Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، سفیر ونزوئلا در مسکو امروز (دوشنبه) شایعات مربوط به وقوع کودتا در این کشور آمریکای لاتین را تکذیب کرد.

این خبر را خبرگزاری «اسپوتنیک» به نقل از سفیر ونزوئلا در مسکو منتشر کرده است.

پیشتر شایعاتی در برخی شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود، مبنی بر اینکه کودتایی علیه دولت ونزوئلا در حال وقوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه «المیادین» به نقل از مقامات دولت ونزوئلا گزارش کرد، «اوضاع در نهادهای نظامی ونزوئلا تحت کنترل است و فعالیت این نهادها طبق معمول در حال انجام است».

المیادین همچنین به نقل از رئیس نهادی که به «مجلس مؤسسان» در ونزوئلا معروف است، گفته که دولت ونزوئلا ضدعملیاتی را علیه برخی نیروهای ارتش که کنترل برخی نواحی در کاراکاس را بدست گرفته بودند، آغاز کرده است.

علاوه بر این دولت ونزوئلا اعلام کرده که تعدادی از مقامات نظامی این کشور به دلیل سرقت اسلحه از یکی از مراکز گارد ملی بازداشت شده‌اند.

بنا بر گزارش «ایندیپندنت»،  ساعاتی پس از آنکه یک گروه از افراد مسلح با پوشش نیروهای ارتش ونزوئلا ویدئویی منتشر کردند که در آن گفته بودند، دولت «نیکلاس مادورو» رئیس‌جمهور ونزوئلا را به رسمیت نمی‌شناسند، ناآرامی‌ها در کاراکاس پایتخت این کشور آغاز شده است.

بر اساس این گزارش، نیروهای امنیتی ونزوئلا برای متفرق کردن کسانی که در پی انتشار این ویدئو به خیابان‌ها آمده بودند، گاز اشک آور استفاده کردند.

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۳۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه: ۱۰۴ پهپاد اوکراینی سرنگون شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه از بهبود مواضع نیروهای ارتش این کشور در میدان نبرد با اوکراین خبر داد.

وزارت دفاع روسیه روز سه شنبه اعلام کرد که در درگیری میان نیروهای این کشور و ارتش اوکراین در منطقه لوهانسک، اوکراین ۲۰ نظامی خود را از دست داد.

به گزارش وزارت دفاع روسیه، واحدهای یگان «وستوک» ارتش روسیه موفق به بهبود مواضع خود در این محور شدند. در درگیری در این منطقه ۹۵ نظامی اوکراینی کشته یا زخمی شد.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که پدافند هوایی روسیه ۶ موشک هیمارس و ۱۰۴ پهپاد ارتش اوکراین را هم سرنگون کرد.

کد خبر 6086814

دیگر خبرها

  • وقوع حادثه امنیتی در آب‌های یمن
  • تکذیب کشف خودروی بمب‌گذاری شده در موصل
  • روزهایِ آخر کریمی قدوسی در پارلمان؛ طلایه دار ادعاهای تکذیب شده /توئیت های عضو پایداری دردسر هسته ای ایجاد خواهد کرد؟
  • نیروهای فراجا در موضوع حجاب توجیه شده‌اند
  • روسیه: ۱۰۴ پهپاد اوکراینی سرنگون شد
  • مادورو: آمریکا به توافقنامه امضا شده احترام نمی‌گذارد
  • مسلمانان روهینگیا همچنان با پاکسازی قومی مواجه هستند
  • علی دایی تکذیب کرد؛ اصلا و ابدا مذاکره‌ای برای بازگشت به پرسپولیس نداشته‌ام
  • تکذیب بیانیه منسوب به حزب‌الله عراق درمورد ازسرگیری حملات علیه پایگاه‌های نظامی آمریکا
  • تکذیب دیرهنگام احضار سفیر سوئیس به سپاه پاسداران | فیلم