Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@12:44:36 GMT

امنیت پایدار در جنوب استان کرمان محقق شده است

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۶۳۲۹۳

امنیت پایدار در جنوب استان کرمان محقق شده است

به گزارش ایرنا، احمد امینی روش در آئین آغاز بهره برداری رسمی از خط انتقال گاز کهنوج - جیرفت و گازرسانی به شهرهای جیرفت، نرماشیر و فهرج و گازرسانی به 78 روستا و شهرک صنعتی جنوب استان کرمان افزود: در ادامه راه توسعه جنوب استان کرمان، آرامش سیاسی از ابتدای کار دولت برای اجرایی و عملیاتی شدن پروژه های دولت پیگیری و محقق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: با وجود تمام محدودیت ها و کمبود اعتبارات، هیچ پروژه ای در این شهرستان تعطیل نشده و به کارگاه راه سازی تبدیل شده است.
وی با اشاره به خدمات انجام شده در بخش های بهداشت و درمان، مسکن، پروژه های آب، برق و مخابرات و غیره عنوان کرد: در ابتدای کار دولت، کرمان را با 20 میلیارد تومان اعتبار تحویل گرفتیم و امروز اعتبارات تملک دارایی این استان به 120 میلیارد تومان است.
امینی روش ادامه داد: امروز در این دولت زنجیره صادرات محصولات زمینی در این شهرستان فراهم شده و صادرات محصولات کشاورزی از این استان شکل گرفته است.
وی با بیان اینکه زیرساخت های جیرفت یکی پس از دیگری تکمیل شده است، گفت: 43 اداره کل، سازمان و نهاد خدمات رسانی به هفت شهرستان جنوبی را انجام می دهد.
فرماندار جیرفت یادآور شد: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در پنج ماه آینده پنج کارخانه فراوری مس در این شهرستان افتتاح می شود.
امینی روش ادامه داد: ضریب نفوذ شبکه های دیجیتالی در ابتدای دولت یازدهم در جنوب استان کرمان صفر بوده که در حال حاضر به بالای 90 درصد رسیده است.
وی با اشاره به اینکه خشکسالی 25 سال بر ما تحمیل شده است، اظهار داشت: ارائه تسهیلات ارزان قیمت به مردم جنوب استان کرمان یکی از نیازهای این شهرستان ها به شمار می رود.
3029/7440
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها استان کرمان بهداشت و درمان خدمات رسانی خشکسالی مخابرات جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۳۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه‌ فرماندار جیرفت به کشاورزان و عشایر در پی وقوع سیلاب احتمالی

فرماندار جیرفت با اشاره به صدور هشدار قرمز هواشناسی برای سیلاب احتمالی در جنوب استان، جزییات اقدامات را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری، احمد بلندنظر با اشاره به اینکه مرخصی تمام مدیران ادارات در پی هشدار هواشناسی مبنی بر بارندگی‌های سیل‌آسا در جنوب استان کرمان، لغو شده است، اظهار کرد: کوهنوردان تا پایان هفته به سمت کوه‌ها نروند.

وی به روستاییان و عشایر توصیه کرد: کشاورزان با توجه به احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها، محصولات خود را برداشت کنند و عشایر دام‌ها را در مسیر رودخانه‌ها و سیلاب‌ها نبرند و پناهگاهی برای حفظ دام‌های خود داشته باشند.

فرماندار جیرفت با بیان اینکه همراهی مردم و مسئولان می‌تواند منفعت باران را برای مردم به‌دنبال داشته باشد، ادامه داد: به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، شهرداری‌ها، دهیاری‌ها آماده‌باش داده‌ایم تا در صورت نیاز برای خاک‌ریزی اطراف روستاها اقدام کنند.

وی با تشکر از بخش خصوصی که دارای ماشین‌آلات و تجهیزات راهداری هستند، تصریح کرد: ضرورت دارد امکانات مربوطه با هماهنگی فرمانداری‌ها در مسیر جاده‌های مواصلاتی حضور پیدا کنند تا در صورت نیاز برای بازگشایی مسیر اقدام کنند.

بلندنظر خاطرنشان کرد: با توجه به پیش‌بینی بارش ۸۰ میلیمتری باران در جنوب استان، از شهروندان خواهشمندیم مراقبت کنند تا مشکلی برای خود و محصولات و خانواده پیش نیاید.

کد خبر 744999

دیگر خبرها

  • قطع شدن راه ارتباطی ١٠ روستای جنوب کرمان براثر سیلاب
  • بیشترین میزان بارش‌ها در کدام نقاط استان کرمان بوده است؟
  • آغاز بارش‌ها در جنوب کرمان
  • تمهیدات لازم مقابله با سیل در جنوب کرمان اندیشیده شده است
  • توصیه‌ فرماندار جیرفت به کشاورزان و عشایر در پی وقوع سیلاب احتمالی
  • مدارس هرمزگان، جنوب کرمان، بوشهر و فارس تعطیل شدند
  • بازدید استاندار کرمان از مناطق درخطر سیل جنوب کرمان
  • مدارس جنوب کرمان به غیر از کهنوج تعطیل اعلام شد
  • تعطیلی مدارس شهرستان جیرفت فردا و پس فردا
  • دستگیری سارقان ساختمان‌های نیمه کاره در جیرفت