Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مارچلو لیپی سرمربی مشهور ایتالیایی تیم ملی فوتبال چین در تازه ترین مصاحبه خود با کانال نیوز آسیا گفت: لحظه ای استراحت را برای شاگردانم ممنوع می کنم و از اکنون تمرکز شدیدی را برای دیدار با تیم ملی فوتبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی خواهم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی سابق باشگاه یوونتوس و تیم ملی ایتالیا ادامه داد: ملی پوشان چینی پس از پیروزی برابر تیم ملی فوتبال تایلند از نظر روانی آماده دیدار با تیم ملی فوتبال ایران هستند، اما از نظر فیزیکی وفنی باید ۳ روز مستمر به تمرینات خود ادامه دهیم.

لیپی افزود: می خواهم نقطه عطفی را در تاریخ معاصر فوتبال چین با پیروزی بر ایران ثبت کنم و ملی پوشان چینی لایق حضور در جمع ۴ تیم برتر هستند.

وی خاطرنشان کرد: بعد از جام ملت های آسیا تصمیم به خداحافظی از تیم ملی چین را گرفتم اما در حال حاضر کسب مقام شایسته برای چینی ها تمام دغدغه من است.

بیشتربخوانید:

بازتاب رسانه‌های خارجی و داخلی از درخشش تیم ملی فوتبال ایران

زنان چینى بیشترین خریدار بلیت هاى جام جهانی ۲۰۱۸

آشنایی با برترین‌های ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی روسیه + عکس

انتهای پیام/

تمرکز لیپی بر دیدار با تیم ملی فوتبال ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۲۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرایند تولید چاقوی حرفه‌ای سرآشپز‌ در کارخانه چینی (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرایند تولید سس کچاپ (فیلم) فرایند تولید نوشابه کوکاکولا در کارخانه از نمای نزدیک (فیلم) فرایند تولید تازه ترین نسل BMW در کارخانه (فیلم)

دیگر خبرها

  • دیدار علی دایی با دختر توان‌یاب هوادار پرسپولیس
  • چین: عضویت فلسطین در سازمان ملل را به رسمیت می‌شناسیم
  • فرایند تولید چاقوی حرفه‌ای سرآشپز‌ در کارخانه چینی (فیلم)
  • عضویت فلسطین در سازمان ملل را به رسمیت می‌شناسیم
  • دیدار فوتبال تیم‌های سپاهان اصفهان و ذوب‌آهن اصفهان
  • طبخ ۵ کله پاچه بره و ۲۰ پاچه توسط آشپز مشهور چینی (فیلم)
  • اعلام تیم داوری دیدار ذوب‌آهن و آلومینیوم
  • چرا باجو هیچ‌گاه مارچلو لیپی را نمی‌بخشد؟
  • دربی اصفهان را یک همدانی سوت می‌زند
  • دیدار العین - الهلال در لیگ قهرمانان لغو شد