Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@23:02:42 GMT

تجلی وحدت و اوج اقتدار در جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۶۱۵۹۵

تجلی وحدت و اوج اقتدار در جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی

رئیس ستاد اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مازندران گفت: انقلاب 40 ساله ایران اسلامی در اوج اقتدار، توانمندی و شکوه پختگی همچنان محکم تر از قبل پابرجاست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حجت الاسلام یوسف یوسف‌پور بعد از ظهر امروز به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و دشمنان جمهوری اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب توطئه های ریز و درشت فراوانی را علیه این نظام طراحی کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: امروز جمهوری اسلامی به عنوان قدرتی تاثیرگذار در معادلات بین المللی مطرح است به گونه ای که برای ترسیم معادلات سیاسی باید نقش کلیدی و اساسی جمهوری اسلامی لحاظ و رعایت شود.

رئیس ستاد اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مازندران با بیان این که عوامل متعددی برای بالندگی انقلاب اسلامی وجود دارد، تصریح کرد: حضور مردم در صحنه های مختلف به عنوان ولی نعمتان انقلاب و نقش ولایت و رهبری به عنوان عوامل موثر در چهل سالگی انقلاب هستند.

این مسئول بیان کرد: دشمنان نظام در همان سال های اول پیروزی انقلاب جنگ تمام عیاری را علیه جمهوری اسلامی طرح ریزی کردند اما با جانفشانی مردم که با سلاح های ابتدایی پیروز این نبرد شدند و امروز هم با محوریت فشار بر محوریت معیشت، جنگ اقتصادی را با هدف تفرفه اندازی بین مردم و انقلاب برنامه ریزی کرده اند اما آنان باید بدانند پوست، گوشت و استخوان این مردم با انقلاب،ولایت فقیه و خون شهدا عجین شده و خواب آشفته دشمنان کابوسی بیش نیست.

یوسف‌پور گفت: از پنجم تا 11 بهمن ماه امسال هفته استقبال از فجر 40 در استان است و با توجه به تقارن دهه فجر امسال با ایام فاطمیه از 18 تا 20 بهمن بیرق عزاداری در استان برافراشته می‌شود.

وی اظهار کرد: 24 کارگروه تخصصی استانی، 22 ستاد شهرستانی و 56 ستاد دهه فجر در بخش‌ها مسؤولیت اجرای برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در استان برعهده دارند.

رئیس ستاد اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مازندران از برپایی نمایشگاه‌ها، جشنواره‌ها، پروژه‌ها و افتتاحیه‌ها به‌مناسبت چله انقلاب اسلامی در استان خبر داد و افزود: جشن بزرگ انقلاب اسلامی و دهه فجر در مرکز استان، پیاده‌روی بزرگ خانوادگی و مراسم بزرگداشت ورود امام از برنامه‌های شاخصی است که 12 بهمن ماه در ساری برگزار می‌شود.

یوسف‌پور در پایان از نواختن زنگ انقلاب در روز 13 بهمن در مدارس استان خبر داد و گفت: همایش طلایه‌داران انقلاب اسلامی در مجتمع اهل بیت(ع) و همایش طلایه‌داران فجر فاطمی در ساری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۱۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی ایستگاه شکرانه اقتدار در گچساران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، شماری از بانوان گچسارانی در حمایت از اقدام تنبیهی دلاور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی و به شکرانه تحقق عملیات «وعده صادق» در مرکز این شهر (روگذر) ایستگاه شکرانه اقتدار برپا کردند. توزیع بیش از دو هزار کاسه آش، پخت نان محلی، پخش شیرینی و شربت بین شهروندان به همراه آیین آتش‌بازی از دیگر برنامه‌ها در این ایستگاه اقتدار بود. گفتنی است سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد روز یکشنبه ۲۶ فروردین با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.
حمله موشکی و پهپادی به‌سوی سرزمین‌های اشغالی ۱۰ روز پس از حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به‌عنوان بخشی از خاک کشورمان و به شهادت رسیدن هفت تن از مستشاران قانونی کشور و نبود واکنش صریح جامعه بین‌المللی به این اقدام غیرقانونی، انجام شد.

دیگر خبرها

  • جشن ایران قوی، اقتدار ملی در مدارس همدان
  • برپایی ایستگاه شکرانه اقتدار در گچساران
  • آیین بزرگداشت چهل‌وپنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • آیین بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • سپاه پاسداران مظهر اقتدار جهان اسلام
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشأت گرفته از ایمان الهی است
  • سپاه تجلی ایثار و فداکاری است
  • دریادار سیاری: وحدت ارتش و سپاه عامل اقتدار نظام اسلامی است
  • وحدت ارتش و سپاه عامل اقتدار نظام اسلامی است
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد قیام مردم بلخاب افغانستان + فیلم