Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@15:49:23 GMT

مشاهده هرگونه دام زنده در مرز قاچاق تلقی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۶۳۰۳۴

مشاهده هرگونه دام زنده در مرز قاچاق تلقی می‌شود

استاندار تهران با اشاره به تصمیم شورای تأمین در استان‌ در ممنوعیت خروج دام زنده از کشور گفت: مشاهده هرگونه دام زنده در مرز به عنوان قاچاق تلقی می‌شود. ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پردیس، انوشیروان محسنی بندپی در جمع خبرنگاران با اشاره به موضوع ممنوعیت خروج دام از کشور اظهار داشت: گزارشاتی از خروج دام زنده از استان تهران و دیگر استان‌ها ارائه شده که اخیراً روند رو به افزایشی به خود گرفته است و لذا درصدد برآمدیم تا با اتخاذ تمهیداتی ویژه در این راستا بتوان نیاز شب عید مردم را تأمین کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: براساس تصمیم شورای تأمین در استان‌ها به دامداران توصیه شد که برای ممانعت از خروج بیش از حد دام زنده از کشور دام خود را در دامداری‌های سطح استان کشتار کنند تا با مشکل کمبود مواد پروتئینی روبه رو نشویم.

استاندار تهران افزود: مشاهده هرگونه دام زنده در مرز به عنوان قاچاق تلقی شده و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز برخورد جدی در این زمینه خواهد داشت.

2 محموله قاچاق دام زنده در استان البرز توقیف شدقاچاق دام صنعت دام‌پروری آذربایجان غربی را تهدید می‌کندنصف افزایش قیمت گوشت قرمز در بازار به دلیل قاچاق دام زنده است

محسنی بندپی در ادامه با اشاره به رشد جمعیتی بالای شهرستان پردیس به نسبت سایر شهرستان‌ها تصریح کرد: جمعیت این شهرستان در سرشماری سال 95  بالغ بر 170 هزار نفر بوده که اکنون پس از گذشت 2 سال به 250 هزار نفر و در افق 4  سال آینده قطعاً به 600 هزار نفر افزایش پیدا می‌کند.

وی با اشاره به کمبود سرانه‌های آموزشی و بهداشتی در شهرستان پردیس گفت: همراه داشتن پیوست سلامت برای جمعیتی که روزانه وارد پردیس می‌شود باید در دستور کار ویژه این شهرستان قرار گیرد.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مهم‌ترین رکن توسعه واگذاری زمین است شرکت توسعه عمران در منطقه مکلف شده است تا جهت توسعه فضاهای آموزشی و ورزشی زمین در اختیار دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد و براساس این واگذاری بحث احداث بنا پیگیری شود.

انتهای پیام/

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۳۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«زنده باد درخت» بر روی بیلبورد‌های پایتخت

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ همزمان با هفته زمین پاک پویش «زنده باد درخت» که نوید دهنده بهینه شدن ۴۰ بوستان اختصاصی برای مادران و کودکان در پایتخت است.

به همت سازمان زیباسازی شهر تهران در فضای شهری پایتخت اکران شد.

بر اساس این گزارش، این بوستان‌های بهینه شده توسط شهرداری تهران از امکاناتی مانند: ایستگاه تندرستی بزرگسالان، اتاق مادر و کودک، زمین بازی کودکان و مسیر تندرستی برخوردار است.

در متن این پویش از عبارت‌هایی همچون: «شهر حق شماست» و «خوش بگذره» استفاده شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «زنده باد درخت» بر روی بیلبورد‌های پایتخت
  • کشف ۱۳۰۰ کیلوگرم مرغ زنده قاچاق در ثلاث باباجانی
  • کشف محموله پرندگان کمیاب و میمون از قاچاق در مرز بلوچستان
  • خروج ۵ پزشک خانواده از چرخه بهداشت و درمان در جویبار
  • کشف ۴ و نیم میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران
  • کشف بیش از ۴ میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران
  • پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد | قاچاق دختران به خارج ا پروژه‌های کینگ، چتربیت و رافائل چه بودند؟
  • رفع تصرف ۱۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • زنده گیری یک حلقه مار افعی در نیشابور
  • سه ماه حبس برای درمانگر غیر مجاز دام در شهرستان بروجرد