Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا : رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: برغم تلاشهای گسترده امپراتوری رسانه ای سلطه و صهیونیسم، انتظار است رسانه ها و سایت های داخلی با هوشیاری به وظایف خود عمل کرده و سناریوهای دشمنان در القای یأس و ناامیدی در جامعه و شکستن وحدت ملی را خنثی سازند.

به گزارش رکنا، سرلشکر محمد باقری در گردهمایی مسئولین و مدیران عالی فرهنگی - اجتماعی نیرو‌های مسلح اظهار داشت: در قرون اخیر استکبار جهانی با تلاش بسیار گسترده ، مدیریت شده و هدفمند و با بهره گیری از تمام توانایی و ظرفیت ها مسیری را برای غلبه بر جهان درپیش گرفته بود که طی آن به اهداف و منافع خود دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه ابر قدرتهای غرب و شرق اگرچه به ظاهر با یکدیگر در تقابل بودند، اما در تقسیم منابع و منافع جهان همکاری داشتند ، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی و شکل گیری نظامی متاثر از اسلام ناب محمدی (ص) که زیاده خواهی ابرقدرت ها را برنمی تابید ،نظام سلطه از انقلاب اسلامی دچار هراس و وحشت شد و با ایجاد جنگ تحمیلی و تطمیع صدام سعی در نابودی این نظام الهام بخش و استکبار ستیز داشت.

وی افزود : برغم تلاش دشمنان برای زمین گیر کردن انقلاب اسلامی ، خواست و اراده الهی بر این بود که ملت ایران سربلند و پیروز از جنگ خارج شده و با عزت و اقتدار به مسیر خود ادامه دهند.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح با یادآوری فراز و نشیب های سالهای پس از دفاع مقدس وتاکید بر اینکه دشمن همواره علیه ما توطئه و برنامه ریزی داشته و بیکار ننشسته است ، اظهار کرد: دراین سالها در مقاطعی با تهدیدات نظامی جدی مواجه بودیم، اما بازدارندگی دفاعی کارآمد ایران اسلامی و هراس دشمن از تلفات ، خسارات و هزینه های سنگین سبب شد تا درگیری نظامی نداشته باشیم.

وی افزود: امروز به یاری خداوند متعال با هدایت های مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)، بصیرت مردم و به برکت خون شهدا و ایستادگی و مجاهدت های رزمندگان ، ملت ایران نسبت به عدم وقوع درگیری نظامی دشمنان اطمینان بیشتری دارند ؛ هر چند در چنین شرایطی نیز نیروهای مسلح کشورمان بر اساس آموزه ها و تجارب تاریخی، لحظه ای از ارتقای آمادگی‌های دفاعی برای مقابله با تهدیدها و تعرضات احتمالی دشمنان دریغ نکرده اند.

سرلشکر باقری در ادامه با بیان اینکه دشمن با توسعه تهدیدات امنیتی، فرهنگی و تهدیدات نرم تلاش می کند تا با ایجاد فاصله بین مردم و نظام، از ایمان و اعتقاد ملت ایران نسبت به آرمان های انقلاب اسلامی بکاهد، گفت: امروز دشمن از روشهای جدیدی تحت عنوان «جنگ شناختی» و «توسعه عملیات روانی» به دنبال پیشبرد اهداف شوم و پلید خود بوده و بکارگیری این شیوه در اشغال عراق توسط امریکایی ها به وضوح مشاهده شد.

وی افزود : در جنگ ۳ هفته ای آمریکایی ها و سایر متجاوزین با عراق در سال ۱۳۸۳ ، در هفته اول عراقی‌ها به خوبی مقاومت کردند و متجاوزین نتوانستند جز به بیابان های غرب و جنوب بصره و رود فرات برسند، اما درهفته دوم با عملیات روانی ، ایجاد رعب و وحشت و اجرای عملیات فریب توانستند ارتش بعث عراق را از داخل تضعیف و تهی کنند و طی سه تا چهار روز وارد بغداد شدند؛ هر چند کار آمریکایی‌ها پایان نیافت و با مقاومت های صورت گرفته در نهایت مجبور به خروج از عراق شدند.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه دشمن با انجام نفوذ و تاثیرگذاری بر ذهن مدیران و نیز ایجاد تغییر در برنامه ها و طرح های بخش های مختلف کشور در تلاش است تا مسیر و رویکرد انقلابی جامعه ما را تغییر دهد، گفت:آمریکایی ها برنامه ریزی هایی را علیه کشور ما دارند و عمدتا بخش های فرهنگی و اجتماعی را هدف قرار داده اند، هر چند در برخی موضوعات غیر فرهنگی هم تلاش دارند تا نظام اسلامی ما را دچار خدشه و آسیب کنند.

وی القای ناکارآمدی نظام اسلامی را از خطوط عملیات روانی دشمنان در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد و اظهار کرد: آنها با پمپاژ خبری و برنامه سازی و بکارگیری راهبردهای مختلف تلاش می‌کند تا جمهوری اسلامی را ناهماهنگ و مسئولان را نسبت به مشکلات معیشتی مردم بی‌توجه جلوه دهند که این نیز جزو خطوط تبلیغاتی دشمن است؛ امروز پمپاژ ناامیدی به شدت از جانب دشمن انجام می پذیرد .

سرلشکر باقری همچنین ترغیب جوانان به مهاجرت از کشور ، تبلیغ توسعه فساد و عمیق تر شدن شکاف طبقاتی ، تبلیغ ضرورت کوتاه آمدن از آرمان‌های انقلاب اسلامی و سازش با استکبار جهانی و در نهایت ترساندن مردم از وقوع جنگ به دلیل ایستادگی نظام در برابر ابرقدرتها را از دیگر رئوس خطوط رسانه ای دشمن برشمرد .

وی افزود: آمریکا در دوره فعلی حاکمیتی خود هزینه تمام این گونه اقدامات را در جهان به سمت صفر میل داد، اما بودجه این کار در وزارت خارجه آمریکا که حدود ۲۰۰ میلیون دلار بود ،برای سال ۲۰۱۹ به ۴۵۰ میلیون دلار افزایش پیدا کرد و این یکی از بودجه‌هایی است که برای کار بر روی ایران اختصاص دارد.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه با برشماری دستاورد های ارزشمند انقلاب اسلامی و محور مقاومت در نبرد علیه تروریسم تکفیری در سالهای اخیر، تصریح کرد: این توفیقات بسیار بزرگ امروز در منطقه به دست آمده است و سوریه و عراق از لوث وجود تروریست ها نجات پیدا کرده اند که اگر غفلت می‌کردیم امروز حاکمیت داعش در آنجا مستقر شده بود،اما برغم تمامی تلاشهای دشمنان امروز کشورهای ایجاد کننده تروریست ها برای باز کردن سفارتخانه در سوریه و عراق به صف شده اند.

وی خاطرنشان کرد: اگر امریکاییها ۷ هزار میلیارد دلار در سوریه و عراق هزینه کردند و هیچ دستاوردی به دست نیاوردند، میزان هزینه کرد ما ، بسیار اندک و ناچیز بود و همت، جهاد، تلاش، فکر، مدیریت و هدایت این نتایج و دستاوردهای مهم و راهبردی را رقم زد.

سرلشکر باقری در پایان با تاکید بر ضرورت هوشمندی رسانه ها برابر عملیات روانی و رسانه ای دشمن ، اظهار کرد: برغم تلاشهای گسترده امپراتوری رسانه ای سلطه و صهیونیسم، انتظار است رسانه ها و سایت های داخلی با هوشیاری به وظایف خود عمل کرده و سناریوهای دشمنان در القای یأس و ناامیدی در جامعه و شکستن وحدت ملی را خنثی سازند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

فیلم لحظه قتل خونین در بازار تهران +جزییات اجرای حکم شلاق اعضای پلید شورای شهر بابل در ملاعام + عکس زنده شدن یک مرد که 3 ساعت مرده بود + فیلم باورنکردنی جزییات حمام خون در خیابان خیام تهران/ پلیس چه کرد؟ +تصاویر خودنمایی مادر عروس جشن را برای داماد تهرانی سیاه کرد+ عکس دوستم به حمیرا زنم نظر داشت / حمید راز باغ ورامین را دیر فهمید+ عکس نقشه زن پلید 30 ساله برای خلاص شدن از شوهر پیر 70 ساله تهرانی / پسر جوان اعظم را به شمال برد ! +عکس دختر جوان در دام خفاش شب مشهد / سوار خودروی این شیطان نشوید زن حسود " هوو " خود را به حراج گذاشت دختر 6 ساله بعد از بی عفتی به قتل رسید / عروسک باربی قاتل را لو داد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا پلیس ماشین های مردم را سپر بلای تبهکاران فراری کرد ! / این اقدام عجیب در جاده خوی - ماکو رخ داد +فیلم فرید به خاطر ارتباط با زن شوهردار طناب دار را به جان خرید دختران ائل گلی تبریز گل باران شدند! / پرونده حمله باگلوله برفی به کجا رسید ؟+عکس رهایی زن اعدامی از چوبه دار / راز جسد یک مرد داخل بشکه چیست؟

منبع: رکنا

کلیدواژه: عراق تروریست داعش جامعه رسانه انتظار ستاد کل نیروهای مسلح گسترده عکس زن فیلم دختر مشهد تهران جوان نجات قتل تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۱۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندی‌های سپاه برای دشمنان ناشناخته است

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی فدوی ظهر چهارشنبه در نشست بررسی ابعاد و پیامدهای وعده صادق در دانشگاه حکیم سبزواری اظهار کرد: اصلی‌ترین عامل پیروزی جمهوری اسلامی ایران در عملیات وعده صادق نه موشک‌ها و امکانات نظامی، بلکه اراده و قدرتی بود که ریشه در انقلاب اسلامی دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: همین اراده منبعث از انقلاب اسلامی است که تصمیم می‌گیرد در برابر همه دنیای کفر و استکبار بایستد.

وی ادامه داد: این عملیات انتقامی، نه اقدامی مخفیانه که حرکتی بسیار آشکار و علنی بود که ۲ تا پنج ساعت پیش از آن، یعنی از زمان شلیک موشک و ارسال پهپادها، همه دنیا از قصد ما خبردار شدند.

فدوی با اشاره به ابعاد مختلف عملیات وعده صادق، گفت: این عملیات برای دنیای استکبار وحشتناک بود، زیرا در مقابل ما تنها اسرائیل نیست و این حرکت برای قدرت‌های به اصطلاح اتمی دنیا شامل آمریکا، انگلیس، فرانسه نیز شکست بزرگی بود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به خباثت‌ها و جنایت‌های مستکبران و رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه گفت: آمریکایی‌ها از روز اول فرمانده کار بودند و این فرماندهی را همچنان برعهده دارند.

وی توانمندی‌های سپاه را برای دشمنان ناشناخته دانست و گفت: این توانمندی‌ها به وعده خدا به عنوان خالق وصل است و اگر خداوند طرف کسی باشد، امکان ندارد که طرف مقابل او پیروز شود.

فدوی، افزود: ما باید در هر شرایطی تکلیف خود را انجام دهیم و به نتیجه کاری نداشته باشیم زیرا خداوند ضمانت کرده است که جبهه حق همیشه پیروز خواهد بود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مقابله با ظالم و دفاع از مظلوم در قانون اساسی ما هم آمده است، گفت: بیش از ۹۲ درصد کشورهای دنیا علیه صهیونیست‌ها و آمریکا تظاهرات کردند و این حرکت انقلاب اسلامی است که در کل عالم ادامه می‌یابد تا به ظهور ختم شود.

وی ادامه داد: ستون پنجم دشمن در همه جبهه‌های اقتصادی، فرهنگی، رسانه و فضای مجازی فعال است و باید با هوشیاری و تدبیر همه مسؤولان اجرایی کشور، کاری کنیم که تصمیمات درست اجرایی شود.

فدوی در پاسخ به پرسشی در مورد احتمال ورود این نیرو به صنعت خودروسازی، گفت: سپاه تکلیف مدار است و بر این اساس خود تکلیف خود را مشخص نمی‌کند، بلکه زیر نظر مستقیم ولی فقیه عمل می‌کند و هر جا معظم له صلاح بدانند، ورود پیدا می‌کند.

گفتنی است؛ در این آئین که به میزبانی دانشگاه حکیم سبزواری برگزار شد، رئیس این دانشگاه به نمایندگی از مردم دیار سربداران، نشان عالی سربداران را به پاس دلاورمردی های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سردار فدوی اعطا شد.

کد خبر 6088072

دیگر خبرها

  • ۲ شاخصه مهم «هیئت» از نگاه رهبر انقلاب/ جمعیت ملاک سنجش نیست
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • توانمندی‌های سپاه برای دشمنان ناشناخته است
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • دشمنان وحدت و تقریب امت اسلامی را هدف گرفته اند
  • «وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند