Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ضمن تایید خبر بازداشت غلامحسین کرباسچی گفت: کرباسچی با خانواده‌اش تماس گرفته و گفته برای اجرای احکام به زندان اوین منتقل شده است.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد قوچانی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی، ضمن تایید خبر بازداشت غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب متبوعش، اظهار داشت: دقایقی پیش کرباسچی با خانواده‌اش تماس گرفته و اعلام کرده که صبح امروز دستگیر شده و برای اجرای احکام به زندان اوین منتقل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قوچانی دلیل بازداشت وی را پرونده اظهارت سال قبل وی در اصفهان پیرامون شهدای مدافع حرم اعلام کرد. منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محمد قوچانی شورای مرکزی حزب کارگزاران بازداشت غلامحسین کرباسچی توهین به شهدای مدافع حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۱۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰۰ مأموریت و انتقال ۲۰۰۰ بیمار توسط آمبولانس در ایام نوروز

رئیس اورژانس استان کرمانشاه گفت: از آغاز تعطیلات نوروز تاکنون بیش از ۳ هزار مأموریت اورژانسی در استان ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، مسعود قلعه‌سفیدی امروز _چهارشنبه هشتم فروردین_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ۲۴ اسفندماه تا ساعت ۸ صبح ۷ فروردین ۱۴۰۳، ۳۱۴۴ مأموریت در اورژانس استان کرمانشاه ثبت شده است.

وی با بیان اینکه در این مأموریت‌ها ۲۳۴۶ نفر به مراکز درمانی انتقال یافته‌اند، افزود: تعداد کل تماس‌های برقرار شده با اورژانس ۱۱۵ در این بازده زمانی ۱۶۶۲۸ تماس بوده است.

رئیس اورژانس و پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از مجموع مأموریت‌ها ۶۰۰ مورد حوادث ترافیکی و ۲۵۴۴ مورد را غیر ترافیکی اعلام کرد و افزود: تعداد مصدومین ترافیکی ۶۰۰ و تعداد مصدومین غیر ترافیکی ۱۷۴۶ مورد بوده است.

کد خبر 739764

دیگر خبرها

  • پرواز اورژانس هوایی برای انتقال مصدوم قطع از مراغه
  • پرواز اورژانس هوایی برای انتقال مصدوم از مراغه
  • مک‌کال:بایدن برای آزادی زندانیان از افغانستان کاری نکرده است
  • «حمید نوری»؛ ۱۶۰۰ روز بازداشت غیرقانونی در بهشت گردشگران
  • ۳۰۰۰ مأموریت و انتقال ۲۰۰۰ بیمار توسط آمبولانس در ایام نوروز
  • هدف اصلی دستگاه قضایی از اجرای حکم حبس بازسازی معنوی زندانیان است
  • هدف اصلی دستگاه قضائی از اجرای حکم حبس بازسازی معنوی زندانیان است
  • پزشک متخلف در اهواز جریمه شد
  • جریمه پزشک متخلف در اهواز
  • صدور احکام رتبه بندی برای بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش