Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان اصفهان در حاشیه بازدید از این اموال سرقتی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این سارق به تنهایی و با شگرد خاصی از جمله سرقت منازلی که در کنار ساختمان های نیمه کاره قرار دارند و ورود به آنها از طریق بالکن اقدام به سرقت کرده است.
سردار مهدی معصوم بیگی افزود: ارزش مجموعه اموال سرقتی این سارق که هم اکنون در اختیار نیروی انتظامی است بیش از یکصد میلیارد ریال است که پیش بینی می شود با تحقیقات و بررسی های تکمیلی و همچنین پی جویی های انتظامی اموال بیشتری در حدود 450 میلیارد تومان کشف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآور شد: در بازرسی از منزل و مخفیگاه های متهم در مجموع 400 سکه بهار آزادی، 13 هزار و 200 قطعه دلار آمریکا، هشت هزار و 500 یورو، 20 تخته فرش دستباف، سه عدد تابلو فرش نفیس و وجوه نقد حاصل از فروش اموال مسروقه کشف شد.
رییس پلیس استان اصفهان تصریح کرد: این سارق حرفه ای با استفاده از دستگاه های مخصوص طلاهای مسروقه را ذوب و به صورت شمش در آورده و آنها را به فروش می رسانده است و با وجوهات حاصله اقدام به خرید منزل ، زمین و خودرو کرده که تحقیقات برای کشف ابعاد این پرونده همچنان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی است.
فرمانده انتظامی استان اصفهان، با هشدار به مردم در خصوص نگهداری اموال با ارزش در منازل گفت: به شهروندان توصیه می کنیم از نگهداری طلاجات، سکه، ارز و وجوه نقد به مقدار زیاد در منازل خودداری کنند.
سردار معصوم بیگی، همچنین کشف و استرداد اموال مسروقه به مالباختگان را یکی از اولویت های نیروی انتظامی برشمرد و گفت: پلیس اصفهان اقدامات خود را در این حوزه متمرکز کرده و تمام تلاش خود برای احقاق حقوق مردم را به کار می گیرد و اجازه نخواهد داد مجرمان و قانون شکنان با ارتکاب اعمال مجرمانه، امنیت و آرامش مردم را برهم بزنند.
وی، یکی از دغدغه های پلیس را سرقت و بویژه سرقت از منازل عنوان کرد و گفت: این نوع سرقت احساس ناامنی زیاد در شهروندان ایجاد می کند.
سردار معصوم بیگی تاکید کرد: البته شهروندان نباید با رعایت نکردن موارد ایمنی منزل از جمله استفاده از نرده، دوربین، روشنایی و درب های ضد سرقت، فرآیند انجام سرقت را برای مجرمان تسهیل کنند.
وی همچنین به اصناف در زمینه طلا و جواهر نیز تاکید کرد که به هیچ وجه بدون فاکتور و اصالت خرید اقدام به خرید اموال از مشتریان نکنند زیرا این مهم یک الزام قانونی و اخلاقی است.
وی، مالخرها را تکمیل کننده چرخه جرم دانست و گفت: تا زمانی که نتوانیم تقاضا را از بین ببریم چرخه جرم به قوت خود باقی است و بخشی از چرخه جرم مالخرها هستند.
سردار معصوم بیگی همچنین در پایان از شهروندانی که در شهر اصفهان منزل آنها مورد سرقت واقع شده خواست تا با مراجعه به پلیس آگاهی اظهارات خود را ارائه دهند تا در صورت تایید بررسی اموال آنها بازگردانده شود.
مجموعه کشفیات پلیس از سارق حرفه ای منازل به ارزش یکصد میلیارد ریال شامل انواع فرش و تابلوفرش های نفیس، سکه ها و زیور آلات طلا، مقادیر بسیاری ارز و بسیاری از اجناس سرقتی در ستاد فرماندهی انتظامی استان مورد بازدید مسوولان و تعدادی از مالباختگان قرار گرفت.
6994/6026
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها اصفهان امنیت و آرامش دوربین فرش فرماندهی انتظامی استان جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۱۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت‌های متعدد سیم کابل برق در شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او در ادامه با بیان این که ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ موفق شدند سارق را درحین سرقت دستگیر کنند، افزود: در استعلام‌های صورت گرفته مشخص شد متهم از سارقان حرفه‌ای و سابقه دار است.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد ضمن بیان توقیف خودروی سارق به همراه آلات و ادوات جرم، گفت: این سارق حرفه‌ای در بازجویی‌های به عمل آمده به ۳۰ فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان اعتراف و مقادیرقابل توجهی سیم کابل سرقتی از مخفیگاه وی کشف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

سرهنگ حسین زاده با بیان اینکه تعامل بین مردم و پلیس موجب بوجود آمدن امنیت پایدار می‌شود، افزود: شهروندان هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع داده تا نسبت به شناسایی و دستگیری آنان در اسرع اقدام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • نصب پابند الکترونیک به ۳۰۰ سارق سابقه دار در غرب استان تهران
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق زورگیر دستگیر شد
  • سوءاستفاده سارق از اعتماد صاحب‌خانه برای سرقت طلاجات
  • سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان
  • سارق ۴۰ میلیارد طلا از منازل شهرکرمان دستگیرشد
  • ۵ میلیارد ریال اموال مسروقه در شیروان کشف شد