیز، چ، کلاه قرمزی و بچه ننه، به رنگ ارغوان، نسل سوخته، شب یلدا، متولد ماه مهر، دارا و ندار و ... به چشم می خورد.

دیگر خبرها

  • ثبت جشنواره گیلاس اشنویه در تقویم رویداد های گردشگری کشور
  • ثبت جشنواره گیلاس در رویداد گردشگری کشور
  • مشهد؛ هفتمین ایستگاه جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد
  • اختتامیه هفتمین جشنواره مدرسه عشق در رشت
  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟
  • تلویزیون و سازمان‌های سینمایی آثار برتر رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی را تولید کنند
  • پوران درخشنده و پرویش نظریه در میان داوران جشنواره ملی فیلم اقوام
  • اکران فیلم کوتاه؛ رفع تکلیف یا ضرورت؟!
  • همدان میزبان بزرگترین رویداد کاراته کشور است/ نمره عالی میزبانی
  • معرفی دبیر جشن مدیران تولید سینما