Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@14:51:00 GMT

اردوی تیم ملی راگبی زنان با 2 گلستانی آغاز می شود

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۶۱۱۸۹

اردوی تیم ملی راگبی زنان با 2 گلستانی آغاز می شود

مریم قوشچی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: زمان برگزاری این اردو اعلام نشده اما تیم ملی خود را برای حضور پر قدرت در رقابت های راگبی غرب آسیا آماده می کند .
این مسابقات از 14 فروردین سال آینده به میزبانی قطر برگزار خواهد شد.
نایب رییس هیات انجمن های ورزشی گلستان ادامه داد: نازنین حسینی سرمربی گلستانی تیم ملی برای این اردو از 26 بازیکن از جمله شیدا داداشی و هانیه علی نژاد ورزشکاران استان دعوت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نایب رییس هیات انجمن های ورزشی گلستان بیان کرد: راگبی در گلستان عمری حدود هفت ساله دارد و برای توسعه این ورزش و کسب عنوان در رقابت های کشوری نیازمند تامین امکانات و فرصت بیشتری است.
قوشچی افزود: هم اینک راگبی دختران گلستان در گرگان و بندرگز پیگیری می شود و دیگر شهرهای استان از زمینه لازم برای راه اندازی این رشته برخوردار نشده اند.
وی ادامه داد: یکی از برنامه های هیات انجمن های ورزشی گلستان اعزام بیشتر علاقه مندان برای حضور در دوره های مربیگری است تا از این طریق افراد مستعد شناسایی و به صورت حرفه ای جذب این ورزش شوند.
به گفته وی تعداد ورزشکاران راگبی دختران گلستان حدود 100 نفر است که تلاش می شود با برگزاری دوره های مربیگری و تربیت مربیان جوان و علاقه مند، آنها برای کشف استعدادهای جدید این رشته همت کنند.
راگبی به صورت 15 و 7 نفره به ترتیب در وقت های 40 دقیقه ای و 7 دقیقه ای برگزار می شود که در ایران در بخش مردان بیشتر به صورت 15 نفره و در بخش زنان هفت نفره است.
7333/3091
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها ایران تیم ملی زنان قطر مردان جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۱۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

14 وزنه‌بردار به اردوی تیم ملی دعوت شدند

به گزارش "ورزش سه"، نواب نصیرشلال سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری، بعد از جلسه امروز با سجاد انوشیروانی، رییس فدراسیون، لیست ۱۴ نفره تیم ملی را برای حضور در المپیک پاریس و رقابت‌های جهانی ۲۰۲۴ منامه اعلام کرد.

حمید زارع، عبدالله بیراندوند، ایلیا صالحی پور، علی عالیپور، میر مصطفی جوادی، علیرضا عباسپور ، علیرضا معینی، علیرضا نصیری، ابوالفضل زارع، آریا پایدار، آیت شریفی و علی داودی ۱۴ وزنه‌برداری هستند که باید روز ۳۱ فروردین با حضور در کمپ تیم‌های ملی خود را به کادر فنی معرفی کنند.

دور جدید تمرینات تیم ملی به صورت ممتد تا المپیک پاریس از روز اول اردیبهشت ماه در کمپ تیم‌های ملی آغاز خواهد شد.

نکته جالب غیبت رضا دهدار در لیست اعلام شده از سوی سرمربی تیم ملی است. این وزنه بردار در مسابقات جام جهانی تایلند در دسته 102 کیلوگرم در کمال ناباوری و با اختلاف امتیاز کم سهمیه المپیک را از دست داد و حتی هنوز این شانس را دارد در صورت انصراف هر کدام از 10 وزنه بردار برتر رنکینگ به المپیک راه پیدا کند.

دیگر خبرها

  • مروری بر آخرین خبر‌های ورزشی استان قزوین 
  • هیات دوچرخه سواری البرز پیست ندارد/ ضرورت نگاه ویژه به این رشته
  • گپ و گفت گلستانی از تحقق وعده صادق/ تار وماری که به ملت چسبید
  • مروری بر اخبار ورزشی ۲۷ فروردین استان قزوین
  • سال گذشته بیش از ۴۶ هزار گلستانی خون خود را اهدا کردند
  • 14 وزنه‌بردار به اردوی تیم ملی دعوت شدند
  • بازگردانده نشدن ۷ میلیارد ریال از محل اجاره اماکن ورزشی به بخش خصوصی
  • نگاهی به اخبار ورزشی ۲۶ فروردین استان قزوین
  • مروری بر چند خبر ورزشی بیست و ششم فروردین استان قزوین
  • عدم برگشت ۷ میلیارد ریال از محل اجاره اماکن ورزشی به بخش خصوصی