Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مرکز اطلاع‌رسانی و ارتباطات معاونت اجتماعی نیروی انتظامی در واکنش به فیلم منتشر شده مبنی بر استفاده پلیس از مردم برای بازداشت قاچاقچیان کالا اطلاعیه‌ای منتشر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی با عنوان " اقدام عجیب پلیس در جاده خوی ـ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماکو مبنی بر کمین برای قاچاقچیان کالا با استفاده از مردم"، موضوع سریعاً توسط مبادی ذیربط بررسی و مشخص شد این فیلم به صورت هدفمند و به منظور حمایت از قاچاقچیان کالا، ضبط و در فضای مجازی پخش شده است.

بنا به اعلام مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات ناجا، موضوع استفاده پلیس از خودرو‌های شهروندان به عنوان سد معبر صحت ندارد، این در حالی است که قاچاقچیان کالا با مشاهده خودروی پلیس بلافاصله تغییر مسیر داده و با سرعت غیرمجاز در لاین مخالف رانندگی می‌کردند که به دلیل عدم توانایی راننده در کنترل خودرو، با سه دستگاه خودروی عبوری تصادف کرده که در نهایت یکی از خودرو‌های شهروندان به دلیل واژگونی از جاده خارج شد.

طبق این گزارش؛ افراد متخلف شناسایی و تحت تعقیب پلیس بوده و قطعاً با آنان برخورد قانونی صورت می‌گیرد؛ پلیس خادم مردم و در کنار آنان است و با هوشیاری و دقت لازم موضوعات را رصد و با خاطیان به شدت برخورد خواهد کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قاچاق کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۳۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم فیلتر تلگرام در اسپانیا متوقف شد

دادگاه عالی اسپانیا روز دوشنبه حکم خود برای مسدود شدن خدمات تلگرام در این کشور را به دلیل اینکه منتظر گزارش پلیس درباره تاثیر این ممنوعیت روی کاربران بود، معلق کرد.

به گزارش ایسنا، قاضی سانتیاگو پدراز، روز جمعه موافقت کرد حین تحقیق ادعاهای شرکت‌های رسانه‌ای متعدد مبنی بر اینکه تلگرام به کاربران اجازه می‌دهد محتوای آنها را بدون اجازه آپلود کنند، خدمات اپلیکیشن پیام رسان تلگرام در اسپانیا معلق شود.

 اما پدراز روز دوشنبه تصمیم گرفت اجرای این حکم را متوقف کرده و به جای آن دستور گزارشی از سوی پلیس ملی درباره مشخصات تلگرام و همچنین تاثیری که ممکن است ممنوعیت موقتی آن بر کاربرانش داشته باشد را صادر کرد.

شرکت‌های رسانه‌ای شامل اَترس مدیا، EGEDA، مدیا سِت و تلفونیکا،  از تلگرام بر سر آنچه ادامه نقض کپی رایت در این اپلیکیشن توصیف می‌کنند، شکایت کردند. اما تلگرام حاضر نشده است درباره این ادعاها اظهار نظر کند.

قاضی پدراز در طول تحقیقات خود، اطلاعاتی را درباره هویت کاربران مظنون به اشتراک گذاری غیرقانونی محتوای تحت کپی رایت از ویرجین آیلند که قلمرو خارجی انگلیس در کارائیب است، درخواست کرد. این منطقه‌ای است که تلگرام توسط پاول دوروف، میلیاردر روسی، به عنوان یک شرکت ثبت نام شده است. دادگاه اعلام کرد مقامات این منطقه به این درخواست، عمل نکردند.

انجمن مصرف کنندگان اسپانیایی FACUA  اعلام کرد از این حقیقت که واکنش این گروه به حکم قاضی، باعث شد قاضی به تاثیر بزرگی که این ممنوعیت خواهد داشت، فکر کند، استقبال و ابراز امیدواری کرد که گزارش پلیس باعث شود قاضی این حکم را لغو کند.

طبق اعلام دیده بان رقابت CNMC، تلگرام چهارمین سرویس پیام رسان پر استفاده در اسپانیا است. تقریبا ۱۹ درصد از اسپانیایی‌هایی که توسط CNMC مورد بررسی قرار گرفتند، از آن استفاده می‌کنند.

بر اساس گزارش رویترز، تلگرام اعلام کرده که در سال ۲۰۲۳، بیش از ۷۰۰ میلیون کاربر ماهانه فعال در سراسر جهان داشته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف ۲۵ تن خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز
  • توقیف محموله ۱۰ تنی روغن موتور قاچاق در مراغه
  • سردسته قاچاق شیشه در تهران دستگیر شد
  • دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ پایتخت/ کشف ۲۲ کیلو شیشه
  • تشدید برخورد با سارقان، قاچاقچیان کالا و موادمخدر در سال ۱۴۰۳
  • تشدید برخورد با سارقان، قاچاقچیان کالا و موادمخدر در سال‌ ۱۴۰۳
  • ۴۶۳ کیلو ۱۰۰ گرم مواد افیونی در سیستان و بلوچستان کشف شد
  • کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر استان بوشهر
  • حکم فیلتر تلگرام در اسپانیا متوقف شد
  • تلاش موفق برای متوقف کردن اتوبوسی که ترمز بریده بود