Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-25@12:26:36 GMT

جرج لیکنز: ایران به فینال آسیا می‌رسد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۶۳۲۶۸

جرج لیکنز: ایران به فینال آسیا می‌رسد

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: بازی با عمان را دیدم، مسابقه بسیار خوبی بود. فکر می‌کنم ایران بتواند به فینال آسیا راه پیدا کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، جرج لیکنز در مورد تساوی مقابل فولاد در یک دیدار دوستانه، گفت: بازی خوبی بود. ابتدا خیلی زود گل خوردیم اما خوشبختانه بعد از گذشتن پنج دقیقه به بازی برگشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم تغییرات زیادی داشتیم و توانستیم به تساوی برسیم.

وی در مورد وضعیت جزیره کیش، گفت: وضعیت آب و هوایی خوب است. امروز صبح هم یک تمرین بسیار خوب را پشت سر گذاشتیم. باید سخت کار کنیم و از حضور در اینجا و کار کردن در این اردو لذت ببریم.

سرمربی تراکتورسازی در مورد اینکه آیا مربی جدید به کادرفنی اضافه خواهد شد، اظهار داشت: ابتدا باید ببینیم موجودی ما چیست. باید مدت زیادی کار کنیم تا به توانایی‌های تیم آشنا شویم. فکر می‌کنم بازیکنان ملی ما هم باید بازگردند و در این شرایط وضعیت‌مان بهتر خواهد شد. به این بازیکنان ملی نیاز داریم. 

لیکنز در مورد پیروزی تیم ملی ایران مقابل عمان، گفت: بازی با عمان را دیدم. مسابقه بسیار خوبی بود. فکر می‌کنم ایران بتواند به فینال آسیا راه پیدا کند.

وی در مورد اینکه آیا نیاز به جذب بازیکن جدید دارند، اظهار داشت: با مدیر باشگاه صحبت می‌کنم. باید ببینیم به چه چیزهایی نیاز داریم. باید بازیکنان ملی‌پوشمان بازگردند و در این شرایط کیفیت ما بهتر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جرج لیکنز سرمربی تراکتورسازی جرج لیکنز فینال آسیا تراکتورسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۳۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما

بازی رفت دو تیم فوتبال العین امارات و یوکوهاما در فینال جام باشگاه‌های آسیا در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ و ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه به وقت ایران برگزار خواهد شد. دیدار رفت دو تیم در ژاپن برگزار خواهد شد و بازی برگشت نیز ۵ خردادماه در امارات انجام خواهد شد.

تیم فوتبال العین امارات در نیمه نهایی توانست در دو بازی رفت و برگشت و با درخشش سفیان رحیمی تیم الهلال عربستان را حذف کند و به فینال برسد. همچنین تیم یوکوهاما توانست اولسان کره‌جنوبی را در نیمه نهایی طی دو دیدار رفت و برگشت شکست دهد و به فینال برسد. بازی رفت فینال در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ماه و دیدار برگشت در تارخ ۵ خرداد ماه برگزار خواهد شد.

سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • انتقاد عربستانی‌ها از غرور سرمربی الهلال
  • استرس فوتسالیست هاباید کنترل شود/ سرعت پیشرفت آسیا ازما بیشتر است
  • حذف الهلال با گران‌ترین تیم تاریخ! العین رفت فینال
  • یازده مرد منتخب کرسپو برای فتح فینال غرب آسیا