Web Analytics Made Easy - Statcounter

حماس ضمن محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به سوریه، خواستار وحدت امت عربی و اسلامی برای پایان دادن به اختلافات و بحران‌ها با هدف مقابله با تل‌آویو شد.

به گزارش گروه بین‌الملل قدس آنلاین، جنبش حماس فلسطین، تجاوز رژیم صهیونیستی به خاک سوریه (+) را محکوم کرد؛ حماس گفت، این حملات نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی دشمن اصلی امت اسلام و خطر بزرگ علیه  وحدت آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش وب‌سایت رسمی حماس، «عبداللطیف القانوع» سخنگوی حماس اعلام کرد این خطر می‌طلبد که تلاش‌هایی فوری برای پایان دادن به تمام بحران‌ها و اختلافات عربی و اسلامی و تقویت وحدت با هدف شکست توطئه‌های صهیونیستی و خطرات کنونی علیه منطقه اتخاذ شود.

 ارتش رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) با اذعان صریح و کم‌سابقه به تهاجم هوایی علیه اهدافی در سوریه، مدعی شد که این اهداف متعلق به ایران بوده است.

ارتش رژیم اسرائیل با صدور بیانیه‌ای درباره تجاوز بامدادی امروز علیه فرودگاه بین‌المللی دمشق، با بیان اینکه این حمله در واکنش به ورود موشک سرگردان به حریم هوایی جولان اشغالی در روز یکشنبه بود، ادعا کرد که موشک مذکور ایرانی بوده است.

«رونِن مانلیس» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در این بیانیه با ادعای اینکه این سومین بار طی یک سال اخیر بود که ایران تلاش کرد به اسرائیل حمله کند، گفت: «ایران در حال سوءاستفاده از سوریه است و سوریه است که بهای سنگینی برای تسهیل اقدامات ایران پرداخت می‌کند».

مانلیس در تشریح این حمله گفت، جنگنده‌های اسرائیلی از سه محور به اهداف نظامی متعلق به نیروهای تحت حمایت ایران از جمله انبارهای ذخیره سلاح و یک اردوگاه آموزشی در فرودگاه بین‌المللی دمشق حمله کردند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حماس رژیم صهیونیستی سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۱۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح امیرعبداللهیان درباره حادثه اصفهان: سلاح‌های مورد استفاده اسباب‌بازی‌هایی بودند که کودکان ما با آن‌ها بازی می‌کنند!

آفتاب‌‌نیوز :

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران در مصاحبه‌ای با شبکه خبری ان. بی. سی گفت: آنچه بامداد جمعه رخ داد، یک حمله نبود. آن‌ها به مثابه اسباب بازی‌هایی بودند که کودکان ما با آن‌ها بازی می‌کنند نه پهپاد.

وزیر خارجه ایران که برای شرکت در جلسه شورای امنیت سازمان ملل به نیویورک رفته، همچنین افزود، ایران برنامه‌ای برای پاسخ ندارد مگر اینکه رژیم صهیونیستی یک حمله بزرگ و چشمگیر انجام دهد.

دیپلمات ارشد ایران در ادامه گفت: مادامی که هیچ ماجراجویی جدیدی از سوی اسرائیل علیه منافع ما وجود نداشته باشد، ما هیچ واکنش جدیدی نخواهیم داشت.

وی با هشدار به اینکه اگر رژیم صهیونیستی به ایران حمله کند، واکنشی به مراتب شدیدتر و قاطع‌تر دریافت می‌کند، ادامه داد: اگر اسرائیل اقدامی جدی علیه کشور من انجام دهد و این برای ما ثابت شود، پاسخ ما فوری و حداکثری خواهد بود و باعث پشیمانی آن‌ها خواهد شد.

امیرعبداللهیان همچنین گفت: ما می‌توانیم حیفا و تل آویو را بزنیم. ما می‌توانیم همچنین تمامی بنادر اقتصادی اسرائیل را هدف قرار دهیم. اما خطوط قرمز ما غیرنظامیان هستند. هدف ما فقط اهداف نظامی است.

دیپلمات ارشد ایران در ادامه مصاحبه خود افزود: ایران هیچ اطلاع قبلی از حمله حماس (۷ اکتبر) نداشت. حماس یک سازمان تروریستی نیست، بلکه یک جنبش آزادیبخش مخالف اشغال سرزمین فلسطین توسط اسرائیل است.

وی همچنین بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی را «نامتعادل» خواند و تل آویو را مقصر بن بست در مذاکرات آزادی اسرای صهیونیست دانست.

امیرعبداللهیان همچنین عنوان داشت رژیم صهیونیستی برای جبران ناتوانی خود در دستیابی به اهدافش در جنگ غزه، درخواست‌های بیش از حدی دارد.

وی ادامه داد: اسرائیل نه توانسته حماس را نابود کند و نه رهبران داخل غزه را دستگیر کند، نه توانسته حماس را خلع سلاح کند، نه قادر به نابودی تسلیحات و تجهیزات است؛ بنابراین به کشتن زنان و کودکان متوسل شده و اکنون در میز مذاکرات تلاش می‌کنند تا آنچه را در حملات به دست نیاوردند، به دست بیاورند.

وزیر خارجه ایران همچنین گفت، امیدوار است که توافقی به زودی برای آزادی اسرای صهیونیست به عنوان بخشی از یک توافق گسترده حاصل شود: حماس آماده است تا آزادی اسرا را در قالب یک بسته سیاسی بشردوستانه که همه چیز را در بر می‌گیرد، ادامه دهد. فکر می‌کنم که الان، وقت خوبی است. این یک فرصت خوب است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • حماس حمله به مقر حشد شعبی عراق را محکوم کرد
  • توضیح امیرعبداللهیان درباره حادثه اصفهان: سلاح‌های مورد استفاده اسباب‌بازی‌هایی بودند که کودکان ما با آن‌ها بازی می‌کنند!
  • از هفتم اکتبر تا اول آوریل؛اشتباه صهیونیست‌ها درمقابل حماس و ایران
  • از هفتم اکتبر تا اول آوریل؛اشتباه صهیونیست‌ها درمقابل حماس وایران
  • امیرعبداللهیان: سلاح‌های مورد استفاده در اصفهان، شبیه اسباب‌بازی بود
  • ترکیه حمله به بخش کنسولی سفارت ایران را در سوریه محکوم کرد
  • تجاوز جدید رژیم صهیونیستی علیه تاسیسات پدافند هوایی در جنوب سوریه
  • بیانیه ضدایرانی آمریکا و متحدانش برای تقویت روحیه رژیم صهیونیستی
  • حماس: عملیات «وعده صادق» ثابت کرد دوران بزن در رو به سر آمده/ موضع جانبدارانه غرب در حمایت از رژیم اشغالگر صهیونیستی را محکوم می‌کنیم
  • یک شکست اطلاعاتی دیگر برای ساختار اطلاعاتی رژیم صهیونیستی