Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، یک فرد مسلح که خود را از اعضای گارد ملی ونزوئلا معرفی کرده است، امروز دوشنبه با انتشار ویدئویی خواستار کناره گیری نیکلاس مادورو رئیس جمهوری قانونی این کشور شد!

بر اساس اعلام رویترز، در این ویدئو حضور نیروهای امنیتی ونزوئلا در مکان گارد ملی این کشور در کاراکاس مشهود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالیست که به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، وزارت اطلاع رسانی ونزوئلا تا کنون به درخواست ها برای ارائه هرگونه اطلاعات در این خصوص پاسخی نداده است.

کد خبر 4519744

منبع: مهر

کلیدواژه: نیکلاس مادورو ونزوئلا کاراکاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۱۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسلمانان روهینگیا همچنان با پاکسازی قومی مواجه هستند

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، حدود یک میلیون آواره روهینگیا از سال 2017 پس از سرکوب دولت میانمار در بنگلادش زندگی می‌کنند. با این حال صدها هزار نفر دیگر در میانمار باقی مانده‌ و از سوی سازمان ملل متحد به عنوان بی‌تابعیت معرفی شده‌اند.
 
طبق گزارشی که ایالات متحده منتشر کرد، مسلمانان روهینگیا در ایالت راخین میانمار در سال 2023 توسط نیروهای امنیتی مورد پاکسازی قومی قرار گرفتند.
 
بر اساس گزارش‌های منتشر شده روهینگیاهای باقیمانده در میانمار همچنان با تبعیض شدید بر اساس قومیت خود روبه‌رو هستند.
 
طبق گزارشی که ایالات متحده منتشر کرد، مسلمانان روهینگیا در ایالت راخین میانمار در سال 2023 توسط نیروهای امنیتی مورد پاکسازی قومی قرار گرفتند.
 
در بسیاری از موارد غیرنظامیان روهینگیا حتی به عنوان اهدافی برای عملیات نظامی در بحبوحه جنگ داخلی این کشور تلقی می‌شوند.
 
در 25 اوت ارتش نجات روهینگیا مسئولیت حملات به چند پاسگاه‌ امنیتی در شمال ایالت راخین را بر عهده گرفت که منجر به کشته شدن 12 پرسنل امنیتی شد.
 

دیگر خبرها

  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان
  • مادورو: آمریکا به توافقنامه امضا شده احترام نمی‌گذارد
  • تأکید قاطع «مادورو» بر مخالفت با قیمومیت آمریکا و تحریم‌های جدید
  • مسلمانان روهینگیا همچنان با پاکسازی قومی مواجه هستند
  • رویترز: حمله به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه
  • نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه هدف حمله قرار گرفتند
  • تکذیب بیانیه منسوب به حزب‌الله عراق درمورد ازسرگیری حملات علیه پایگاه‌های نظامی آمریکا
  • تلاش ۲۰ کشور برای ممانعت از پاسخ ایران به اسرائیل | به اقدام متجاوزانه دیگر پاسخ قوی‌تر می‌دهیم | واکنش به حادثه امنیتی در سفارت ایران در فرانسه
  • بازگشت تحریم‌های نفتی آمریکا علیه صنعت نفت ونزوئلا
  • «مادورو» آمریکا را به نقض تعهد خود برای لغو تحریم‌ها متهم کرد