Web Analytics Made Easy - Statcounter

«علیرضا بیرانوند» دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران، گفت:‌ همیشه در دوران حرفه ای فوتبال خود عملکرد دروازه بان های بزرگ دنیا را برای بهبود کارم دنبال می کردم و عاشق نحوه بازی «ادوین فن درسار» دروازه بان اسبق تیم ملی هلند و باشگاه منچستریونایتد هستم.

شب گذشته تیم ملی فوتبال ایران در مرحله یک هشتم نهایی هفدهمین دوره جام ملت های آسیا در مصاف با عمان موفق شد با 2 گل «علیرضا جهانبخش» و «اشکان دژاگه» به برتری برسد تا حریف چین در مرحله یک چهارم نهایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این نتیجه در حالی رقم خورد که «سیدمجید حسینی» در همان دقیقه نخست مرتکب خطا شد تا داور مکزیکی نقطه پنالتی را به سود عمان نشان دهد.
«احمد مبارک المهاجری» کاپیتان تیم ملی فوتبال عمان پشت ضربه ایستاد و بیرانوند با تشخیص درست، توپ او را مهار کرد تا یوزهای ایرانی به بازی برگشته و شب به یادماندنی را بسازند.
بیرانوند در خصوص عملکرد خوبش در این دیدار گفت: همه بازی های لیگ های اروپایی و تیم های معتبر دنیا را دنبال و از عملکرد دروازه بان ها الگوبرداری می کنم تا کار خود را بهبود بخشم. همیشه از نوع کار «فن درسار» دروازه بان اسبق تیم ملی هلند و باشگاه منچستریونایتد لذت بردم و او همیشه برای من دوست داشتنی بوده است.
فن درسار دروازبان به یاد ماندنی منچستریونایند از سال های 2005 تا 2012 درون دروازه ایستاد. وی سابقه بازی در تیم های بزرگ یوونتوس، آژاکس و فولام را داشته است.
گلر افسانه ای تیم ملی فوتبال هلند در سال های 1995 با تیم آژاکس آمستردام و در سال 2008 با تیم منچستر یونایند نیز به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا رسید. او همچنین رکورددار بیشترین مدت بسته نگه داشتن دروازه با هزار و 311 دقیقه است.
دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران درباره مهار پنالتی در دیدار مقابل عمان گفت: این پنالتی دقیقا زمانی رخ داد که کاملا آماده نبودم و هنوز توپی را لمس نکرده بودم. آنالیزی که از تیم عمان و بازیکنانی که در این تیم پنالتی می زنند انجام داده بودیم، برای تشخیص جهت پنالتی خیلی کمک کرد و آخرین پنالتی المهاجری را نیز دیده بودم تا سبب شود ضربه او را مهار کنم.
دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران درباره دیدار بعدی مقابل چین در مرحله یک چهارم نهایی اظهار داشت: قطعا کادرفنی نقاط ضعف و قوت حریف را در آنالیزهایی که انجام می دهیم به ما گوشزد می کنند تا با دعای خیر مردم و تلاش همه اعضای تیم پس از 43 سال دل مردم را شاد کنیم.
بیرانوند در خصوص حواشی که پیرامون سرمربی تیم ملی و وزارت ورزش در چند روز گذشته رخ داده، بیان کرد: هیچ کدام از بازیکنان این مسائل را دنبال نمی کنند و تمام تمرکز ما برای موفقیت در رقابت های جام ملت های آسیا است. هر چند که آنچه از مردم شنیده می شود نیز تعریف و تمجید از کادر فنی و بازیکنان تیم ملی است که به ما روحیه می دهد و ما نیز امیدوارم با عملکرد خود در امارات پاسخ خوبی به پیام های روحیه بخش آنها بدهیم.
بیرانوند در 4 بازی گذشته تیم ملی در جام ملت های آسیا مقابل تیم های یمن، ویتنام، عراق و عمان موفق شده 360 دقیقه دروازه خود را بسته نگه دارد. گلرهای تیم های ملی فوتبال قطر و کره جنوبی نیز در مرحله گروهی موفق به این مهم شدند، ولی هنوز دیدارهای این دو تیم در مرحله یک هشتم نهایی انجام نشده است.
تیم ملی فوتبال ایران پس از حذف عمان قرار است در مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات روز پنجشنبه در ورزشگاه «زاید اسپورت سیتی» شهر ابوظبی به مصاف چین برود.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۱۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتبال کلاسیک؛ شبی که آندری آرشاوین آنفیلد را به آتش کشید

آندری آرشاوین، نامی که با «آن بازی» مشهور لیورپول و آرسنال گره خورده است. 

طرفداری | 19 آوریل 2009 یکی از زیباترین بازی‌های تاریخ لیگ برتر با تساوی 4-4 آرسنال و لیورپول در ورزشگاه آنفیلد رقم خورد. آرت دو روش از اتلتیک به سراغ بررسی آن بازی رفته است. 

آوریل آن سال، آرسنال برای آخرین بار به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسیده بود. آن‌ها در حالی به آنفیلد سفر کرده بودند که شنبه گذشته آن، از رقابت‌های اف‌ای کاپ حذف شده بودند. در ترکیب آرسن ونگر یک بازیکن به اسم آندری آرشاوین حضور داشت. بازیکنی که او برای انتقالش 2+15 میلیون پوند هزینه کرده بود. توپچی‌ها پیش از هفته سی و سوم به دنبال قهرمانی بودند و مهاجم ریز نقش روس با چهار گلی که مقابل لیورپول به ثمر رساند، تمامی تلاشش را انجام داد. چه جشن گرفتن با ژست «هیس» بعد از گل اول باشد یا منحرف کردن توپ از دستان پپه رینا برای گل دوم، یا انگشتانی که برای هر یک از این گل‌ها بالا می‌برد، این لحظات در ذهن طرفداران فوتبال در شمال لندن و فراتر از آن حک شده است. با این حال، برای خود آرشاوین، همه این لحظات تار بود.

رینا کاری نمی‌تواند انجام دهد

آرشاوین می‌گوید:

به یاد آوردن اینکه بعد از هر گل چه احساسی داشتم سخت است. با نگاه کردن به عکس‌ها، حدس می‌زنم فکر می‌کردم اتفاقی خارق‌العاده در حال رخ دادن است. سه گل و سپس چهار گل زده بودم. باور نمی‌کردم در لیورپول باشیم و این گل‌ها را به ثمر رسانده باشم. 

آرشاوین از آنفیلد می‌گوید. جایی که سرود YNWA، به نحوی مو را بر تن او سیخ کرده بود:

آنفیلد قطعا یک مکان خاص است. حالا آن ورزشگاه جایگاه‌های عظیمی دارد، اما زمانی که من آنجا بازی می‌کردم، فقط چند جایگاه داشت. سکوهای معمولی قدیمی انگلیسی را داشت. آهنگ هواداران هم، You’ll Never Walk Alone، آن را خاص می‌کند. نمی‌توانم بگویم که دچار «سیخ شدن موهایم» شدم، اما مطمئنا صدای بلندی وجود داشت! به علاوه، وقتی وارد زمین می‌شوید، آن علامت در تونل ورزشگاه وجود دارد: این آنفیلد است. آنفیلد مکه فوتبال است.

«هیس» در آنفیلد

 آرشاوین دو ضربه با هر دو پا به سمت دروازه رینا به ثبت رساند. اولین ضربه با پای چپ به تیر دروازه برخورد کرد و وارد دروازه شد، دومین ضربه را با پای راست مقابل رینا به دورترین نقطه زد، در حالی که سومین ضربه از کنار پای راست او زیر پای سنگربان اسپانیایی رد شد و چهارمی تقریبا مانند دومی بود اما گوشه سمت دیگر را هدف قرار داد. 

آرشاوین در کنار سسک فابرگاس و سمیر نصیری سه بازیکن تهاجمی پشت سر نیکولاس بنتنر بودند. این ترکیب به دلیل مصدومیت رابین فن پرسی و امانوئل آدبایور رقم خورده بود. آزادی عمل داده شده به این بازیکنان تکنیکی برای جابه‌جا شدن با یکدیگر، همان چیزی بود که خط دفاعی لیورپول را برای گل‌های اول و سوم آرشاوین باز کرد. سرعت سرسام‌آور تئو والکات در نیمه دوم را نیز به این ترکیب اضافه کنید که در ضدحمله به گل چهارم کمک کرد، ونگر تیمی داشت که می‌توانست به هر تیمی در لیگ برتر ضربه بزند. تماشاگرانی که از تلویزیون زنده تماشا می‌کردند، پس از بازی شاهد مصاحبه‌ای با آرشاوین با پیراهن لیورپول بودند که آن را با فرناندو تورس، زننده دو گل از گل‌های لیورپول در آن بازی، معاوضه کرده بود.

آرشاوین با پیراهن لیورپول با دوربین اسکای مصاحبه کرد یوسی بنایون، او را به خاطر دارید؟ خلاصه بازی لیورپول 4-4 آرسنال (حجم 120 مگابایت)  

 

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • کالیاری ۲-۲ یووه: رانیری به مدعیان نمی‌بازد!
  • فوتبال کلاسیک؛ شبی که آندری آرشاوین آنفیلد را به آتش کشید
  • استقلال جان به‌لب، به‌صدر برگشت؛ فرار از ۱۰دقیقه انتخاری / پنالتی جنجالی این‌بار به نفع آبی‌ها / بهترین خط دفاع در ۲دقیقه دود شد!
  • عباس‌زاده گره نساجی مقابل تراکتور را باز کرد
  • انتقاد فان باستن از برناردو سیلوا: او بدترین ضربه پنالتی ممکن را زد
  • رودیگر جهت پنالتی ستاره سیتی را لو داد (عکس)
  • ضربه ضعیف برناردو سیلوا در ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید / فیلم
  • شاهکار رئال در خانه سیتی/خداحافظی پپ با جام
  • العین 4-2 الهلال: پایان یک امپراطوری!
  • (ویدیو) افتضاح‌ترین ضربه پنالتی تاریخ فوتبال