Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@23:50:07 GMT

قطار شهری مشهد دچار نقص فنی شد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۶۱۶۱۹

قطار شهری مشهد دچار نقص فنی شد

مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد گفت: در ساعت ۱۴:۴۵ قطار شهری در حال حرکت از ایستگاه غدیر به سمت ایستگاه وکیل آباد دچار نقص فنی شد. ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

میثم زارع در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت:  در ساعت 14:45 قطار در حال حرکت از غدیر به سمت ایستگاه وکیل آباد در سکوی شمالی ایستگاه بسیج دچار نقص فنی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نقص فنی ایجاد شده در ترمز های قطار بوده و سبب ایجاد دود در فضای ایستگاه بسیج شد.

12 واگن قطار باری در مسیر بافق - بندرعباس از خط خارج شداختلال در حرکت قطار‌های خط 5 متروی تهرانادامه خط دو قطارشهری مشهد نیمه اول سال 98 بهره‌برداری می‌شود

مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد خاطرنشان کرد: پس از بررسی سریع حادثه قطار به سمت ایستگاه قائم حرکت و تمامی مسافران ساعت 14:54 در این ایستگاه تخلیه شدند.

زارع افزود: قطار مذکور از خط خارج و قطار فوق العاده در ساعت 14:55 به مسافران تخلیه شده در ایستگاه قائم خدمات رسانی کرد.

وی تاکید کرد: تمامی اخبار در آتش سوزی یا موارد مشابه قویا تکذیب می‌شود.

انتهای پیام/

R41347/P/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۱۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار نیرو‌ها و تجهیزات لازم با شروع بارندگی در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: با شروع بارندگی از روز گذشته (چهارشنبه)، دو هزار نیروی کارگری و کارشناسان حوزه خدمات شهری در مناطق ۱۳گانه مشهد به حالت آماده‌باش درآمدند.   احسان نجاری مقدم اظهار کرد: حجم بارندگی از روز گذشته ۱۹ میلیمتر اعلام شده و سامانه بارشی تا فردا (جمعه) به صورت پراکنده فعال است، همچنین بیشترین حجم بارندگی ساعت ۲۳ تا ۲۴ از ایستگاه هفت حوض به مقدار ۵/۶ میلیمتر در ساعت گزارش شده است.   وی ادامه داد: با هماهنگی‌های انجام شده تمهیدات لازم برای مدیریت بحران احتمالی در زمان بارندگی اندیشیده شده است و در این مدت ۳۰ نقطه تجمع آب سطحی در سطح شهر گزارش و به سرعت رفع شد.   مدیر کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: تا پایان آماده‌باش، دو هزار نیروی پاکبان خدمات شهری در سه شیفت، ۹۵ موتور پمپ، ۴۹ دستگاه ماشین‌آلات تانکری و پشتیبانی خدمات شهری و پنج هزار و ۷۰۰ کیسه شن در مناطق مختلف شهر مشهد، مستقر هستند.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • استقرار نیرو‌ها و تجهیزات لازم با شروع بارندگی در مشهد
  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد
  • استقرار نیروها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد
  • ثبت بیش از ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی
  • پایان سفر پرماجرای مسافران قطار تهران - گرگان
  • راه اندازی چهارمین قطار مسافربری پنج ستاره قم مشهد + عکس
  • چهارمین قطار مسافربری قم به مشهد راه‌اندازی شد
  • راه‌اندازی چهارمین قطار مسافربری قم ـ مشهد
  • ابلاغ دستورالعمل بهره‌برداری و نگهداری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان در مشهد