Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر دفاع ترکیه با بیان اینکه عملیاتِ به‌تعویق افتاده در منبج و شرق فرات، در زمان مناسب اجرا می‌شود، گفت که تمام برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات لجستیکی تکمیل شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل قدس آنلاین، ژنرال «حلوسی آکار» وزیر دفاع ترکیه امروز (دوشنبه) با تکرار مواضع آنکارا در تداوم مبارزه با تروریسم، تایید کرد که جنگنده‌های این کشور مجددا در حال بمباران مواضع حزب کارگران کردستان (پ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ک.ک) در عراق هستند.

آکار طی سخنرانی در دانشگاه دفاع ملی آنکارا گفت: «ما به مبارزه علیه سازمان‌های تروریستی و اعضای آنها، شامل پ.ک.ک، یگان‌های مدافع خلق (ی.پ.گ)، نیروهای دموکراتیک سوریه (پ.ی.د)، داعش و مخصوصا سازمان تروریستی فتح‌الله (جنبش گولن) در داخل و خارج از مرزهایمان ادامه می‌دهیم».

به نوشته خبرگزاری «آناتولی» وی با تاکید بر تداوم نبرد تا از پای درآمدن آخرین تروریست‌ها، توضیح داد: «هیچ تفاوتی بین پ.ک.ک و شاخه سوری آن یعنی ی.پ.گ/پ.ی.د وجود ندارد... ارتش (ترکیه) برای مقابله با تهدیدات و حفظ آینده ترکیه باید موثر، بازدارنده و معتمد به نفس باشد».

وزیر دفاع ترکیه همچنین روز گذشته طی سفری که به مرز سوریه در استان «ختای» داشت، درباره عملیات نظامی جدید و قریب‌الوقوع این کشور در شمال سوریه گفت: «عملیات در منبج و شرق (رودخانه) فرات در زمان مناسب آغاز خواهد شد».

به نوشته روزنامه «دیلی صاباح» آکار با بیان اینکه مشکل کنونی پیش روی آنها منبج و شرق فرات است، افزود: «برنامه‌ریزی‌ها، تدارکات و اقدامات لجستیکی ما تکمیل شده است... ما هیچ مشکلی با برادران کُرد یا عرب در سوریه و عراق نداریم. تنها اهداف ما تروریست‌ها هستند».

وی در ادامه تاکید کرد: «ما هرگز اجازه نمی‌دهیم یک دولت تروریست یا گذرگاه تروریستی در جنوب مرزهایمان تشکیل شود. ما به نبرد با تروریسم تا زمانی که تک تک آنها از پای درآیند، ادامه می‌دهیم».

در این مراسم همچنین «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه در تماس تلفنی با آکار، با نظامیان حاضر در مرز سوریه صحبت کرد و گفت: «حمله تروریست‌ها به عفرین ما را از نبرد با آنها باز نمی دارد. مبارزه با تروریسم بدون هیچ تعللی در مناطق عفرین، جرابلس و الباب پیش می‌رود».

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شرق فرات وزیر دفاع ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۱۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس : تصمیمی برای انتقال به سوریه نداریم

مسئول رسانه‌ای جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در لبنان گفت: حماس چهار پیشنهاد را در این باره به میانجی‌ها ارائه کرده است ولی (رژیم) اسرائیل خواستار برقراری آتش بس و ادامه مذاکرات نیست.

به گزارش ایرنا، مسئول رسانه‌ای جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در لبنان، گفت: سران حماس در دوحه حضور دارند و قصد جابجایی و خروج از قطر را ندارند.

ولید الکیلانی در گفت وگو با شبکه العربیه، افزود: به دنبال مکان اقامت جایگزین به جای قطر نیستیم.

وی درباره مذاکرات آتش بس و مبادله اسیران با رژیم اسراییل نیز، گفت: حماس چهار پیشنهاد را در این باره به میانجی‌ها ارائه کرده است ولی (رژیم) اسرائیل خواستار برقراری آتش بس و ادامه مذاکرات نیست.

روزنامه آمریکایی «وال استریت ژورنال» روز شنبه ادعا کرد که جنبش حماس حداقل با دو کشور منطقه برای انتقال دفتر سیاسی این جنبش از دوحه گفت وگو کرده است.

این روزنامه آمریکایی به نقل از منابع دیپلماتیک ادعا کرده بود که اقدام حماس برای انتقال دفتر سیاسی این جنبش به خارج از دوحه در نتیجه فشار مصر و قطر بر این جنبش با هدف کاهش شروط مذاکره با رژیم اسرائیل انجام می‌شود.

وال استریت ژورنال نوشته بود که اگر حماس قطر را ترک کند مذاکرات دستیابی به آتش‌بس در نوار غزه و آزادی ده‌ها اسیر صهیونیست در غزه، ممکن است به شکست منجر شود.

سخنگوی وزارت خارجه قطر روز سه‌شنبه تاکید کرد: تا زمانی که میانجیگری قطر در مساله غزه ادامه دارد، دلیلی برای بسته شدن دفتر حماس در دوحه وجود ندارد.

«ماجد محمد الانصاری» افزود: سران حماس در دوحه حضور دارند و محدودیتی برای ورود و خروج آنها از قطر وجود ندارد.

وی با بیان اینکه هیات‌های مذاکره کننده اکنون در قطر حضور ندارند، گفت: تلاش می‌کنیم با کمک همه طرف‌ها به راه حلی که مورد قبول همه باشد، دست یابیم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی منوریل قم پس از ۱۰ سال توقف آغاز می‌شود
  • وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: نبرد آتی در جبهه شمال تعیین کننده است
  • حماس : تصمیمی برای انتقال به سوریه نداریم
  • هلاکت ۲ تروریست در پنجاب پاکستان
  • ترکیه اس-۴۰۰ را در مرز عراق مستقر می‌کند
  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان
  • نتانیاهو هیتلر زمان، نمی‌تواند فرار کند | ترکیه در عراق عملیات نظامی انجام می دهد؟
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین
  • اردوغان: به مبارزه علیه تروریست‌ها ادامه می‌دهیم/ نتانیاهوی هیتلر نمی‌تواند فرار کند
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهیونیستی متفاوت است