Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان بدره گفت: جشنواره ملی ایل بانگ با حضور استان های سراسر کشور با محوریت شعر و موسیقی عشایری در اردیبهشت ۹۸دراین شهرستان برگزار می‌شود.

مجید عسکری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به این مطلب افزود: این جشنواره کشوری با حضور اقوام سراسر کشور با محوریت شعر و موسیقی عشایری و روستایی برای اولین بار در استان ایلام و شهرستان بدره برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تا کنون جلسات متعددی در سطح استان و همچنین در سطح شهرستان در راستای برگزاری این جشنواره مهم و ملی انجام گرفته است.

وی ضمن اشاره به اینکه 9 کمیته جهت برگزاری این مراسم در نظر گرفته شده، خاطر نشان کرد: بر اساس پیش بینی های انجام گرفته شده  درکنار برنامه اصلی جشنواره، برنامه بازی‌های بومی و محلی و نمایشگاه صنایع دستی و تولیدات کشاورزی عشایر به عنوان برنامه‌های جانبی در این جشنواره پیش بینی شده است.

فرماندار بدره ضمن اشاره به اینکه متولی اصلی برنامه استانداری و اداره کل ارشاد اسلامی می باشد، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم از همه ظرفیت‌های استانی و شهرستانی، در راستای  برگزاری هر چه بهتر این جشنواره در شهرستان بدره استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: سعی داریم از حضور میهمانان و کارشناسان برجسته کشوری در ایام برگزاری جشنواره برای معرفی آداب و رسوم، اماکن سیاحتی و زیارتی و ظرفیت‌های بالقوه استان و به ویژه شهرستان بدره استفاده کنیم.

عسگری در ادامه  با اشاره به اهمیت و نقش اقوام مختلف در غنی سازی باورها و فرهنگ جامعه گفت: اقوام مختلف می‌توانند با همدلی و اتحاد در حوزه امنیت ملی نقش بی بدیل ایفا کنند.

این مقام مسوول در پایان از تشکیل بسیج همه امکانات درسطح شهرستان برای برگزاری مطلوب وبا کیفیت جشنواره ایل بانگ خبرداد و بیان کرد: باید با استفاده از ظرفیت طوایف مختلف، همکاری مردم و سازمان های مردم نهاد و پای کار بودن کلیه دستگاه‌ها و ادارات دولتی برنامه‌ای درحد و شان عشایر و روستائیان غیور کشور عزیزمان ایران برگزار کنیم.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آداب و رسوم امنیت ملی کشاورزی نمایشگاه صنایع دستی مردم نهاد جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۱۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره نوروز کریمانه در شیراز

محمد ثابت اقلیدی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس امروز ۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ با اشاره به برگزاری جشنواره «نوروز کریمانه» در شیراز اظهار کرد: امشب برنامه‌های مذهبی، قرآنی و مراسم جشن ولادت حضرت امام حسن (ع) در جشنواره نوروز کریمانه برگزار می‌شود. 

او افزود: این جشنواره مذهبی، فرهنگی، گردشگری هر شب از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه تا ۲۱ در محور زندیه شیراز (مقابل مجموعه فرهنگی تاریخی ارگ کریم‌خانی) برگزار می‌شود و مورد استقبال بی‌نظیر گردشگران و مسافران نورزی هم قرار گرفته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گفت: اجرای مراسم مذهبی، ویژه‌برنامه‌های آیینی رمضانی مردم فارس، برنامه‌های حافظ خوانی، سعدی خوانی، معرفی میراث ناملموس استان فارس همچنین نمایش آثار مذهبی، تاریخی و گردشگری شهر‌های استان در این جشنواره اجرا می‌شود. 

ثابت اقلیدی همچنین به برگزاری مسابقه شناخت جاذبه‌ها و آثار تاریخی این استان در این جشنواره اشاره و تصریح کرد: این مسابقه نیز هر شب برگزار می‌شود و به نفرات برتر بلیت رایگان اماکن تاریخی و گردشگری و همچنین اقامت رایگان در هتل‌های استان اهدا می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در اشکذر
  • ثبت سه اثر تاریخی منطقه ۵ در فهرست ثبت آثار ملی/ برگزاری چهار جشنواره در سال جاری
  • شهرداری بجنورد ۵۰ هزار درخت کاشت
  • شهرداری بجنورد ۵۰ هزار درخت کشت کرد
  • برگزاری جشنواره المان های نوری در مشهد+ تصاویر
  • برگزاری جشنواره نوروز کریمانه در شیراز
  • اسکان ۱۱ هزار نفر در مدارس استان ایلام
  • برگزاری «رویداد ملی آفرینو» در قالب جشنواره ابتکارات و خلاقیت‌های مدارس غیردولتی
  • برگزاری جشنواره خدمت کریمانه در بخش شمیل
  • برگزاری جشنواره‌های متنوع در بوستان لاله تا پایان ماه رمضان