Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، جلسه عصر امروز کمیسیون صنایع و معادن با حضور و رضا رحمانی و مسئولان وزارت صمت برای بررسی وضیعیت بازار خودرو برگزار شد.

رحمانی درباره تصمیماتی که در این جلسه گرفته شد، اظهار کرد: در بحث قیمت خودروها، در قراردادهایی که طبق تعهدات قمیت و زمان قطعی بوده در تحویل خودروها به همان قمیمت قرارداد عمل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیراژ تولید بعضی خودروها خیلی کم بوده و بعد از تحریم هم خط تولیدشان کمتر شده که خودروسازان موظف شدند بر اساس خواست مشتری یا محصولات را جایگزین کنند یا به نحوی دیگر تفاهم کنند که این نوع مسائل خودروسازی حل شود.

وی تاکید کرد: درباره خودروهایی که تولید داخل داریم، حتما همه تعهدات انجام خواهد شد. وضعیت تولید بهتر می‌شود و ما هم گفتیم ۸۰ درصد تولیدات به سمت انجام تعهدات برود و برای آن خودروهایی که در انجام تعهدات عقب هستند گفتیم فروش نقدی نداشته باشند.

ولی ملکی رئیس کمیسیون صنایع و معادن هم درباره این جلسه گفت: نظرات و خواست مردم را در این جلسه منعکس کردیم. ما از مسئولان وزارت صنعت و برخی شرکت‌ها دعوت کرده بودیم و تمام جوانبی که مردم نگران بودند را مورد بررسی قرار دادیم. در این جلسه تصمیمات به جا بوده و آنهایی که ثبت نام کردند نگران نباشند و تا تحویل آخرین خودرو همه متعهد هستند که این کار انجام شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: رضا رحمانی بازار خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۳۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق تامین امنیت غذایی در کشور با اتکا بر تولیدات داخلی

مقوله امنیت غذایی در شرایط کنونی جهان، به عنوان یکی از مؤلفه‌های امنیت ملی کشور‌ها مطرح است. تولید غذای کشور از مهم‌ترین فعالیت‌ها در همه کشور‌ها است. بر همین اساس تامین امنیت غذایی و تولید غذای سالم، باکیفیت و متناسب با نیاز کشور، جزو استراتژیک‌ترین فعالیت‌های بنیاد مستضعفان است که در سال‌های اخیر با توسعه سرمایه‌گذاری در این بخش، تلاش شده تا امنیت غذای مردم در شرایط مختلف کشور تامین شود و در این راستا تولید شیر و گوشت به عنوان یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های غذایی مردم ایران، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. شرکت کشت و صنعت و دامپـروری دشت آذر نگین در راستای تامین امنیت غذایی کشور به تولید انبوه شیر و گوشت گوساله می‌پردازد و تامین بخشی از سبد غذایی کشور شامل تولید فراورده هـای لبنـی و پروتئینی، پرورش و نگهداری طیور، زنبور عسل، بخشی از فعالیت‌های این شرکت در حوزه تامین امنیت غذایی است.
عکاس: پوریا ترابی  

دیگر خبرها

  • آمار ورزشکاران سازمان یافته استان مرکزی ۱۴ درصد افزایش یافت
  • جهش تولید را در حوزه های مختلف اقتصادی باید دنبال کرد
  • کمبود تولیدات هنری در زمینه کاهش طلاق ملموس است
  • تولیدات خراسان شمالی به ۳۸ کشور جهان صادر می‌شود
  • تأکید امام جمعه اردبیل بر افزایش تولیدات هنری برای رفع نیازهای روز جامعه
  • وزیر صمت: مدت گارانتی خودرو افزایش می‌یابد
  • تحقق تامین امنیت غذایی در کشور با اتکا بر تولیدات داخلی
  • اپراتور‌ها چقدر به تعهدات خود عمل کردند؟/ مردم بهبود کیفیت اینترنت را احساس نمی‌کنند
  • میزان تولیدات کشاورزی دهلران در سال ۴۲۵ هزار تن است
  • چگونه وکیل حقوقی در تهران را انتخاب کنیم؟