Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سعید زرین‌فر بعد از ظهر دوشنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: بوشهر همراه با چهار استان دیگر جزو پنج استان دارای منطقه ویژه علم و فناوری کشور است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر اضافه کرد: در دو سال اخیر کارهای خوبی در دست اجرا است و شاهد اتفاقات خوبی در حوزه علم و فناوری استان بوشهر هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: استاندار بوشهر حمایت ویژه‌ای را از بخش علم و فناوری در استان بوشهر دارد و با اقدامات صورت گرفته شاهد تقویت فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان هستیم.

دبیر منطقه ویژه علم و فناوری استان بوشهر نیز بیان کرد: استان بوشهر به دلیل برخورداری از مواهب و مزایای طبیعی، نیروی انسانی خلاق و زیرساخت‌های فناورانه توانست مجوز یکی از مناطق علم و فناوری کشور را کسب کند.

بیات اضافه کرد:‌ با توجه به اینکه این مناطق در تلاش برای تولید ثروت از علم هستند، در استان بوشهر با توجه به مزایای موجود حوزه‌ها و خوشه‌های اولیوت‌دار مشخص شده است و در هر حوزه سند خوشه در حال تدوین است.

دبیر منطقه ویژه علم و فناوری استان بوشهر با اشاره به نگاه مدیریت ارشد استان به حوزه علم و فناوری، تاکید کرد: اتفاقات خوبی در استان بوشهر در حال شکل‌گیری است که یکی از برنامه‌ها ایجاد شهر هوشمند بوشهر است.

وی دیگر اقدام ارزشمند را تقویت سیستم منطقه‌ای علم و فناوری با همکاری یونیدو عنوام کرد و افزود: انتظار داریم برای تدوین استراتژی‌های کسب .و کارهای فناورانه در شهر بوشهر حمایت و کمک شویم تا پهنه‌های مد نظر را در بوشهر تعیین کنیم.

بیات افزود: در استان بوشهر شاهد اعتماد بسیار خوبی به بانوان هستیم و این نگاه ویژه باعث توسعه و پیشرفت استان بوشهر می‌شود.

کد خبر 4519742

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری بوشهر بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۲۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفرهای نوروزی

سید تیمور حسینی با اشاره به عملکرد مناسب دستگاه های مسئول در طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ اظهار داشت: اتفاقات خوبی در اجرای طرح نوروزی افتاد و برنامه ریزی دقیقی از طرف همه سازمان‌هایی که سهم ، نقش و مسئولیت داشتند از جمله همکاران در مجموعه سازمان راهداری، هلال احمر، اورژانس، امداد خودروها و پلیس راهور صورت گرفت و ما توانستیم اتفاقات خوبی را در ایام نوروز رقم بزنیم.

وی گفت: یکی از اتفاقات خوب و قابل توجه طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ کاهش ۱۴.۳ درصدی جانباختگان در تصادفات جاده‌ای نسبت به سال گذشته بود.

رئیس پلیس راهور فراجا تصریح کرد: البته مجموع تصادفات شهری و جاده ای ۹.۴ درصد کاهش دارد ولی در تصادفات جاده ای شرایط نسبتا خوبی را داشتیم که با برنامه‌ریزی و حضور مناسب همه دستگاه‌های اجرایی توانستیم در سال ۱۴۰۳ شاهد شرایط مناسب تری نسبت به سال گذشته باشیم.

سردار حسینی تاکید کرد: شرط اول و آخر موفقیت این است که ما بتوانیم مشارکت مردم را داشته باشیم و در این راستا ما برای اینکه به درستی موضوع نظم و انضباط ترافیکی را مستقر کنیم باید اقدامات خود را در قالب اقدامات سلبی به شکل تنبیه و مجازات متخلف و اقدامات ایجابی از طریق آموزش، فرهنگ‌سازی و ارتباط مستمر و تنگاتنگ با رسانه داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • استقرار شهرداری ویژه بافت تاریخی بوشهر در حال پیگیری است
  • «ابر دولت» در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • منطقه پیام، از اولویت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در نوروز
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفرهای نوروزی
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفر‌های نوروزی
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان تصادفات جاده‌ای
  • در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی به رشتوندان اتفاقات خوبی صورت گرفته است/گام های موثر مدیریت شهری در ممیزی املاک
  • آتش‌نشانی‌ شهرداری‌های استان بوشهر تجهیز می‌شوند
  • حمید درخشان: واگذاری سرخابی‌ها بهترین راه برای حل مشکلات آنها بود/ مدیریت کردن شرایط دو باشگاه بعد از واگذاری بسیار مهم است