Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: مرزبانی مجوز استخدام نیرو‌های بومی و محلی در سال ۹۸ را دارد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی ناجا در جلسه تکریم و معارفه رؤسای عقیدتی سیاسی مرزبانی ناجا، ضمن عرض خیر مقدم به حجت الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی، به وضعیت امنیت مرز‌های کشور پرداخت و اظهار داشت: تمامی اقدامات و عملکرد مرزبانان در مرزها، الهام گرفته از تدابیر حکیمانه و داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به وسعت جغرافیایی مرز‌ها افزود: جمهوری اسلامی ایران ۸۷۵۵ کیلومتر مرز مشترک با ۱۵ کشور همسایه دارد که پس از چین و روسیه؛ بیشترین مرز را با کشور‌های همسایه دارد که بحمدالله با توسعه روابط دیپلماسی در مرزها، امنیت بر پیکره کشور نقش بسته است.

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه قبل از انقلاب هیچ گونه توجهی به مرز‌های کشور نشده است، بیان کرد: امنیت مرز‌های کشور دستاورد عظیم انقلاب اسلامی است که نشان از توجه ویژه به مرز‌ها طی چهل سال گذشته است.

سردار رضایی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جایگاه مرز، افزود: مرز‌ها جایگاه ویژه‌ای درکشور‌ها دارند که با توجه به حساسیت مرز‌های ایران اسلامی، تحولات اساسی در مرزها، در دستور کار ستاد کل نیرو‌های مسلح، دولت، مجلس شورای اسلامی و نیروی انتظامی قرار گرفته است.

عالی‌ترین مقام مرزبانی کشور با بیان اینکه مرزبانی مجوز استخدام نیرو‌های بومی و محلی در مرز‌ها در سال ۹۸ را دارد، تأکید کرد: ترویج فرهنگ دینی و انقلابی در مرزبانی یک اولویت است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نیروی انتظامی مرزبان در مرز عقیدتی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۱۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد مردم‌محور در دستور کار نظام شورایی کشور است

رئیس شورای استان خراسان رضوی گفت: رویکرد مردم‌‎محور در دستور کار نظام شورایی کشور است تا  این ارتباط تنگاتنگ بیش از پیش تقویت شود و  به طور خاص، ساختارهای مختلف شورای اسلامی استان در خدمت مردم باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌رضوی و به نقل از روابط‌عمومی شورای استان، در بیست‌ودومین جلسه شورای اسلامی استان، موسی‌الرضا حاجی‌بگلو ضمن تبریک فرارسیدن سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هفته کار و کارگر اظهار کرد: گروه‌های مختلف جامعه شایسته خدمت صادقانه هستند و نظام شورایی در کشور را با حضور نمایندگانی از گروه‌های مختلف مردم، می‌توان چکیده جامعه دانست.

وی افزود: رویکرد مردم‌‎محور در دستور کار نظام شورایی کشور است تا این ارتباط تنگاتنگ بیش از پیش تقویت شود و به‌طور خاص، ساختارهای مختلف شورای اسلامی استان در خدمت مردم باشند.

رئیس شورای استان گفت: همکاری نزدیک و تعامل مستقیم شورای اسلامی استان با شوراهای اداری، کمیته امور زیربنایی و هیئت‌های حل اختلاف استان توانسته است دستاوردهای ملموسی در شکل‎‌گیری یک پایگاه اجتماعی برای مصوبات شورای استان داشته باشد و به همین دلیل است که همه باید خود را مسئول پاسخگویی به مردم بدانیم تا مطالبات عمومی، روح حاکم بر مصوبات شورای استان باشد.

کد خبر 747385

دیگر خبرها

  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • اجرای طرح‌های بزرگ آب و برق در 20 کشور جهان توسط مهندسان بومی
  • هنرستان‌ها متناسب با نیازهای بومی خراسان شمالی نیرو تربیت کنند
  • رویکرد مردم‌محور در دستور کار نظام شورایی کشور است
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • ۹۰ درصد نیرو‌های پتروشیمی ایلام بومی هستند
  • برگزاری بازی های بومی محلی در روستای آرتون طالقان
  • اخذ مجوز جذب یک هزار نخبه علمی/۶۰ نفر استخدام شدند
  • انتصاب سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی
  • کشف ۳۰ قوطی شیر خشک قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد