Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-19@10:55:36 GMT

تاخیر در پرواز کیش ایر به دلیل نقص فنی+عکس

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۶۱۰۲۸

تاخیر در پرواز کیش ایر به دلیل نقص فنی+عکس

پرواز ۷۰۵۳ هواپیمایی کیش از تهران به مقصد کیش که قرار بود ساعت ۱۲:۴۵ دقیقه انجام شود به دلیل نقص فنی با تاخیر روبرو شده است و طبق اعلام شرکت هواپیمایی کیش، این پرواز ساعت ۱۹:۳۰ انجام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، در حالی پرواز ۷۰۵۳ شرکت هواپیمایی کیش از تهران به مقصد کیش که قرار بود ساعت ۱۲:۴۵ امروز (دوشنبه) انجام شود به دلیل نقص فنی با تاخیر در پرواز روبرو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالیست که در ساعت مذکور مسافران سوار هواپیما می‌شوند اما پس از گذشت ۳۰ دقیقه به آنها اعلام می‌شود که هواپیما با نقص فنی روبرو شده است و باید تخلیه شود.

مسافران پرواز مربوطه در حال حاضر در فرودگاه به سر می‌برند و به آن ها اعلام شده است که هواپیمایی کیش به منظور انجام این پرواز هواپیمای جایگزینی ندارد و باید نقص فنی آن برطرف شود.

در این راستا لیلی اسدی – مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی کیش در گفت‌وگو با ایسنا در مورد علت تاخیر این پرواز، اظهار کرد: فعالیت مربوط به مسافرگیری این پرواز انجام شد اما پس از استارت، خلبان متوجه مشکل نقص فنی هواپیما می‌شود و به همین دلیل مسافرین از هواپیما خارج می‌شوند.

وی ادامه داد: نقص فنی مسئله بسیار مهمی است چرا که مقوله ایمنی و جان مسافران مطرح است و در عین حال باید تاکید کرد که نمی‌توان در خصوص برطرف شدن نقص‌های فنی مدت زمان مشخص و دقیقی را اعلام کرد اما پیش بینی صورت گرفته توسط متخصصان این است پرواز ۷۰۵۳ ساعت ۱۹:۳۰ انجام خواهد شد.

به گفته مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی کیش به موازات فعالیت متخصصان به منظور رفع مشکل فنی هواپیما شرکت هواپیمایی کیش به دنبال پیدا کردن هواپیمای جایگزین از سایر شرکت‌های هواپیمایی بود که این امر محقق نشد. در حال حاضر دستورالعمل سازمان هواپیمایی مسافران می توانند به دلیل تاخیر بیش از ۴ ساعته پرواز، انصراف خود را اعلام و هزینه شان را دریافت کنند و یا منتظر بمانند و در ساعت ۱۹:۳۰ پروازشان را انجام دهند و خسارت مربوط به تاخیر را دریافت نمایند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هواپیمایی کیش ایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۱۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت پرواز تهران بجنورد به دلیل شرایط نامساعد جوی

تین نیوز

پرواز شرکت هواپیمایی ایران ایر در مسیر تهران به بجنورد به علت شرایط نامناسب آب و هوایی و کاهش دید در فرودگاه مقصد به فرودگاه مهرآباد تهران بازگشت.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، روابط عمومی فرودگاه مهرآباد اعلام کرد: پرواز شماره ۳۴۱۲ شرکت هواپیمایی ایران ایر در مسیر تهران به بجنورد امروز سه شنبه ۲۹ اسفند به علت بدی آب و هوا و ارتفاع پایین ابر و کمبود دید نتوانست در فرودگاه بجنورد بنشیند و به فرودگاه مهرآباد بازگشت .

قرار بود این پرواز شرکت هواپیمایی ایران ایر، ساعتی پیش در فرودگاه بجنورد فرود آید اما به علت شرایط نامساعد جوی و کاهش دید، به تهران بازگشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بازگشت پرواز تهران بجنورد به دلیل شرایط نامساعد جوی
  • بازگشت پرواز تهران - بجنورد به دلیل شرایط جوی
  • آغاز پروازهای اراک _ مشهد پس از وقفه یک‌ساله
  • بازگشت به خط پرواز یک فروند هواپیمای MD شرکت هواپیمایی کاسپین
  • آغاز پرواز بغداد به فرودگاه بین المللی پیام
  • آغاز پرواز هواپیمایی بغداد به فرودگاه بین المللی پیام
  • انجام پرواز ارومیه- آدانا برای سفر‌های نوروزی ۱۴۰۳ از فرودگاه ارومیه 
  • انجام پرواز ارومیه- آدانا برای سفرهای نوروزی ۱۴۰۳
  • برقراری پرواز به سوریه/ درآمد ۸ هزار میلیاردی شهر فرودگاهی در۱۴۰۳
  • میانگین تاخیر پرواز‌های خارجی در فرودگاه امام خمینی به زیر ۲۰ دقیقه رسید