Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@21:03:49 GMT

ارتباط تلفنی مشترکان ۷ مرکز مخابراتی مختل می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۶۱۹۱۵

ارتباط تلفنی مشترکان ۷ مرکز مخابراتی مختل می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابراتی بعثت، شهید نظری، شهید یزدانپناه، سلمان فارسی ، شهید دستغیب ، پیام نور و حافظ انجام می شود.

با اجرای این عملیات ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات بعثت با پیش شماره های ۵۵۰۴ الی ۵۵۰۸، ۵۵۱۸، ۵۵۳۲ الی ۵۵۳۵ در محدوده خیابانهای شهید احدی، شهید بابایی، نیکنام، کارگر سامانی به مدت ۳ روز و در مرکز مخابرات شهید نظری به مدت ۶ ساعت با اختلال همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتباط تلفنی مشترکان مرکز مخابرات شهید یزدان پناه با پیش شماره های ۴۴۸۰ الی ۴۴۸۷ در محدوده جنت آباد شمالی، خیابان های گلزار غربی، بهارستان ۵، مبعث نیز ظرف ۷۲ ساعت آینده دچار اختلال می شود.

درهمین حال با اجرای عملیات مذکور ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات سلمان فارسی با پیش شماره های ۲۲۰۶ الی ۲۲۰۹ ، ۲۲۱۱ الی ۲۲۱۴ ، ۲۲۳۴ الی ۲۲۳۸ ، ۲۶۳۵ ، ۲۶۴۱ ، ۲۶۷۴ ، ۲۶۷۶ در محدوده بلوار فرحزادی ، نبش گلستان ۳ ، در مرکز مخابرات شهید دستغیب با پیش شماره های ۲۶۸۵ ، ۲۲۷۰ الی ۲۲۷۵ در محدوده خیابان های شهید باهنر، ساختمان پلاک ۳۰۴ از فردا به مدت ۳ روز با اختلال روبرو است.

در مرکز مخابرات پیام نور مشترکان دارای پیش شماره های ۴۴۲۷ ، ۴۴۲۹ ، ۴۴۴۰ الی ۴۴۴۹ ، ۴۴۶۰ الی ۴۴۶۲ ،۴۶۰۴ ، ۴۴۸۹ در محدوده خیابان های فجری ، حیدری مقدم ، عدل ، اشرفی اصفهانی و در مرکز مخابرات حافظ، مشترکان با پیش شماره های ۶۶۷۰ الی ۶۶۷۶ در محدوده خیابان های جمهوری و حافظ حداکثر به مدت ۷۲ ساعت در ارتباط تلفنی خود دچار اختلال می شوند.

کد خبر 4519726 معصومه بخشی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: تلفن ثابت تماس تلفنی مخابرات تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۱۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از معابر اصلی پردیس به نام «سپاه» نامگذاری شد

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از معابر اصلی شهر پردیس به نام سپاه نام گذاری شد.

شهردار پردیس در حاشیه مراسم نامگذاری این خیابان در جمع خبرنگاران گفت: در شهر پردیس معبری به نام سپاه نداشتیم و به همین دلیل بلوار «بصیرت» حد فاصل بلوار «جانبازان» و «شهید سلیمانی» به نام «سپاه» نام گذاری شد.

رضا کارخانه اضافه کرد: بلوار «طوبی» که یکی از خیابان‌های منشعب از خیابان «بصیرت» است، نیز به نام سردار شهید «حسین محمدی» شهید مدافع حرم تغییر نام یافت و با حضور همسر و فرزندان شهید معزز رونمایی شد.

وی همچنین از سیاست این شهرداری مبنی بر نامگذاری معابری که امکان تغییر نام به شهدا را دارند، خبر داد و گفت: معابری به نام شهید «کرم پور» و شهید «صالحی روزبهانی» در پردیس نام گذاری می‌شود.

کد خبر 6084265

دیگر خبرها

  • محور هراز باز شد
  • توسعه سیستم‌های مخابراتی کردستان با سرمایه‌گذاری ۹۱ میلیارد ریالی
  • قطعی گاز در ارومیه
  • افزایش محدوده خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری بیرجند
  • محور هراز بسته شد
  • برلین به کی‌یف وعده ۴۰۰ خودروی زرهی داده بود، اما تحویل مختل شد
  • پیاده‌روهای بوستان گل محمدی نوسازی می‌شود
  • یکی از معابر اصلی پردیس به نام «سپاه» نامگذاری شد
  • ماهنامه دوست خردسالان ویژه اردیبهشت 1403 منتشر شد
  • ترافیک صبحگاهی در کدام معابر سنگین بود؟