Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی عربستان در دیدار با ژاپن در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ باخت و از دور رقابت‌ها حذف شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ملی فوتبال عربستان امروز از ساعت 14:30 به وقت تهران در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا 2019 به مصاف تیم ملی ژاپن  رفت.

عربستان بازی را خیلی بهتر آغاز کرد و توپ و میدان را در اختیار داشت اما برخلاف جریان بازی ژاپن در دقیقه 20 با ضربه سر تومیاسو دروازه سعودی ها را باز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سامورایی ها رفته رفته سوار بر بازی شدند و بعد از این گل عربستان بازی دقایق ابتدایی اش را نتوانست انجام دهد. در این بازی در نهایت در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به نفع ژاپن به پایان رسید.

سعودی‌ها در نیمه دوم آمدند تا بازی را به تساوی بکشانند ولی با وجود مالکیت توپ و چندین فرصت از گلزنی ناکام ماندند تا در نهایت سامورایی ها با یک بازی منطقی و دفاعی با نتیجه یک صفر راهی یک چهارم نهایی شوند. ژاپن در این مرحله باید مقابل ویتنام شگفتی ساز قرار بگیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جام ملتهای آسیا دیدار ژاپن و عربستان تیم ملی فوتبال عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۲۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود فولاد سیرجان به مرحله نهایی لیگ برتر والیبال

   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، تیم‌های پیکان تهران و فولاد سیرجان در دومین دیدار از سری پلی‌آف نیمه نهایی لیگ برتر والیبال  دیشب در سالن فدراسیون والیبال به مصاف هم رفتند که نتیجه این بازی، 3 بر 2 به سود فولاد بود.

   پیکان در ست‌های اول و دوم 25 بر 19 و 25 بر 21 برنده شد، اما شاگردان بهروز عطایی در تیم فولاد در ست‌های سوم و چهارم به بازی برگشتند و 27 بر 25 و 25 بر 19 پیروز شدند تا برنده بازی در تای برک مشخص شود. فولاد در ست پنجم هم 15 بر 9 به برتری رسید تا به‌عنوان نخستین تیم راهی  مرحله نهایی شود.

تیم فولاد سیرجان در بازی نخست که یکشنبه برگزار شد با نتیجه 3 بر یک پیکان را شکست داده بود.

دیدار دوم تیم‌های شهداب یزد و شهرداری ارومیه از سری پلی‌آف نیمه نهایی لیگ برتر والیبال نیز  امروز (چهارشنبه) برگزار می‌شود. شهداب در بازی نخست 3 بر یک برنده شده است.


 

دیگر خبرها

  • احتمال همگروهی ایران و استرالیا در مرحله نهایی راه‌یابی به جام جهانی
  • عربستان برای اولین بار در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت می‌کند
  • اولین بازی نیمه نهایی باشگاه های بسکتبال غرب آسیا
  • ارومیه با پیروزی کار را به بازی سوم کشاند
  • (عکس) «گوی اژدها»؛ یک شهربازی عجیب در عربستان سعودی!
  • فراز و فرودهای مناسبات عراق و عربستان/ رویکرد اقتصادی همگرایانه
  • صعود فولاد سیرجان به مرحله نهایی لیگ برتر والیبال
  • تساوی تاریخی تاجیکستان با عربستان در جشن نوروز
  • فیلم| ساره، اولین ربات انسان‌نمای عربستان با پوشش زنانه
  • دیدار «سید عمار حکیم» با ولیعهد سعودی