Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-20@12:35:02 GMT

آقای ستاره در یک قدمی امضای قرارداد با پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۶۳۱۰۹

آقای ستاره در یک قدمی امضای قرارداد با پرسپولیس

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، در روزهایی که شاگردان برانکو خود را در دوحه برای رقابت‌های پیش رو آماده می‌کردند و البته بودیمیر هم در کنار آنها حضور داشت، حرف و حدیث‌های فراوانی وجود داشت. مثلا با نزدیک شدن به روزهای پایانی تمرینات در دوحه گفته می‌شد که برانکو درباره این بازیکن مردد شده است و عدم حضور این بازیکن در دیدار تدارکاتی نخست سرخ‌پوشان در دوحه مقابل تیم بلژیکی به این موضوع دامن زد و شایعات را پررنگ‌تر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال اردوی پرسپولیس در قطر هم تمام شد اما خبری از قرارداد بستن بودیمیر نشد. در حالی که سرخ‌پوشان و حتی برانکو به تهران بازگشتند، بودیمیر به‌همراه چند هموطن خود به زاگرب برگشت تا برای حضور در تهران و شروع رقابت‌ها آماده شود.

 

به این ترتیب و بر اساس اخبار منتشر شده، بودیمیر قرار است چهارشنبه برای نخستین‌بار به تهران بیاید تا در آزمایش پزشکی باشگاه پرسپولیس شرکت کند. در صورتی که این بازیکن آزمایش پزشکی باشگاه پرسپولیس را با موفقیت پشت سر بگذارد قراردادش را نهایی خواهد کرد و می‌تواند در جام حذفی هم برای سرخ‌پوشان به میدان برود.

 

به این موضوع هم باید اشاره کرد که بودیمیر به‌عنوان یک بازیکن حرفه‌ای باید خیلی زودتر از این وضعیت قراردادش مشخص می‌شد و حضور او در تمرینات پرسپولیس بدون داشتن قرارداد نشان می‌دهد این بازیکن اطمینان زیادی به برانکو دارد و روی حرف‌های او حساب باز می‌کند. همانطور که گفته شد او حتی قراردادش را در دوحه هم نهایی نکرد با این وجود بر اساس قولی که برانکو به او داده است و اطمینانی که او به سرمربی سرخ‌پوشان دارد، روز چهارشنبه به تهران خواهد آمد تا قراردادش را بعد از قریب به ۱۵ روز حضور در جمع سرخ‌پوشان، با این تیم نهایی کند.

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: ماریو بودیمیر بازیکن پرسپولیس برانکو پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۳۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقصد کاپیتان رئال مشخص شد: کنار مسی!

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی ناچو با رئال مادرید در انتهای فصل جاری به پایان خواهد رسید و انتظار می‌رود که این بازیکن پس از سال‌ها حضور در این باشگاه از جمع آنها جدا شود تا تجربه جدیدی را در طول دوران فوتبالش به دست آورد.

مدیران این باشگاه تابستان گذشته تصمیم گرفتند که قرارداد کاپیتان تیم را برای یک فصل دیگر هم تمدید کنند و گفته شده بود که مایل هستند در این فصل هم پیشنهادی را برای تمدید قرارداد به او ارائه کند اما به نظر نمی‌رسد که این بازیکن تصمیمی برای پذیرفتن پیشنهاد داشته باشد.

کاپیتان رئال مادرید از شرایطی که در این تیم دارد راضی نیست و به دنبال این است که فرصت بیشتری برای حضور در میدان به دست آورد و به همین دلیل روزنامه مارکا خبر داده است خبر داده است که مقصد نهایی او پس از جدایی از رئال مادرید حضور در لیگ فوتبال آمریکا خواهد بود.

هرچند در حال حاضر تمام تمرکز ناچو روی دیدارهای باقی مانده رئال مادرید است چون دوست دارد که بهترین شکل ممکن از این باشگاه جدا شود اما هیچ برنامه‌ای برای ادامه حضور در لالیگا ندارد و به احتمال زیاد راهی آمریکا خواهد شد و در کنار بازیکنان بزرگی مانند لیونل مسی و سرخیو بوسکتس به فوتبالش ادامه دهد.

دیگر خبرها

  • قرارداد عجیب ستاره رئال با نامزدش: معتاد نشو!
  • مقصد کاپیتان رئال مشخص شد: کنار مسی!
  • اوسمار ویرا در یک قدمی تمدید قرارداد با پرسپولیس/ جلسه نهایی این هفته برگزار می‌شود
  • از مرحله گروهی حذف شی، درجا اخراج می‌شوی؛ بند ویژه قرارداد ناگلزمان با تیم ملی آلمان
  • خبر‌های خوب به اردوی پرسپولیس رسید/ ستاره‌ها در تهران می‌مانند
  • ۱۱ بازیکن بی‌قرارداد برای پرسپولیس فاجعه است
  • سرمربی سردار آزمون قراردادش را تمدید کرد
  • تردید ستاره آرسنال: خبری از تمدید نیست
  • تمدید ستاره‌های پرسپولیس با اوکی نهایی اوسمار
  • تراکتور در کمین ستاره ملی‌پوش پرسپولیس/ وقت‌کشی ممنوع!