Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@17:04:40 GMT

9 هزار کارگر در واحدهای تولیدی مهریز فعالیت دارند

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۶۲۷۱۱

9 هزار کارگر در واحدهای تولیدی مهریز فعالیت دارند

امیرعباس دهقانی زاده عصر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کارگران زن و مرد در شهر و برخی از مناطق روستایی بخش مرکزی در تولید و خدمات به تلاش مشغول هستند.
وی ادامه داد: از این تعداد، حدود 2 هزار نفر در شهرک صنعتی اصلی در نزدیکی روستای هرفته و بقیه در سایر شهرک ها و همچنین ناحیه صنعتی دهستان بهادران فعالیت دارند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسئول نرخ بیکاری منطقه را 4.9 درصد ذکر کرد که نسبت به شهرستان یزد که 9.12 درصد است کمتر است و گفت: مهریز بعد از میبد، دومین شهر استان در زمینه داشتن کمترین نرخ بیکاری است.
دهقانی زاده به اهمیت تربیت نیروی مجرب کارگری با حمایت و همکاری آموزش و پرورش و مرکز فنی و حرفه ای این شهرستان به عنوان اولویت تاکید کرد.
وی خاطر نشان کرد: هم اکنون در شهرک های صنعتی منطقه با کمبود نیروی متخصص فنی مواجه هستیم و باید دانش آموزان در کنار دروس تئوری به فراگیری مهارت مشغول شوند.
مرکز شهرستان 55 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7536/ 6197
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آموزش و پرورش بیکاری دانش آموزان زن و مرد فنی و حرفه ای جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۲۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم اطفا شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح روز سه شنبه یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی شکوهیه قم طعمه حریق شد که با حضور به موقع عوامل آتش نشانی این حریق مهار شد.

۵ واحد خودرویی با ۱۹ آتش نشان از شهر قم و ۵ واحد با ۲۰ نفر از آتش نشانان مستقر در شهرک در عملیات اطفا حریق مشارکت داشتند و مانع از تسری و گسترش حریق به دیگر واحدهای تولیدی شدند.

عملیات اطفا حریق در این واحد تولیدی به صورت کامل انجام پذیرفته و عوامل آتش نشانی در حل لکه گیری هستند.

علت حادثه و میزان خسارت وارده این حریق اعلام نشده است.

این حادثه هیچ مصدومی نه از کارگران این واحد صنعتی و نه از عوامل آتش نشانی به دنبال نداشته است.

کد خبر 6086069

دیگر خبرها

  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • ابتکار جدید یک هسته فناور در سوددهی واحدهای صنعتی
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم اطفا شد
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است