Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-19@21:17:34 GMT

مشکلی با کی‌روش ندارم/ قول مدال نداده‌ام

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۶۰۸۶۱

ساعت24-سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: من مشکلی با تیم ملی و کی‌روش ندارم، اما نباید تبعیض باشد.

  محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در جمع خبرنگاران گفت: ستاد عالی موظف است درباره فدراسیون‌ها سوال و جواب کند. من، محمدی و بنی‌تمیم امروز برنامه‌ها را مطرح کردیم. یکسری سوالات پرسیدیم و جواب داده شد. مهمترین اصل در نشست امروز همکاری وزیر ورزش و رئیس کمیته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره وضعیت مالی و بودجه افزود: هر بحثی همیشه به بودجه ختم می‌شود. ما هر بحثی امروز مطرح کردیم و هرچه خواستیم پذیرفتند و حتی گفتند بیشتر هم می‌دهیم. 

بنا درباره اعزام‌هایی که باید انجام شود، عنوان کرد: ما تعدادی مسابقات رسمی آسیایی و جهانی داریم که ٤ مرحله است. تعدادی مسابقات تدارکاتی هم تا جام‌جهانی داریم اگر در این مسابقات سهمیه المپیک نگیریم بعد از مسابقات جهانی ٢ رقابت باقی می‌ماند. 

سرمربی کشتی فرنگی در پاسخ به این سوال که آیا درباره انتخابات صحبتی مطرح شد یا خیر، یادآور شد: بحثی نشد. بحثی درباره ریاست مطرح نشد و مسائل فنی و برنامه‌ریزی مطرح شد تا بدون دغدغه تا المپیک کار دنبال شود. 

بنا درباره تاثیر انتخابات در برنامه‌های تیم ملی گفت: من دو المپیک رفته‌ام و ٦ ماه مانده به بازی‌ها تغییرات اشتباه است. اجازه دهیم المپیک تمام شود بعد تغییرات صورت بگیرد. مثلاً ممکن است این سیستم برنامه بخواند و نفرات بعدی تغییرات دهند و مرا نخواهند. نباید عجله‌ای برای انتخابات باشد.

وی درباره گلایه‌هایش از پاداش به فوتبال، عنوان کرد: دل نوشته‌ای داشتم که همه خوانده‌اید. من مشکلی با تیم ملی و کی‌روش ندارم، اما نباید تبعیض باشد. به همه یک شکل توجه شود. وقتی حرف می‌زنیم می‌گویند فوتبال در دنیا صنعت است، اما ما دنیا نیستیم ایران هستیم. باید همه چیز عدالت محور باشد.

وی درباره قول مدال گفت: ما نسل طلایی داشتیم، اما الان نداریم. کار سختی است و قول مدال نداده‌ام.

فارس

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۰۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر به دنبال مدال المپیک هستید، کسب سهمیه برایتان راحت تر است

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ علیرضا دبیر که با توجه به لغو پروازها، سفرش به قرقیزستان به تعویق افتاده است، در تماس تصویری،‌ صحبت هایی را با 3 آزادکار و 2 فرنگی کار کشورمان شرکت کننده در رقابت های گزینشی المپیک در قرقیزستان داشت.


رئیس فدراسیون کشتی در گفت و گویی مفصل خطاب به نمایندگان کشورمان گفت: اگر به دنبال کسب مدال در المپیک هستید، پس کسب سهمیه باید برایتان راحت تر باشد.
دبیر ادامه داد: هرکدام شما یک سردار برای ایران و نماینده 85 میلیون مردم عزیز کشورمان هستید و نگاه مردم به افتخارآفرینی شما در این مسابقات است.


وی تصریح کرد: ما با دعای خیر مردم و تشویق آن ها روحیه می گیریم، شما هم باید با بالا بردن پرچم ایران اسلامی به مردم روحیه دهید و آن ها را خوشحال کنید.


رئیس فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتید، هیچ کشتی گیری به مانند شما تمرین و کار نکرده، به داشته های خود اطمینان کنید و حریف را نیز دست کم نگیرید. کادر فنی برای شما زحمات فراوانی کشیده، فیلم تک تک حریفان شما را آنالیز کرده و اطمینان داشته باشید که موفق خواهید شد.

گفتنی است: مسابقات کسب سهمیه المپیک در کشتی آزاد فردا (جمعه) برگزار می شود که احمد محمدنژاد جوان در وزن 57 کیلوگرم، یونس امامی در وزن 74 کیلوگرم و امیرعلی آذرپیرا در وزن 97 کیلوگرم نمایندگان کشورمان هستند. مسابقات کشتی فرنگی گزینشی المپیک نیز روز یکشنبه برگزار خواهد شد و امین کاویانی نژاد در وزن 77 کیلوگرم و علیرضا مهمدی در وزن 87 کیلوگرم برای کشورمان به میدان می روند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لحظه دریافت مدال انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس توسط یونس امامی (فیلم)
  • پورسلمان: تلاش می‌کنیم جزو رشته‌های مدال‌آور در المپیک باشیم/ از تجارب فخری در پاریس استفاده می‌کنیم
  • اگر به دنبال مدال المپیک هستید، کسب سهمیه برایتان راحت تر است
  • تبریک کمیته ملی المپیک به قهرمانی مقتدرانه فرنگی کاران در آسیا
  • کشتی ایران چگونه «آقای» آسیا شد/ امید به درخشش در المپیک با «طلا»
  • استارت خوب کشتی ایران در سال المپیک؛ پیش‌درآمدی برای پاریس
  • شانس مخفی طلای ایران در المپیک
  • ظهور پدیده جدید در کشتی فرنگی و رقیب جدی مرد یخی
  • انتقاد اولین مدال‌آور ایران از بی‌توجهی به دوومیدانی بانوان
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی ایرانیان جهان را به وجد آورد