Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@00:53:06 GMT

سامانه «پست کتاب» رونمایی می شود

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۶۰۹۴۹

سامانه «پست کتاب» رونمایی می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، آیین رونمایی از سامانه «پست کتاب» به منظور ارائه خدمات پستی ارزان به ناشران و کتابفروشان و فعالان حوزه نشر کتاب، فردا سه‌شنبه دوم بهمن در موسسه خانه کتاب برگزار می‌شود.

براساس تفاهم‌نامه همکاری میان معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شرکت ملی پست جمهوری اسلامی و همچنین امضای قرارداد «پست کتاب» بین موسسه خانه کتاب و شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران، سامانه«پست کتاب» از دوم بهمن ماه رسما آغاز به کار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این آیین نیکنام حسینی پور مدیرعامل موسسه خانه کتاب و محمد احمدی معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست ایران حضور خواهند داشت.

ناشران، کتابفروشان و توزیع کنندگان و فروشندگان اینترنتی کتاب برای استفاده از این سامانه باید در سایت خانه کتاب به نشانی www.ketab.ir عضو شوند و بعد از تکمیل اطلاعات و ارسال الکترونیکی مدارک از خدمات پنل پستی بهره‌مند شوند.

 پس از کنترل مدارک ارسالی از سوی خانه کتاب، پنل پستی طی فرایندی فعال می‌شود.

در این سامانه یک پیشخوان مجازی پستی ۲۴ ساعته در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که می‌توانند تمامی مرسولات پستی خود را با تخفیف ویژه در شبکه پستی ارسال کنند. همچنین تمامی مرسولات به صورت روزانه از محل اعلامی توسط فروشگاه ها جمع آوری و ارسال می‌شود.

آیین رونمایی از سامانه «پست کتاب» فردا سه‌شنبه ۲ بهمن از ساعت ۱۴ در سرای اهل قلم واقع در خیابان انقلاب، خیابان برادران مظفر جنوبی، کوچه خواجه‌نصیر، پلاک ۲ برگزار می‌شود.

کد خبر 4519656 صادق وفایی

منبع: مهر

کلیدواژه: خانه کتاب شرکت پست معاونت فرهنگی وزارت ارشاد نیکنام حسینی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۰۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین «رمضونیکه» سیستانی‌های گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ در این آیین که شب هنگام اجرا می‌شود جمع کثیری از بزرگان، جوانان و نوجوانان هر محله در مقابل خانه‌های مردم اجتماع کرده و اشعار محلی را باصدای بلند می‌خوانند.

«رمضون الله، الله رمضون» از جمله اشعار محلی است در آیین رمضان خوانی خوانده می‌شود.

مردم با خواندن اشعاری خاص به پیروی از امام علی (ع) و کمک به مستمندان و یتیمان در هنگام افطار به درب خانه‌های مردم می‌روند و اقدام به جمع آوری کمک‌های مردمی از جمله گندم، آرد، خرما، نان، پول نقد می‌کنند.

این کمک‌ها انتهای مراسم بین نیازمندان توزیع می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
  • جایگاه رستگاری در جهان آشوبناک
  • نگاهی به آیین سنتی هوم بابایی در آران و بیدگل + فیلم
  • رونمایی از کتاب «میدان نفتون، از آغاز تاکنون»
  • رونمایی از ۲ کتاب در زرند
  • مراسم عقد تا رونمایی کتاب سر دلبران در نمایشگاه قرآن + عکس
  • از مجموعه کتاب‌های «سر دلبران» رونمایی شد
  • آیین «رمضونیکه» سیستانی‌های گلستان
  • رونمایی از کتاب «کبوترانه تا خدا» در قم
  • رونمایی از کتاب «کبوترانه تا خدا» در قم