Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی،فرید دهقانی در نشست بررسی پتاسیل های صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی اصفهان افزود: این صندوق از سال ٨٠ فعالیت خود را آغاز کرده و سرمایه آن از ١٠ میلیارد در سال ٩٢ به ١١٠ میلیارد تومان افزایش یافته است.
وی گفت: تلاش صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی ثبت سرمایه مصوب 143 میلیاردی تا پایان سال 98 و افزایش آن به 500 میلیارد تومان تا پایان سال ١٤٠٠ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی، هدف اصلی تشکیل این صندوق را پوشش ریسک اکتشاف معادن برشمرد و خاطرنشان کرد: در سال های گذشته تلاش شده که بیمه نامه سرمایه گذاری در اکتشافات، استخراج و فرآوری صادر شود، همچنین ایجاد تمهیدات لازم برای تسهیل دسترسی معدنکاران به منابع مالی دنبال می شود.
دهقانی، افزایش سرمایه صندوق و کاهش بروکراسی را 2 رویکرد مهم صندوق برشمرد و ادامه داد: بخش معدن می تواند اشتغال پایدار و مکمل در راستای توسعه متوازن در کشور ایجاد کند.
وی خاطرنشان کرد: معدن کاران می توانند ماشین آلات مورد نیاز خود را در صورت تامین منابع مناسب با هماهنگی بین دستگاهی و بدون نیاز به بانک های عامل از این صندوق دریافت کنند؛ این امر مستلزم ایجاد ساختار منسجم است که صندوق آمادگی لازم برای چنین موضوعی را دارد.
مدیرعامل صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی یادآور شد: اصلی ترین وثیقه برای دریافت تسهیلات این صندوق، پروانه بهره برداری معادن است که با ظهرنویسی در رهن صندوق قرار می گیرد.
به گزارش ایرنا، صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی در چارچوب اهداف اقتصادی کلان کشور، تقویت و حمایت از سرمایه گذاران خصوصی در بخش معدن، تحقق توسعه پایدار و ایجاد تضمین و امنیت سرمایه گذاری در فعالیت های معدنی و هدایت و راهبری این سرمایه گذاری ها تاسیس شد.
6026/ / 2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها اصفهان توسعه پایدار سرمایه سرمایه گذاران سرمایه گذاری جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۲۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سود ۳ میلیون دلاری پرسپولیس از خصوصی‌سازی

آفتاب‌‌نیوز :

پیمان حدادی، عضو هیات مدیره پرسپولیس در مورد بدهی پرسپولیس به بانک شهر که حالا سهامدار این باشگاه است، گفت: می‌گفتند، چون باشگاه پرسپولیس به بانک شهر بدهکار بوده این باشگاه را خریده، اما باشگاه استقلال هم به بانک شهر بدهکار است. تسهیلاتی که در زمان عرضه سهام به دوتا باشگاه دادند برابر بوده. اقساط ریالی ما از سپرده‌ای که در بانک شهر داریم پرداخت می‌شود. وام دو و نیم میلیون دلاری هم قرض الحسنه است.

او در مورد دریافت پاداش آسیایی بلوکه شده نزد ای‌اف‌سی گفت: ما از اینجا به بعد تلاش می‌کنیم از بانک مرکزی مجوز بگیریم که سه و نیم میلیون دلاری که نزد ای‌اف‌سی داریم، دو و نیم میلیون دلارش را با بدهی‌ای که به بانک شهر داریم تهاتر کنیم.

حدادی در مورد اینکه با واگذاری سهام پرسپولیس آیا بودجه تزریق می‌شود گفت: باتوجه به زیان‌هایی که باشگاه در سال‌های گذشته متحمل شده، باشگاه پرسپولیس همانند استقلال مشمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت هستند و حتما باید افزایش سرمایه بدهند. بهترین راحت‌ترین روشی که بانک‌ها می‌توانند سرمایه‌گذاری کنند، محل افزایش سرمایه است. بانک‌ها به صورت نقدی به سرمایه باشگاه اضافه خواهند کرد و آن وجوه با برنامه‌ریزی می‌تواند آن وجوه در باشگاه سرمایه‌گذاری شود. روال باشگاه تغییر نخواهد کرد. تعهدات باشگاه باید انجام شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • سود ۳ میلیون دلاری پرسپولیس از خصوصی‌سازی
  • مدیران آذربایجان غربی اهتمام ویژه‌ای به جذب سرمایه‌گذار دارند
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نخواهد شد
  • ۳۳ هزار نفر در بوشهر عضو صندوق بیمه روستائیان و عشایر هستند
  • بیمه رایگان مادران غیر شاغل روستایی و عشایری لرستان
  • ۳۳ هزار نفر در استان بوشهر عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان هستند
  • حاتم بخشی بیات از جیب کارکنان نفت؟
  • ذخیره کانسنگ منگنز معدن ونارچ قم به ۱۲ میلیون تُن رسید
  • بهادری جهرمی: بخشی از حقابه ایران از هیرمند دریافت شده/ نظر دولت درباره تعطیلی آخر هفته
  • آیا صندوق بین‌المللی پول می‌تواند بحران بدهی جهان را حل کند؟