Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر آمریکا در آلمان در حساب توئیتری خود به خبرهای منتشر شده در واکنش به خبر رسانه‌های غربی مبنی بر لغو مجوز یک شرکت هواپیمایی ایرانی توسط آلمان، از دولت این کشور بابت این اقدام ضد ایرانی به صورت ویژه تشکر کرده است.

«ریچارد گرنل» سفیر آمریکا در آلمان امروز دوشنبه در صفحه توئیتر خود نوشت: «به صورت فوری اجازه فعالیت شرکت هواپیمایی ماهان در آلمان گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دولت آلمان به خاطر رهبری‌شان (در این موضوع) تشکر می‌کنم».

تشکر سفیر دولت «دونالد ترامپ» در آلمان در حالی صورت گرفته که او بارها با اتخاذ مواضعی تند علیه ایران، به مقام‌های برلین برای اتخاذ مواضع سرسختانه‌تر علیه تهران فشار آورده بود.

از جمله اقدامات ضد ایرانی ریچارد گرنل اعمال فشار به آلمان برای جلوگیری از انتقال ۳۰۰ میلیون یورو از دارایی‌های ایران در یکی از بانک‌های آلمانی به داخل ایران بود.

خبرگزاری رویترز امروز گزارش داده، دولت آلمان درصدد لغو مجوز فعالیت شرکت ماهان است. پیشتر دو رادیو آلمانی (NDR) و (WDR)  و نیز روزنامه آلمانی «زوددویچه» اعلام کرده بودند که اداره هواپیمایی فدرال آلمان در هفته جاری مجوز فعالیت این خطوط هوایی را در آلمان لغو خواهد کرد.

ماهان در طول هفته چندین پرواز از تهران به دوسلدورف و یک پرواز به مونیخ دارد. این خط هوایی از سال ۲۰۱۱ در فهرست تحریم‌های آمریکا قرار گرفته است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: آلمان دولت توئیتر یورو ایران آلمان ایران توئیتر دولت یورو آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۱۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفیر مهربانی

جمعیت هلال احمریک سازمان غیردولتی ایرانی و عضوی از نهضت بین‌المللی صلیب سرخ و هلال احمر است و در داخل کشور ایران و در برخی موارد در دیگر مناطق جهان به فعالیت‌های امدادی و بشردوستانه فعالیت دارد و سفیر مهربانی از ایران در دنیا میباشد.

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073258 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • چین اتهامات جاسوسی آلمان علیه کشورش را رد کرد
  • چین اتهام جاسوسی در آلمان را رد کرد
  • سفیر مهربانی
  • برلین به کی‌یف وعده ۴۰۰ خودروی زرهی داده بود، اما تحویل مختل شد
  • تقابل شدید آلمان با آزادی بیان برای حمایت یکجانبه از اسرائیل
  • استقبال سفیر ایران از ورود اولین عمره‌گزاران ایرانی به مدینه
  • استقبال از این گروه از ایرانی‌ها در عربستان بعد از ۹ سال/ عکس
  • در عملیات وعده صادق رژیم صهیونیستی پاسخ لازم را دریافت کرد
  • استقبال سفارت از ورود اولین عمره‌گزاران ایرانی به مدینه
  • بازگشت تحریم‌های نفتی آمریکا علیه صنعت نفت ونزوئلا