Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین جعفری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سامانه تلفنی سامد مناسب ترین روش برای برقراری ارتباط مردم با مسئولان بوده و دیدارهای حضوری زمان بر است.
وی تاکید کرد: : امروز نوبت سازمان جهادکشاورزی استان زنجان به مردم بود که از 12 مورد تماس تلفنی بیشترین آن مورد مربوط به دریافت تسهیلات در بخش های مختلف دامی، مکانیزاسیون بود
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: واگذاری زمین های ملی توسط این سازمان و صدور مجوز برای تغییر کاربری در زمین های کشاورزی نیز از دیگر درخواست های تماس گیرندگان با سامانه سامد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جعفری یادآوری کرد: قبل از این نیز سازمان جهاد کشاورزی در سامانه سامد(111) پاسخگوی کشاورزان و شهروندان استان زنجان بود که با 10 تماس تلفنی همراه بود.
به گزارش ایرنا، برقراری ارتباط مردم با مسئولان به روش سامد(111) به منظور دریافت، ثبت و رسیدگی به موارد مطرح شده از سوی مردم است.
موارد مطرح شده توسط مردم می تواند ماهیت هایی از جمله درخواست ، شکایت، تقدیر و تشکر، انتقاد ، طرح و ایده و گزارش باشد.
9505/6085
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها استان زنجان تغییر کاربری جهاد کشاورزی زمین سازمان جهاد کشاورزی استان جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۳۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح سامانه تلفنی رایگان مشاوره حقوقی در تبریز

این سامانه با هدف تسهیل پاسخگویی به سئوالات حقوقی مردم دایر شده است و مردم می‌توانند در هر ساعتی از شبانه‌روز با شماره ۱۲۹ تماس بگیرند و از خدمات مشاوره وکلا بهره‌مند شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • افتتاح سامانه تلفنی رایگان مشاوره حقوقی در تبریز
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی ها به مردم غزه
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی‌ها به مردم غزه
  • راه اندازی سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در سمنان
  • ۳۹ میلیون لیتر نفت‌گاز بین کشاورزان غرب خراسان رضوی توزیع شد
  • فردا؛حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • کشاورزان گیلانی برای دریافت سهمیه کود شیمایی خود اقدام کنند
  • زنجانی ها منتظر هوای گرم باشند
  • ثبت ۱۰۵ هزار درخواست جدید صدور کارت سوخت
  • جذب ۵۵۹ میلیارد ریال تسهیلات بانکی مکانیزاسیون در استان قزوین