Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب به نقل از روابط عمومی ارتش، حجت الاسلام عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در مرکز آموزش شهدای وظیفه نزاجا، ضمن عرض تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه (س)، با بیان اینکه انقلاب اسلامی روز به روز به آرمان های خود نزدیک تر می شود، گفت: جوانان ایران اسلامی در تدین، شجاعت، صلابت، در غیرت، در روحیه جهادی بی نظیر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نسل جدید در انقلاب و جنگ تحمیلی حضور نداشته است. بنابراین لازم است در جریان برخی موضوعات موثر در راه چهل سالگی انقلاب اسلامی قرار گرفته و  بدانند این کشور چه  مسیری را برای رسیدن به نقطه مطلوب طی کرده است.

وی افزایش اقتدار ملی در برابر بیگانگان را لازمه عزت‌مندی هر کشور و ملتی برشمرد و تاکید کرد: جوانان ما با اقتدار مقابل دشمن ایستادند و از جان، مال و ناموس کشورشان دفاع کردند. اقتدار یکی از بالاترین نعمت‌های هر ملتی است.

نماینده ولی فقیه در ارتش به اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در برخورد با کشورهای مستکبر اشاره کرد و افزود: این اقتداری است که انقلاب به این ملت داده است. در سایه اقتدار انقلاب اسلامی در دریا و زمین با دشمنان این انقلاب هم مرز شده‌ایم. اگر آمریکا در خلیج فارس دست از پا خطا کند، ناو‌هایش به قعر دریا می‌رود. و اگر اسرائیل هم اشتباهی کند، آخرین اشتباهش خواهد بود. به نقطه ای از اقتدار رسیده ایم که از ناموس، ارزش ها و انقلاب و خودمان و در صورت در خواست کشورهای همسایه از آن ها نیز دفاع می‌کنیم.

حجت الاسلام محمد حسنی با بیان اینکه نسل جدید باید بداند انقلاب اسلامی ما را عزیز کرده و اگر جوانان بخواهند عزیز بمانند باید این راه را ادامه دهند، تاکید کرد: حفظ تمامیت ارضی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی به بی‌کفایتی شاهان ایران در دوران قاجار و پهلوی در اداره کشور و توسل به بیگانگان اشاره کرد و گفت: چرا باید این کشور را ارزان می فروختند تا بیگانگان  را بر گرده ملت و مملکت سوار کنند. ما حتی برای محمدرضا شاه پهلوی هم تاسف می خوردیم که چرا اقتدار خود را در برابر بیگانه حفظ نمی کند. امام راحل خطاب به محمدرضا شاه پهلوی می‌فرمود اگر به حرف مرجعیت و مردم گوش کنی، همچنان شاه خواهی ماند؛ در غیر اینصورت مردم شما را از کشور بیرون خواهند انداخت که چون به حرف مرجعیت و مردم گوش نداد در نتیجه بیرونش انداختند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به تصویب لایحه کاپیتولاسیون قبل از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: این لایحه فریاد امام را بلند کرد و انقلاب شکل گرفت و مردم آمریکایی‌ ها و شاه وابسته به آمریکا را از مملکت بیرون انداختند و دیگر هم راهی برای بازگشت آن‌ها وجود نخواهد داشت. لایحه FATF هم مثل کاپیتولاسیون یک لایحه استعماری است. مسئولان و نخبگان مومن و انقلابی نخبگان نخواهند گذاشت آمریکا از پنجرهFATF به ایران برگردد. نمایندگان حزب‌اللهی در مجلس و در بیرون از مجلس هم جناح‌های انقلابی و مراجع عظام در قم فریاد می‌زنند که این لایحه، یک لایحه استعماری است.

حجت الاسلام محمد حسنی در ادامه، برجام را موجب رسوایی آمریکا دانست و افزود:ما در رابطه با این موضوع زیان‌های زیادی دادیم اما این موضوع یک راهبردی بود که هر از گاهی در تاریخ اسلام نظیر آن را داشتیم. با این وجود انرژی هسته ای و سانتریفیوژ‌های ما سر جای خود هستند. دانشمندان جوان هسته ای می گویند اگر امروز اراده کنیم، ظرف چهار زور می‌توانیم غنی‌سازی بیست درصدی را انجام دهیم.

وی با اشاره به فرهنگ فاطمی گفت: فدک برای حضرت فاطمه زهرا (س)، مثل ایران برای ما بود. حضرت زهرا (س) مقاومت کرد و جان مبارکشان را دادند تا ما بدانیم که اگر کسانی به سرزمین‌های ما حمله کردند، مانند آن است که به فدک فاطمه زهرا (س) حمله کرده است. گردان‌های فاطمیون همیشه حماسه ها آفریده اند. دورود به کسانی که با الهام گرفتن از فرهنگ فاطمی در برابر دشمن سر خم نکردند و تا بیرون کردن آن‌ها از آخرین نفر و آخرین سانتی متر کشور ایستادند.

نماینده ولی فقیه در ارتش تاکید کرد: اینک این امانت به شما جوانان سپرده شده است. کشور در دستان شما جوانان است و به زودی مسئولیت های اداره کشور را به دوش می‌کشید. تاریخ قضاوت خواهد کرد که شما بهتر از گذشتگان از امانت‌ آن‌ها پاسداری خواهید کرد.

وی افزود: در فضای مجازی علیه کارنامه درخشان جمهوری اسلامی ایران توطئه های فراوانی صورت می گیرد، رسالت شما جوانان این است که اجازه ندهید علیه انقلاب اسلامی توطئه کنند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۱۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه اقتدار نیروهای مسلح در زنجان

آیین رژه نیروهای مسلح استان زنجان صبح امروز همزمان با سراسر کشور در بلوار شهید سلیمانی شهر زنجان و با حضور مسئولان استانی و اعضای شورای تأمین و با سخنرانی استاندار زنجان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، آیین رژه نیروهای مسلح استان زنجان صبح امروز همزمان با سراسر کشور در بلوار شهید سلیمانی شهر زنجان و با حضور مسئولان استانی و اعضای شورای تأمین و با سخنرانی استاندار زنجان برگزار شد.

در این مراسم، نیروهای ارتش 216 زنجان، سپاه انصارالمهدی(عج)، تیپ 36 انصارالمهدی(عج)، یگان‌های رزمی و گردان‌های بسیج، یگان‌های انتظامی و همینطور یگان ویژه، یگان امداد و ... آمادگی خود را به رخ جهانیان کشیدند و با رژه از مقابل جایگاه عبور کردند.

خبرنگار تسنیم بخشی از این مراسم را به تصویر کشیده است که تقدیم به شما مخاطبان محترم خبرگزاری می‌شود:

هر دستی که به سمت کشور دراز شود قطع می‌شود

محسن افشارچی استاندار زنجان که به عنوان سخنران ویژه در این مراسم حضور داشت، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا اظهار داشت: برای داشتن استقلال باید پایه‌های دفاعی و نظامی را محکم کرد، این راهبرد را قانون اساسی بر عهده مقام معظم رهبری گذاشته و رهبر معظم انقلاب نیز با درایت و دقت این مهم را محقق کرده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه هر دستی که بخواهد به سمت کشورمان دراز شود، بدون شک قطع خواهد شد، گفت: وعده صادق سپاه پاسداران فقط نمونه کوچکی از توان دفاعی کشورمان بود که به رخ دشمنان کشیدیم.

استاندار زنجان اضافه کرد: دشمنان ما بدانند که ملت و نیروهای مسلح تحت فرمان رهبری، محافظ این کشور و این خاک و آب هستند و اگر بخواهد دشمن دست از پا خطا کند، با واکنش جدی ما مواجه خواهد شد. جمهوری اسلامی همواره موافق آرامش در منطقه خاورمیانه بوده و هست و این بیگانگان هستند که به دنبال تنش در منطقه هستند. تا زمانی که اسرائیل به عنوان غده سرطانی در منطقه باشد قطعاً، خاورمیانه آرامش را به خود نخواهد دید.

وی افزود: اکنون در حوزه دفاع و هوافضا نیروهای مسلح و ارتش حرف زیادی برای گفتن دارند و اتفاقات بزرگی در این زمینه در کشور رقم خورده است؛ اکنون به برکت رشادت‌های سپاه و ارتش در حوزه دفاعی هیچ نیازی به هیچ کشوری نداریم و دانشمندان کشورمان اختراعاتی کرده‌اند که دیگر کشورهای دنیا از ساختن آن‌ها عاجز هستند.

به گزارش تسنیم، در پایان مراسم از چند تن از خانواده‌های شهدای ارتش زنجان توسط مسئولان استان، تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نمایش اقتدار و تجدید بیعت ارتش با انقلاب اسلامی در استان گیلان
  • اقتدار ارتش حاصل تفکر و اندیشه انقلابی و جهادی است
  • اقتدار و امنیت پایدار با پیوند میان نیروهای مسلح و ملت ایجاد شده است
  • رژه اقتدار نیروهای مسلح در زنجان
  • ایجاد اقتدار و امنیت پایدار با پیوند میان نیروهای مسلح و ملت ممکن است
  • گروه های ذینفع از سنگ اندازی برای مصوب نشدن لایحه اصلاح «قانون مالیات های مستقیم» دست بر نخواهند داشت
  • گروه های ذینفع از سنگ اندازی برای مصوب نشدن «لایحه اصلاح مالیات های مستقیم» دست بر نخواهند داشت
  • صادق خلخالی در فروردین ۵۸: زمانی می‌خواستیم جنازه‌ی منحوس پهلوی را آتش بزنیم/ اعدام هویدا یک عمل انقلابی بود
  • جلوه‌های اقتدار ارتش ایران برای جهانیان آشکار شده است
  • نیروهای مسلح نخواهند گذاشت کوچکترین تعرضی به منافع ایران در اقصی نقاط عالم صورت بگیرد