Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-18@12:43:48 GMT

ابراز نگرانی چین درباره تحولات اخیر در سوریه

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۶۱۲۲۱

ابراز نگرانی چین درباره تحولات اخیر در سوریه

به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، چین از تمامی طرف‌های نقش‌آفرین در بحران سوریه خواست تا از هرگونه اقدامی که منجر به تشدید اوضاع در سوریه می‌شود، خودداری کنند.
هوا چیون‌ینگ، سخنگوی وزارت خارجه چین در سخنانی تأکید کرد که «یافتن یک راه‌حل سیاسی برای بحران سوریه در مرحله‌ای کلیدی است ... ما بر این باور هستیم که تمامی طرف‌ها باید از اقداماتی که به افزایش تنش منجر می‌شوند، خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»‌

جنگنده‌های اسرائیلی طی دو روز اخیر دو مرتبه با شلیک موشک‌هایی تلاش کردند اهدافی را در نقاط مختلف سوریه مورد اصابت قرار دهند، اما پدافند هوایی سوریه توانست اکثر موشک‌های شلیک‌شده را رهگیری و پیش از اصابت منهدم کنند.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۱۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات ستاد بحران سراوان برای مقابله با سیلاب احتمالی اتخاذ شد

 سعید تجلیلی فرماندار سراوان  با اشاره به برگزاری جلسه ستاد مدیریت بحران استان به ریاست استاندار بیان کرد: جلسه ستاد مدیریت بحران نیز در شهرستان برگزار و پیش‌بینی و تمهیدات لازم صورت گرفت و وظایف مربوطه به ادارات ابلاغ شده است.

وی افزود: ماشین‌آلات سنگین از طریق بخش خصوصی برای امدادرسانی تأمین شده و از مسیل‌ها و مسیر آب بازدید به‌عمل‌آمده است.

فرماندار سراوان ادامه داد: در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان مباحثی پیرامون سد شمس‌آباد، سد گشت و بم پشت مطرح شد؛ نگرانی دراین‌خصوص وجود داشت؛ اما رئیس اداره امور آب شهرستان این اطمینان را داد که مشکلی در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

تجلیلی تصریح کرد: در حال حاضر آب از دریچه‌های سد در حال تخلیه و مقداری نیز در حال سرریز است و مشکل و نگرانی خاصی در این زمینه وجود ندارد و اوضاع مدیریت خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سیل یا نبود مدیریت بحران؟ خسارت ۱۸ هزار میلیارد ریالی به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان
  • اشتباهات نتانیاهو کاتالیزور تحولات مهم
  • تمهیدات ستاد بحران سراوان برای مقابله با سیلاب احتمالی اتخاذ شد
  • وضعیت ایران قبل و بعد از انتخابات اخیر؛ قیمت دلار در ابتدای مجلس یازدهم چند بود؟
  • ۱۷۰ تیم امدادی در اصفهان در حالت آماده باش هستند
  • ابراز نگرانی عمیق اتحادیه آلبا از تشدید خشونت‌ها در خاورمیانه
  • گروسی: تنش‌های اخیر تاثیری بر فعالیت‌های آژانس نداشته است
  • ابراز نگرانی سران عراق و اردن از تشدید تنش‌ها در منطقه
  • بحران‌های غرب آسیا ریشه در نقش مخرب رژیم اشغالگر اسرائیل دارد
  • ببینید | ضربه ایران به اسرائیل، اقدامی که سوری‌ها مدت‌ها در انتظار آن بودند