Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@09:31:51 GMT

کروز: نمی‌توانیم افکارمان در مورد لیپی را رو کنیم

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۶۱۳۴۶

کروز: نمی‌توانیم افکارمان در مورد لیپی را رو کنیم

اوسیانو کروز دستیار کارلوس کی روش می گوید برای بررسی یک مسابقه فوتبال باید به ارزش های دو تیم پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، اوسیانو کروز، مربی تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه تمرین امروز (دوشنبه) تیم ملی در مورد دیدار شب گذشته برابر عمان عنوان کرد: بازی بسیاری دشواری برابر عمان داشتیم. مقابل یک تیم با سازماندهی خوب بازی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از لحاظ انفرادی هم بازیکنان بسیار خوبی داشتند. در ابتدای بازی کار ما خیلی سخت بود ولی در ادامه بسیار خوب کار کردیم و توانستیم به این پیروزی برسیم. در کل از عملکرد بازیکنان‌ بسیار خوشحال هستیم. الان زمان این است که بازیکنان ریکاوری کنند ولی کار اعضای کادر فنی از دیروز شروع شده و به چین به فکر می کنیم ولی برای بازیکنان نکته مهم ریکاوری است و از فردا بازیکنان کارشان را برای بازی با چین آغاز می‌کنند.


مربی تیم ملی در مورد اینکه VAR از دیدار مرحله یک چهارم نهایی وارد مسابقات می شود،  اینگونه صحبت کرد: من دوست ندارم در مورد داوری حرف بزنم. به خاطر این که هر چه بیش‌تر در مورد داوری حرف بزنیم در طول بازی بیش‌تر مشکل خواهیم داشت. توقع ما این است که با استفاده از سیستم VAR مشکلات داوری کم‌تر شود. فوتبال بازی اشتباهات است. همان‌طور که بازیکنان دو تیم اشتباه می‌کنند، امکان اشتباه داوران هم وجود دارد. اما شما باید تمرکزتان را روی مسائلی بگذارید که می‌توانید آن‌ها را کنترل کنید. ما بازیکنان‌ و مسائلی که درون زمین هست را می‌توانیم کنترل کنیم پس تمرکزمان بر روی همین مسائل است.


مربی تیم ملی سپس به رویارویی با مارچلو لیپی پاسخ داد: ما مطمئن هستیم که لیپی مربی بزرگی است. مطمئنا ما هم ایده‌های خودمان را برای تقابل با چین داریم. نمی‌توانیم اینجا ایده‌های خودمان را بگوییم. باید بین خودمان نگه داریم تا به بازی برسیم. سه روز آینده آماده بازی برابر چین خواهیم بود اما یک مساله را می‌توانیم قول بدهیم و آن این است که با همان احترامی که برابر دیگر تیم‌ها بازی کردیم برابر چین هم بازی کنیم. تنها راه این که بخواهیم به حریف احترام بگذاریم این است که اول به خودمان اطمینان داشته باشیم. تا این‌جای کار ما چیزی را برنده نشده‌ایم و فقط این حق را داریم که چهار روز بیش‌تر در اینجا بمانیم. امیدوار هستم که مسائل بهتر شود.


اوسیانو در مورد تمرکز نداشتن بازیکنان در ۱۵ دقیقه ابتدایی بازی هم اظهار کرد: شما نمی‌توانید در مورد ۱۵ دقیقه ابتدایی یا پایانی یک بازی صحبت کنید. ما باید به یک تصویر کلی نگاه کنیم. عمان تیم خوبی بود و نقاط قوت و سلاح‌های خودشان را داشتند. البته باید به ارزش‌های هر دو تیم پرداخت. همان‌طور که می‌گوییم عمان پنالتی را از دست داد باید بگوییم که دروازه‌بان ما پنالتی را گرفت. فوتبال بازی است که در آن قدرت حریف فراتر از اشتباهات است.

 

تیم ملی ایران جام ملتهای آسیا 2019 کروز (مربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران جام ملتهای آسیا 2019 کروز مربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۱۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای دوستی پایدار خانم بازیگر با تام کروز

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از سینما ونیز، سینمداکوتا فانینگ در مصاحبه جدیدش گفت بعد از اینکه در سال ۲۰۰۵ با تام کروز در فیلم War of The Worlds همبازی شده، تام کروز هر سال برایش یک هدیه تولد می‌فرستد!

فانینگ در ادامه گفت: «تام از اون فیلم هر سال برام هدیه تولد میفرسته [یعنی ۱۹ سال] اولین بار تولد یازده سالگیم بود تام بهم یک گوشی تاشو موتورولا هدیه داد ، تازه هدیه تولد ۳۰ سالگیم رو هم همین چند هفته پیش فرستاده.»

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • دقیقی: دنبال بازی سریع، روان و پرموقعیت برابر استقلال هستیم
  • پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود/ بازی کردن برابر صنعت نفت سخت است
  • (ویدئو) استقرار کروز‌های ضد کشتی ایران نزدیک خاک آمریکا
  • (عکس) موشک پنهان‌کار روسیه دوباره وارد میدان شد
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار مقابل نفت آبادان؛ ورژن خندان اوسمار
  • سرمایه‌گذاری افغانستان پنج برابر ایران
  • چرا باجو هیچ‌گاه مارچلو لیپی را نمی‌بخشد؟
  • بازیکنان شمس آذر برای بازی با استقلال ممنوع المصاحبه شدند
  • (ویدیو) تصاویری از شلیک انبوه موشک‌های کروز به سمت سرزمین‌های اشغالی
  • ماجرای دوستی پایدار خانم بازیگر با تام کروز