Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-28@14:56:01 GMT

زمان بازگشت مهاجم نساجی؟

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۶۳۳۹۴

مهاجم نساجی مازندران در اولین بازی نیم فصل این‌تیم‌هم غایب خواهد بود. ناطقان: محمدعباس زاده که حدود دو ماه پیش به علت پارگی همسترینگ مصدوم شده بود، این روزها و در تهران به صورت انفرادی تمرین می‌کند تا هرچه زودتر آماده بازی برای تیم محبوب مازندران شود.

مهاجم نساجی امروز نیز در جریان بازی تیمش مقابل ماشین سازی با لباس شخصی کنار زمین‌ نشست تا مشخص شود او فعلا آماده بازی کردن نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عباس زاده با کمک کادرپزشکی نساجی، روند بهبودی خوبی را در پیش گرفته اما با اینحال، بعید است که بتواند از ابتدای نیم فصل دوم کمک حال تیم جلالی باشد و اگر مشگلی خاصی به وجود نیاید این مهاجم مازنی تا بازی هفته دوم نیم فصل دوم، به صورت کامل از بند مصدومیت رهایی پیدا می‌کند و می‌تواند در بازی خانگی مقابل تراکتورسازی برای تیمش به میدان برود. منبع: فارس برچسب ها: بازگشت ، نساجی ، مهاجم

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بازگشت نساجی مهاجم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۳۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان بازگشت اوسمار مشخص شد

آفتاب‌‌نیوز :

اوسمار لاس ویه‌را بامداد چهارشنبه وارد تهران می‌شود تا هدایت تمرینات پرسپولیس را برعهده بگیرد. بر اساس بلیت سرمربی سرخپوشان، او ساعت ۳:۲۵ دقیقه بامداد روز هشتم فروردین به تهران می‌رسد.

تا زمان بازگشت اوسمار، تمرینات پرسپولیس با هدایت دستیاران او برگزار خواهد شد و آن‌ها نقش سرمربی سرخپوشان را در این جلسه تمرینات برعهده خواهند داشت.

مهرداد خانبان نیز طبق هماهنگی با مدیر و سرمربی تیم از روز نهم فروردین در تمرینات حضور خواهد داشت.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • زمان بازگشت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس به ایران
  • برزگر: من و یاسین و باویه بدشانس‌های پارسال بودیم
  • بازگشت شکارچیان ماه به منطقه هور
  • گوهری با 1+6 وارد سال جدید شد (عکس)
  • بازگشت تامی آبراهام به ترکیب رم هم‌زمان با مصدومیت یک ماهه سردار آزمون
  • زمان بازگشت بارسلونا به نوکمپ و تأیید محرومیت ژاوی
  • زمان بازگشت ملی پوشان استقلال به تمرینات مشخص شد
  • زمان بازگشت اوسمار مشخص شد
  • سرپرست ملوان: فاصله ۲۰ امتیازی با نساجی باعث فریب ما نمی‌شود
  • پولی از برزیل در راه ایران!