Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، رضایت با ارائه توضیحی درباره‌ی شیوه بازی در اپلیکیشن «برنده باش»، گفت: در طراحی اولیه اپلیکیشن مسابقه، پیش بینی لازم برای جلوگیری از شرکت مجدد افراد در برنامه نشده و حضور آزاد بود. اما در برنامه های اخیر شاهد شرکت کننده های تکراری در مسابقه بودیم که این مساله اعتراض مخاطبان را به دنبال داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در جلسه ای که با اسپانسر برنامه داشتیم مقرر شد در اپلیکیشن برنامه تغییراتی ایجاد شود تا از این پس افراد پس از وارد کردن کد ملی امکان شرکت در مسابقه «برنده باش» با اجرای محمدرضا گلزار را داشته باشند و با این کار ضمن جلوگیری از چهره های تکراری، جذابیت برنامه نیز بیشتر خواهد شد.

البته لازم به گفتن است هر شخصی هر چند بار که بخواهد می تواند در مسابقه از طریق اپلیکیشن شرکت کند اما با اصلاح اپلیکشن، تنها یک بار شانس قرار گرفتن جزو هشت نفری که هر هفته در پنجشنبه و جمعه  رودروی آقای گلزار مسابقه می دهند را خواهند داشت.

وی تصریح کرد: این تغییر در اپلیکیشن اکنون اعمال شده اما برنامه هایی با حضور تعدادی شرکت کننده تکراری از سری های قبل ضبط شده و پخش خواهد شد.

وی درباره میزان استقبال از مسابقه «برنده باش» گفت: با توجه به اینکه طبق نظر سنجی ها این مسابقه بهترین مسابقه تلویزیونی و رتبه اول در بین مسابقات از جهت بیننده است، البته ما تهیه کنندگان برنامه دوست داریم که روز به روز برنامه بهتر بشود و مردم بیشتر از آن راضی باشند که تلاشمان در این راه ادامه دارد. «برنده باش» توانسته در مدت پخش خود کمک شایانی به افزایش مطالعه و اطلاعات عمومی مردم کند و آمار 2 میلیون و 500 نفری که تاکنون در این مسابقه شرکت کرده اند، نشان از استقبال مخاطبان از این مسابقه تلویزیونی است. لازم است این نکته را بگویم که برنامه تا زمانی که با استقبال روبرو باشد ادامه دارد.

گفتنی است مسابقه «برنده باش» به تهیه کنندگی هاشم رضایت و حمید رحیمی‌نادی با اجرای محمدرضا گلزار هر هفته پنج شنبه و جمعه بعد از خبر ٢٢ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

خبرنگار: علی ناصری

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی فرهنگ و هنر محمدرضا گلزار برنا مسابقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۱۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر تکراری: آغوش امن بازیکنان استقلال!

به گزارش ورزش سه، مدافع استقلال بعد از گلی که به ثمر رساند به سمت مهدی هاشمی نسب رفت و خوشحالی جالبی با او انجام داد، هاشمی‌نسب در بازی‌های گذشته نسبت به هرکدام از بازیکنان استقلال که دوران مصدومیت یا حواشی را پشت سر می‌گذارند و پس از آن موفق به گلزنی می‌شوند  حمایت ویژه ای مبذول می‌کند.

مرادمند پس از گلزنی به سمت مربی ای رفت که بین بازیکنان این تیم محبوبیت بالایی دارد و پیش از او مهرداد محمدی، آرمین سهرابیان و چند بازیکن دیگر استقلال این کار را انجام داده بودند.

هاشمی نسب در دوران بازی مدافع گلزنی بود و در تیم این فصل استقلال هم مدافعان گلزن زیادی حضور دارند، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، محمد مرادمند و آرمین سهرابیان برای استقلال در این فصل برای آبی‌ها گل زده‌اند. البته جوری که مهدی گلوی حسین را فشار می‌‌دهد هم نکته‌ایست! 

عکس: محمدرضا علیمددی

دیگر خبرها

  • داوران معروف UWW محروم شدند، برنده کشتی جنجالی عوض نشد
  • استقبال کشورهای غرب آسیا از اکسپو ۲۰۲۴
  • استقبال شهروندان از نمایشگاه سلامت شهر در بوستان لاله تهران
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • اپل مجبور به حذف اپلیکیشن‌های محبوب در چین شد
  • بسکتبال NBA | مصاف های تکراری اما همیشه جذاب
  • اپلیکیشن AirChat: آینده‌ای روشن یا سرنوشتی مشابه کلاب‌هاوس؟
  • ۷ اپلیکیشن انحصاری اندروید که آیفون از آن‌ها محروم است
  • «راز جزیره» در شبکه امید
  • تصویر تکراری: آغوش امن بازیکنان استقلال!