Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، محمد علی سجادی کارگردان سینما درباره آخرین وضعیت ساخت «بازیچه» ،با بیان اینکه تمام کار‌های فنی این فیلم انجام شده است، گفت:فقط بخش صداگذاری باقی مانده که توسط محمود موسوی نژاد انجام می شود.

وی افزود: موسوی نژاد این روز‌ها درگیر کار‌های صداگذاری چند فیلمی است که به جشنواره فیلم فجر ارسال شده از این رو پس از پایان کار در این آثار، کارهای بخش صدای «بازیچه» را انجام خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگردان سینما ادامه داد:امیدوارم نسخه نهایی این فیلم در بهمن ماه آماده شود تا برای دریافت پروانه نمایش اقدام کنیم و برنامه ریزی را برای اکران سال آینده انجام دهیم.

بازیگران «بازیچه» عبارتند از رویا تیموریان، رضا بابک، با حضور افتخاری ستاره اسکندری و بازی سازان آرمان درویش، ساناز سعیدی، رضا مولایی و آناهیتا درگاهی.

در خلاصه داستان «بازیچه» آمده است: مهرداد با سودابه، خواهر دوست و همکارش سیامک، ازدواج می‌کند و او را به خانه قدیمی‌ می‌برد تا در کنار مادرش باشد، اما با حوادثی روبه رو می‌شود.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ساخت بازی ستاره اسکندری پارس بازیچه پارس نیوز آخرین وضعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۰۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره بایرن: به جدایی فکر هم نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، موضوع ماندن یا جدایی ماتیاس دلیخت یکی از موارد پربحث در این فصل باشگاه بایرن مونیخ بوده است. هافبک هلندی دوران پر افت و خیزی را زیر نظر توماس توخل سپری کرد و حتی گفته شد پس از نیمکت‌نشینی تصمیم گرفته مونیخ را ترک کند.

با این حال پس از اینکه اعلام شد توماس توخل در پایان فصل بایرن را ترک می‌کند احتمال ماندن دلیخت بالاتر رفت و حالا خودش هم در مصاحبه‌ای این موضوع را تأیید کرده است.

او در مورد احتمال ترک بایرن گفت:«من به جدایی و انتقال به باشگاه دیگر فکر نمی‌کنم. این موضوع به‌طور کامل منتفی است. من بازیکن بایرن هستم و از اینکه می‌توانم برای این باشگاه بازی کنم بسیار خوشحالم. مجلات و روزنامه‌ها هر روز درباره جدایی بازیکنان می‌نویسند. این را می‌توانید در مورد کیم مین جائه و اوپامکانو هم ببینید. در صورتی‌که آنها هم به جدایی فکر نمی‌کنند و بر روی بازی در بایرن مونیخ متمرکز هستند.»

این هافبک هلندی در ادامه در مورد اینکه آیا همچنان به قهرمانی در این فصل بوندسلیگا باور دارد یا خیر، گفت:«ما همیشه باید به آن ایمان داشته باشیم. االبته باید واقع‌بین هم باشیم. اکنون ده امتیاز از لورکوزن عقب هستیم و آنها باید ابتدا ده امتیاز از دست بدهند و ما باید همه بازی‌ها را ببریم. فعلا مهم این است که ما فقط به خودمان نگاه کنیم و بازی‌های خودمان را ببریم.»

دیگر خبرها

  • صادرات ۱۵ هزار تُنی سیب‌زمینی کردستان به کشورهای همسایه
  • بایرن در حق ستاره‌اش بی‌انصافی می‌کند
  • آب گذاری ۱۶ درصد سردهنه‌های خاکی در گیلان
  • انفجار مین در سردشت ۲ زخمی برجا گذاشت
  • ستاره بایرن: به جدایی فکر هم نمی‌کنم
  • فعالیت ۱۳۰ هزار بهره‌بردار حوزه کشاورزی در کردستان
  • انفجار مین در سردشت دوزخمی برجای گذاشت
  • آندریک؛ یک فوق ستاره برای فوتبال جهان و برزیل متولد شد!
  • یک فوق ستاره در فوتبال جهان متولد می‌شود!
  • تعهد ساخت ۶۱ هزار واحد مسکونی در استان مرکزی