Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از لرستان، سید علی‌نادر دهقانی‌الوار، رئیس جهاددانشگاهی لرستان امروز، یکم بهمن در دیدار با 15 نفر از پشتیبانان طرح نوین مشاغل خانگی جهت اتصال متقاضیان و پشتیبانان، اظهارکرد: یکی‌از اهداف ما تقویت پشتیبانان بوده و در کنار آن هدف نهایی شبکه‌سازی و توسعه و نیز پایدار کردن شبکه تولید است.
وی ضمن قدردانی از حمایت‌های مدیران ملی و استانی به‌ویژه اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پشتیبانان درخواست کرد که لیست محصولات با لحاظ استانداردها و تولید مطلوب به دبیرخانه ارائه تا با بازرگانان استانی و ملی جهت بازارسازی و بازاریابی محصولات هماهنگی لازم به‌عمل آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دهقانی‌الوار با بیان این‌که عمده فعالیت‌های جهاد دانشگاهی انجام طرح‌های علمی و پژوهشی است، افزود: معتقدیم هر روز باید به‌دنبال یک کار نو با ایده جدید باشیم.
عضو هیأت علمی جهاد دانشگاهی لرستان با اشاره به اجرای طرح نوین مشاغل خانگی، گفت: این طرح با هدف توسعه و ایجاد اشتغال پیگیری می‌شود و تمام هدف ما به نتیجه رسیدن آن است.
وی سهمیه ثبت‌نامی متقاضیان این طرح را در استان 2700 نفر عنوان کرد و افزود: به‌علت این‌که محدودیتی در ثبت‌نام نداشتیم و پیگیری زیادی صورت گرفت، سه هزار و 320 نفر ثبت‌نام نهایی شده‌اند.
دهقانی‌الوار با بیان این‌که در این طرح نزدیک به 90 پشتیبان با ما همکاری دارند، اضافه کرد: بیشتر از آمار ثبت‌نام پشتیبان داشتیم که اعلام آمادگی برای حمایت از متقاضیان داشتند اما حدود 90 نفر نهایی شدند.
رئیس جهاد دانشگاهی لرستان با اشاره به این‌که هدف ما تقویت پشتیبانان است، ادامه داد: در این راستا تمام تلاش خود را به‌کار بسته‌ایم و از وزارت کار و استانداری لرستان جهت جلب حمایت‌های لازم ازجمله اعطای تسهیلات لازم پیگیر هستیم.
وی با بیان این‌که برای 50 نفر از متقاضیان خارج از منابع موجود تسهیلات محدودی فراهم شده، افزود: این رقم، رضایت‌بخش و مازاد بر تسهیلات درنظر گرفته شده برای طرح بوده است.
دهقانی‌الوار خاطرنشان کرد: رایزنی‌هایی با استانداری صورت گرفته که به پشتیبانان امکان استفاده از تسهیلات کم‌بهره را فراهم آورد.
عضو هیأت علمی جهاد دانشگاهی لرستان با این حال پیگیری تسهیلات را عامل موفقیت ندانست و گفت: رمز موفقیت این طرح ایجاد شبکه گسترده از تولیدکننده تا بازارهای بین‌المللی است و تجربه نشان داده است تلاش، برنامه‌ریزی و ایده‌های کاربردی می‌تواند این طرح و طرح‌های مشابه را موفق کند.
وی اظهارکرد: همچنین با تعدادی از بازرگانان توانمند کشور صحبت هایی شده تا ضمن بازدید از حجم تولید و تنوع محصولات در راستای بازاریابی آن‌ها همکاری‌های لازم را داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان اجتماعی جهاددانشگاهی لرستان اشتغال خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۰۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام

                                                      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حبیب الله محبی اظهار داشت: طی ۲ سال گذشته ۱۴ هزار و ۹۰ میلیارد ریال تسهیلات ویژه مسکن روستایی به هشت هزار و ۲۴۸ نفر پرداخت شده است.   وی با اشاره به پرداخت مبلغ ۴۵۰ میلیارد ریالی کمک بلاعوض به متقاضیان حادثه دیده از حوادث غیر مترقبه در استان، افزود: این میزان تسهیلات به هزار و ۷۶۶ نفر پرداخت شده است.   مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام اضافه کرد: تحویل پنج هزار و ۴۶۰ تن سیمان و ۷۷۰ تن میلگرد رایگان به متقاضیان ساخت مسکن در مناطق محروم نیز توسط بنیاد مسکن طی ۲ سال گذشته در استان ایلام صورت گرفته است.   محبی مطرح کرد: در این بازه زمانی بیمه رایگان ۲ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن روستایی در استان پرداخت شده است.   استان ایلام با ۵۸۰ هزار و ۱۵۸ نفر جمعیت دارای ۲۵ شهر و بیش از ۶۰۰ روستای دارای سکنه است.

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات به فعالان مشاغل خانگی در همدان
  • پذیرش ۸ هزار بیمار در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • انعقاد قرارداد تسهیلات ۴۵۰ هزار واحد مسکونی
  • آغاز همکاری‌های مشترک سازمان جهاددانشگاهی و اداره کل آموزش و پرورش
  • جذب حدود ۵۳ میلیارد ریالی تسهیلات دولتی برای مشاغل خانگی نیشابور
  • بهره گیری از ظرفیت جهاددانشگاهی در راستای اهداف سازمان ثبت اسناد و املاک
  • صدور ۳۰۰ مجوز مشاغل خانگی در کاشمر
  • توجه به مشاغل خانگی یکی از ظرفیت‌های تحقق شعار سال است
  • از تعطیلی پلی‌اکریل تا خیاطی در منزل؛ داده‌های اشتغال‌زایی گمرا‌ه‌کننده‌اند