Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد هراتی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تصمیم بر اساس پیشنهاد رئیس کمیته ملی پارا المپیک و مصوبه هیات رئیسه و اجرایی این کمیته اتخاذ و ابلاغ شده است.
وی اظهار داشت: رضایی به مدت 12 سال رئیس هیات ورزشهای جانبازان و معلولان خراسان رضوی است و علاوه بر سرپرستی کاروان پارا آسیایی ایران در بازیهای 2018 اندونزی ، عنوان سرمربی تیم والیبال نشسته جموری اسلامی ایران را نیز در کارنامه حرفه ای خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: این مربی در نشست سال جاری فدراسیون جهانی والیبال نشسته به عنوان دبیر کل این فدراسیون انتخاب شد.
رقابتهای پیش روی بازیهای المپیک در سال 2020 میلادی به میزبانی کشور ژاپن شهوریور ماه سال 1399 خورشیدی در پایتخت این کشور برگزار خواهد شد.
3221 / 6053
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها المپیک ایران جانبازان خراسان رضوی معلولان جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۲۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های تنیس روی میز المپیک در انتظار برادران عالمیان

رقابت‌های تنیس روی میز انتخابی تیم ملی برای معرفی نماینده ایران در رقابت‌های گزینشی المپیک برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های تنیس روی میز انتخابی تیم ملی برای معرفی نماینده ایران در رقابت‌های گزینشی المپیک در منطقه آسیای میانه، با حضور 6 بازیکن در تهران برگزار شد.

در این مسابقات امیرحسین هدایی، نیما عالمیان، سروش امیری نیا، مهدی معدن کن، حمیدرضا طاهرخانی و پویا دلواری حضور داشتند که در پایان، نیما عالمیان با شکست حریفان به مقام نخست رسید تا نماینده ایران در گزینشی المپیک شود.

 پیش از این نوشاد عالمیان برای حضور در گزینشی المپیک در آسیای میانه برگزیده شده بود. 

به این ترتیب برادران عالمیان دو نماینده کشورمان در این رویداد خواهند بود و برای کسب سهمیه المپیک تلاش خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست روسای هیات های مهاجرین با سرپرست امور اتباع سمنان
  • کیفیت میزبانی همدان در تاریخ کاراته کشور بی‌سابقه است
  • ارایه خدمات به خانواده زندانیان تا ۳ ماه پس از آزادی
  • رقابت‌های تنیس روی میز المپیک در انتظار برادران عالمیان
  • ۱۵ پایگاه ورزش قهرمانی نابینایان در کشور ایجاد شده است
  • با مشعل المپیک پاریس روشن شد
  • یک مازندرانی سرپرست کمیته امور استان‌های فدراسیون تنیس روی میز
  • درخشش یک ۳۸ ساله چشم موتا پائز را گرفت
  • سرپرست تیم‌های ملی والیبال نوجوانان و جوانان پسر معرفی شدند
  • داستان عجیب جواد فروغی