Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-20@09:08:45 GMT

اعلام داوران بخش اصلی جشنواره ۳۷ فیلم فجر

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۶۳۲۱۹

به گزارش روابط عمومی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، محمد احسانی، محمدعلی باشه آهنگر، محمد بزرگ‌نیا، مهرزاد دانش، پوران درخشنده، ریما رامین‌فر و محمود کلاری داوری آثار بخش سودای سیمرغ این دوره از جشنواره را عهده‌دار هستند.  

این داوران ۲۲ فیلم بخش سودای سیمرغ و ۳ انیمیشن راه یافته به جشنواره فیلم فجر را داوری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به دبیری ابراهیم داروغه‌زاده همزمان با چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ۱۰ تا ۲۲ بهمن ماه برگزار خواهد شد.

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۳۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده‌نگری مشهود در چیدمان داوری‌های لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام اسامی داوران دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر مشخص شد قضاوت برخی بازی‌ها به داورانی سپرده شده که کمتر در مسابقات سوت زده‌اند.

در بین اسامی داوران مسابقات هفته بیست و چهارم نام‌هایی مثل فرزاد منصوری، امیر ایار، محمد رضا تارخ و سعید رحیمی مقدم دیده می‌شود که در لیگ امسال کمتر شانس قضاوت داشته‌اند و حالا در هفته بیست و چهارم در بین داوران وسط حضور دارند.

خداداد افشاریان رییس کمیته داوران به همراه همکاران خود از هفته‌های گذشته اقدام به جوانگرایی و استفاده از برخی داوران جوان و موفق لیگ دسته اول کرده است. حالا در بین داوران وسط هم از داوران کم‌نام و نشان تر استفاده شده است.

به نظر می‌رسد کمیته داوران قصد دارد در هفته های پایانی مسابقات لیگ برتر با میدان دادن به قاضی‌های جوان‌تر کارش را جلو ببرد تا تجربه شان بالا برود و در فصل آینده آنها قضاوت های مهم‌تری را برعهده بگیرند.

دیگر خبرها

  • همدان میزبان ۴۵ داور جهانی در مسابقات کاراته کشور
  • توهین دیاز به داوران زن: توانایی داوری ندارند!
  • حضور داوران چهارمحال و بختیاری در دوره رفرشینگ داوری اسکواش
  • یکصد داور جهانی و آسیایی قضاوت مسابقات کاراته را برعهده دارند
  • مسعود مرادی: شخصیت داوران را تخریب نکنید
  • حضور داوران چهارمحال و بختیاری در دوره رفرشینگ داوری اسکواش سال ۱۴۰۳
  • مشهد؛ هفتمین ایستگاه جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد
  • اتفاق غیرمنتظره در دربی اصفهان
  • اختتامیه هفتمین جشنواره مدرسه عشق در رشت
  • آینده‌نگری مشهود در چیدمان داوری‌های لیگ برتر