Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@04:51:04 GMT

56 برنامه در فجر فاطمی توسط اوقاف اجرا می شود

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۶۱۷۸۳

56 برنامه در فجر فاطمی توسط اوقاف اجرا می شود

حجت الاسلام محمد کاروند عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با ایام فاطمیه مصادف شده و به حرمت این تقارن به عنوان فجر فاطمی نامگذاری شده است.
وی اضافه کرد: خدمات دهی اوقاف در فجر فاطمی براساس نیت واقفان در بخش درمانی، فرهنگی، مذهبی و حمایتی در شهر همدان و شهرستانها انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام کاروند خاطرنشان کرد: ویزیت رایگان در درمانگاه اعتمادیه همدان و برخی شهرهای استان و اعزام گروه پزشکی به روستاها و حمایت از بیماران سخت درمان از جمله خدمات بهداشتی و درمانی پیش بینی شده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان گفت: در بخش خدمات حمایتی سبد کالا بین نیازمندان شهرهای کبودراهنگ، نهاوند و بهار توزیع می شود و همچنین نان رایگان، اطعام نیازمندان، کمک به ایتام و اهدای لباس در ایام فجر فاطمی انجام می شود.
وی با اشاره به بازگشایی موزه آستان امامزاده عبدالله گفت: این موزه برای بازدید عموم مردم به صورت رایگان آماده است.
وی همچنین به اعزام چهار کاروان از مردم نیازمند به کربلای معلی و نجف اشرف در این ایام اشاره کرد و گفت: تمام هزینه های این زائران از محل موقوفه ها تامین می شود.
حجت الاسلام کاروند یادآوری کرد: افزون بر اجرای برنامه از محل نیات واقفان ویژه برنامه هایی نیز در مساجد استان برگزار می شود به طوریکه در شهرستانها در ده مسجد شاخص ده ویژه برنامه فرهنگی اجرا می شود.
وی با تاکید بر مردمی محور بودن برنامه های فجر فاطمی افزود: در شهر همدان این ویژه برنامه ها در 20 مسجد با شرکت عموم مردم برگزار می شود.
مدیرکل اوقاف همدان گفت: در راستای افزودن غنا و محتوای برنامه ها از 35 مبلغ اعزام شده از حوزه علمیه قم به همدان بهره مند می شویم تا به تبیین چهل سالگی انقلاب اسلامی و ایام فاطمیه بپردازند.
وی به بهره گیری از اساتید جامعه المصطفی در این ایام نیز اشاره کرد و گفت: در کنار سخنرانان برجسته لشگری و کشوری از این سخنرانان ویژه برای تبیین ثمرات و دستاوردهای انقلاب اسلامی در کشورهای دیگر استفاده می کنیم.
7527/2087
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها ایام فاطمیه بهداشتی و درمانی پیروزی انقلاب اسلامی درمان مسجد جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۱۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدت گارانتی خودرو افزایش می‌یابد

به گزارش همشهری آنلاین، سیدرضا فاطمی امین گفت: در بحث ایمنی خودروها شرایطی برای خودروسازان تعیین کردیم که مهم‌ترین آن‌ها، افزایش مدت گارانتی و انجام تست‌های مربوطه است که مقرر شده بخش خصوصی در زیرساخت‌های این تست‌ها سرمایه‌گذاری کند و همچنین نظارت در این حوزه باید دائمی باشد.

کد خبر 846408 منبع: تسنیم برچسب‌ها رضا فاطمی امین - وزیر صمت خبر مهم بازار خودرو خودرو خودرو - ایرانی

دیگر خبرها

  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود
  • معرفی ظرفیت‌های صادراتی همدان برای افزایش تعاملات تجاری غرب
  • ۲۸۰ برنامه ویژه کارگران در همدان برگزار می‌شود
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران رسید
  • برپایی دوره‌های آموزش صنایع دستی در استان همدان
  • حضور ۳۹ شرکت دانش‌بنیان در نمایشگاه دستاوردهای اوقاف/ شفاف و به‌روز هستیم
  • مدت گارانتی خودرو افزایش می‌یابد
  • حضور ۳۹ شرکت دانش‌بنیان در نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف