Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، از درگیری منجر به جنایت مابین دو مغازه دار در خیابان خیام خبر داد.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان اظهار داشت:ساعت ۱۵ سی ام دی ماه امسال بود که وقوع درگیری مابین دو مغازه دار شیرآلات فروشی در محدوده خیابان خیام به کلانتری ۱۱۳ بازار اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با حضور مأموران کلانتری در محل و انجام بررسی‌های اولیه مشخص شد که درگیری مابین دو جوان ۳۰ و ۳۵ ساله صورت گرفته است که طی درگیری و با شکسته شدن شیشه‌ی ویترین یک مغازه فروش شیرآلات، یکی از آن‌ها به شدت از ناحیه سر و گردن دچار خونریزی شده است؛ بلافاصله هماهنگی‌های لازم با اورژانس تهران انجام، جوان مصدوم به بیمارستان منتقل و طرف دیگر درگیری به نام مصطفی نیز در همان محل درگیری توسط مأموران کلانتری ۱۱۳ بازار دستگیر می‌شود.

با وجود انتقال فرد مجروح به بیمارستان و انجام اقدامات درمانی، به کلانتری ۱۱۳ بازار اعلام شد که جوان مصدوم به علت شدت جراحت و خونریزی شدید فوت نموده است که بلافصله موضوع به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام شد.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد، متهم "مصطفی. ی" (۳۰ ساله) جهت تحقیقات در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. مصطفی در اظهاراتش مدعی شد: هر زمان با مقتول روبرو می‌شدم، وی بدون هیچ دلیل مشخصی شروع به فحاشی می‌کرد تا اینکه امروز برخی الفاظ زشت را به من و اعضای خانواده ام نسبت داد؛ همین موضوع باعث شد تا اینبار به فحاشی کردن‌های او اعتراض کنم؛ اعتراض بنده بهانه‌ای شد تا مقتول با مشت ضربه‌ای به صورتم بزند؛ در حالیکه عصبانی شده شدم، به سمت مقتول حمله ور شده و دیگر متوجه نشدم که چگونه به سمت ویترین مغازه برخورد کردیم.

متهم پرونده در شرایطی مدعی است که ابتدا مقتول به سمت حمله ور شده است که بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین‌های مداربسته اطلاعات متفاوتی را در اختیار کارآگاهان قرار داده است؛ تصاویر بدست آمده از دوربین‌های مداربسته‌ی محل درگیری مصطفی (قاتل) را در شرایطی نشان می‌دهد که درحالیکه مقتول در پیاده رو در تردد است، از پشت سر به او نزدیک شده و اقدام به گرفتن مقتول از ناحیه کمر کرده و او را به ویترین شیشه‌ای مغازه کوبیده و شیشه‌های تخریب شده‌ی ویترین باعث ایجاد جراحت شدید مقتول از ناحیه گردن شده است.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت:: تحقیقات در خصوص این پرونده، در مراحل اولیه قرار دارد و متهم با قرار بازداشت موقت در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کلانتری قتل دستگیری پلیس آپ جنایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۳۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف تریلی با یک تن موادمخدر شیشه در این شهر

به گزارش خبرآنلاین، فرمانده انتظامی تهران بزرگ از توقیف یک تریلی حامل یک تن شیشه ادغام شده در سنگ خبر داد.

مهر در خبری نوشت: سردار محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ در نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با رصد متهمان و یک کار پیچیده سه الی چهار ماهه موفق به شناسایی و کشف محموله ۱۱۱۸ کیلویی شیشه که دو نفر در پوشش سنگ معدن اقدام به حمل آن می‌کردند، شدند.

وی افزود: خوشبختانه سه نفر متهم اصلی دستگیر شدند و قاچاقچیان این محموله سنگین شیشه را از خارج کشور وارد و سعی داشتند پس از تخلیه در تهران اقدام به توزیع آن کنند که مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با نظارت و رصد متهمان موفق به کشف آن شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: تحقیقات تکمیلی پلیس در خصوص پرونده بزرگ‌ترین محموله شیشه کشف شده در تهران در حال انجام است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895839

دیگر خبرها

  • درگیری بر سر فشار آب یک ساختمان در تهران/ یک نفر کشته شد؛ 4 نفر بازداشت شدند
  • ضربه میلیون دلاری به قاچاقچیان شیشه
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای در تهران
  • توقیف تریلی حامل سنگ با یک تن مخدر شیشه
  • بزرگ‌ترین محموله شیشه کشور چطور در تهران کشف شد؟
  • کشف جاساز بیش از یک تن شیشه در بار ۲۳ تنی سنگ
  • توقیف تریلی با یک تن شیشه در تهران
  • توقیف تریلی با یک تن موادمخدر شیشه در این شهر
  • جنایت وسط خیابان گاندی بعد از مشاجره؛ قتل یک زن با ۲۰ ضربه چاقو
  • دستگیری زورگیران پل صدر تهران توسط پلیس آگاهی در مازندران +فیلم