Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- هنوز یک هفته از حمله به نیرو‌های آمریکایی در شهر منبج سوریه نگذشته بود که این بار در حمله‌ای انتحاری به این نیرو‌ها در استان حسکه در شمال سوریه دو تن از نظامیان آمریکایی زخمی شدند. به گزارش گروه چند رسانه‌ای خبرگزاری میزان، بر اثر انفجار خودروی انتحاری در جنوب استان حسکه در مسیر کاروان نظامی نیرو‌های آمریکایی و کرد‌های سوریه، چندین نفر کشته و زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



براساس این گزارش، در این انفجار تا کنون هشت نیروی کرد کشته و دو نظامی آمریکایی نیز زخمی شده‌اند. نیرو‌های کرد در حال اسکورت نظامیان آمریکایی در منطقه بودند که یک خودروی حامل مواد منفجره به کاروان نظامیان نزدیک و سپس منفجر شد.

چهارشنبه گذشته (۲۶ دی ماه) نیز بر اثر انفجار مهیب در شهر منبج سوریه ۴ نظامی آمریکایی کشته و دو نفر دیگر زخمی شده بودند. گروه تروریستی داعش مسئولیت این حمله را بر عهده گرفته بود.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی    

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حمله تروریستی انتحاری نیروهای امریکایی سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۲۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به پایگاه آمریکا در شمال حسکه

آفتاب‌‌نیوز :

 المیادین اعلام کرد پس از حمله پهپادی به نزدیکی پایگاه آمریکا در فرودگاه خراب الجیر واقع در شمال حسکه صدای سه انفجار به گوش رسیده است.

خبرگزاری رویترز به نقل از منابع امنیتی اعلام کرد پنج موشک از موصل به سمت پایگاه آمریکایی در حسکه سوریه شلیک شد.

منابعی از هدف قرار گرفتن نیرو‌های ارتش آمریکا در سوریه خبر می‌دهند. 

 منابع خبری اعلام کردند نیرو‌های دموکراتیک سوریه در نزدیکی میدان نفتی العمر در روستای خضراء دیرالزور شرقی مورد هدف قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • آمریکا همچنان نفت و گندم سوریه را غارت می‌کند
  • حمله پهپادی به پایگاه نظامی عین‌الاسد
  • حمله پهپادی به عین الاسد
  • حمله پهپادی به پایگاه نظامی «عین الاسد»
  • حزب‌الله عراق: عملیات علیه نظامیان آمریکا را از سر می‌گیریم
  • حزب‌الله عراق: عملیات علیه نظامیان آمریکایی را از سر می‌گیریم
  • حمله به پایگاه آمریکا در شمال حسکه
  • حملات پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکا در سوریه
  • حملات پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکایی در سوریه
  • تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا با ۱۸ کشته و زخمی + فیلم