Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :مسابقات تیراندازی بانوان کارکنان دولت در دو بخش تفنگ و تپانچه صبح امروز(دوشنبه) زیر نظر هیات ورزشهای همگانی ساتان تهران در فرهنگسرای بهمن برگزارشد که تیم های علوم پزشکی ،وزارت ارشاد برسکوهای قهرمانی ایستادند.

به گزارش امتداد ، مسابقات در دو بخش تفنگ و تپانچه با حضور سازمانها و ارگانهای دولتی و زیر نظر هیات ورزشهای همگانی استان به سر پرستی تفرشی از داوران با سابقه این رشته برگزار شد که در بخش تفنگ تیمی بانوان دانشگاه علوم پزشکی تهران با کسب بالاترین امتیاز توانست فاتح مسابقات شودتیم وزارت ارشاد دوم و بیمه سلامت سوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش انفرادی نیز مریم حسین پور تهرانی از دانشگاه علوم پزشکی تهران اول،سمیرا فلاحیان دوم و مریم الوندیان سوم شد.

در بخش تپانچه تیمی نیز بانوان وزارت ارشاد با کسب ۲۸۴ امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستادند .دانشگاه علوم پزشکی تهران نایب قهرمان شد.

در بخش انفرادی نیز مرجان رحیمی اول،فریده رحمانوند دوم و سمانه مهرانی سوم شد.

مسابقات تیراندازی آقایان نیز درحال برگزاری می باشد.

مسابقات کارکنان دولت استان تهران هرساله در دو بخش بانوان و آقایان به همت هیات ورزشهای همگانی استان تهران به مدت یک ماه برگزار می گردد.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۲۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گیلان، میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان

هفتمین دوره اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان کشور به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، انتخابی جام جهانی به میزبانی بندر انزلی تا ۳۰ فروردین ماه برگزار می‌شود.

در این اردو که متشکل از ۲۱ بازیکن از سراسر کشور در حال برگزاری است، المیرا پوپاش، زیبا یحیوی، فائزه پشتدار و نازنین امیدی ۴ ورزشکار گیلانی و مینا حسنی به عنوان مربی از گیلان حضور دارند.

تیم ملی هاکی بانوان که جایگاه پنجم آسیا را دارد خود را برای در مسابقات قهرمانی آسیا (به میزبانی تایلند در اردیبهشت ماه) و انتخابی جام جهانی آماده می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • برپایی بیمارستان صحرایی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان
  • گیلان، میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • حضور ۶۸ گروه آموزشی دانشگاه‌های ایران در رتبه بندی کیواس ۲۰۲۴
  • کشف بیس از ۵۰۰ قلم تجهیزات پزشکی قاچاق در سمنان
  • کشف نزدیک به ۶۰۰ قلم تجهیزات پزشکی قاچاق در سمنان
  • حضور ۶۸ گروه دانشگاهی کشور در رتبه‌بندی کیو اس ۲۰۲۴
  • کشف ۵۸۰ قلم ملزومات و تجهیزات پزشکی قاچاق در سمنان
  • اولین مرکز «ترس از زایمان» کشور در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود
  • همه با هم برای جوانی جمعیت
  • تیمی که هدفش رسیدن به المپیک است