Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@04:22:13 GMT

73 کیلوگرم حشیش در خاتم کشف شد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۶۲۶۹۱

73 کیلوگرم حشیش در خاتم کشف شد

به گزارش عصر روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا صادقی افزود: در این ارتباط یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد.
وی ادامه داد: مبارزه با سوداگران مرگ در دستور کار پلیس و از اولویت های مهم است.
مرکز شهرستان خاتم با 50 هزار نفر جمعیت در 240 کیلومتری یزد قرار دارد.
یزد نقش موثری در برقرای ارتباط استان های جنوبی و شرقی ایران به مرکز کشور دارد و با توجه به موقعیت آن در مسیر کریدور شمال - جنوب و شرق و غرب ، بعضا راه های آن برای انتقال مواد مخدر مورد سوء استفاده قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هر ماه 5.5 تا 6.5 میلیون دستگاه خودرو در جاده های استان یزد تردد می کند.
7536/ 6197
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها جاده های استان دستور کار پلیس مرگ مواد مخدر یزد جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۲۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش ۲.۷ تن طلا در ۲۰ حراج؛ امروز چقدر طلا فروخته شد؟

حراج حضوری شمش طلا از ۲۷ دی ماه ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ایران آغاز و با گذشت ۳ ماه و برگزاری ۲۰ حراج، ۲۷۱۶ کیلوگرم شمش طلای استاندارد با عیار حداقل ۹۹۵ در هزار معامله شد.

به گزارش تسنیم، با برگزاری بیستمین حراج حضوری شمش طلای مرکز مبادله ایران، حجم معاملات این تالار طی ۳ ماه از مرز ۲,۷ تن گذشت. حراج حضوری شمش طلا از ۲۷ دی ماه ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ایران آغاز و با گذشت ۳ ماه و برگزاری ۲۰ حراج، ۲۷۱۶ کیلوگرم شمش طلای استاندارد با عیار حداقل ۹۹۵ در هزار معامله شد.

امروز چهارم اردیبهشت ماه بیستمین حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران با خرید ۸۰ کیلوگرم شمش از سوی صنعتگران طلا به پایان رسید. طی دوره حراج بیستم، ۱۹۳ کیلوگرم شمش طلا ویژه رفع تعهد ارزی صادرکنندگان عرضه شد که در دو بخش عمده و خرد مجموعا ۸۰ کیلو گرم شمش توسط حاضرین خریداری شد.

در این روز، ارزش ریالی هر شمش طلا با عیار ۹۹۵ در هزار، به طور میانگین ۴ میلیارد و ۶۵۷ میلیون تومان بود.

دیگر خبرها

  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • ارتباط مردم و مساجد از طریق مرکز ارتباطات مردمی مساجد
  • کشف ۲۸ کیلوگرم حشیش از قاچاقچی حرفه‌ای در تهران
  • بازداشت ۷ نوجوان در ارتباط با حمله به اسقف اعظم کلیسای سیدنی
  • فروش ۲.۷ تن طلا در ۲۰ حراج؛ امروز چقدر طلا فروخته شد؟
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل