Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: وعده امام(ره) درباره ماندگاری انقلاب تحقق پیدا کرد. ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۲ سیاسی سیاست ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، دبیرکل، رئیس و اعضای دوره جدید شورای مرکزی و هیئت اجرایی حزب موتلفه اسلامی عصر امروز (دوشنبه) در سالروز اعدام انقلابی حسنعلی منصور نخست وزیر شاه [عامل تصویب قانون کاپیتولاسیون] موسوم به عملیات بدر که در سال 1344 توسط شهدای موتلفه اسلامی انجام گرفت، با حضور در حرم امام‌خمینی(ره) با آرمان‌های بنیانگذاران جمهوری اسلامی تجدید میثاق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتقاد دبیرکل موتلفه از پاسخگو نبودن مسئولان در برابر گرانی کالاها

 

محمدنبی حبیبی در این مراسم با بیان اینکه ما بیعتی که تشکیلات موتلفه اسلامی 55 سال پیش با امام(ره) بسته بود را امروز برای چند دهمین بار تکرار می‌کنیم، گفت: دوازدهمین کنگره حزب موتلفه اسلامی در یک ماه و نیم پیش تشکیل شد و کسانی که در بیعت امروز توفیق تشرف پیدا کردند، اکثرا اعضای شورای مرکزی جدید موتلفه اسلامی هستند.

وی افزود: ما مدعی هستیم که موتلفه اسلامی در 55 سال پیش با امام(ره) پیمان خون بستند و دلیل صدق این ادعا آن است که حدود 2 سال بیشتر از انعقاد این پیمان نگذشته بود که پایه‌گذاران تشکیلات موتلفه اسلامی در 26 خرداد سال 1344 تصمیم گرفت برای ضربه شصت نشان دادن مسلمانان به رژیم شاه اقدام مسلحانه انجام دهد.

حبیبی افزود: بعد از این اقدام 4 نفر از اعضای موتلفه اسلامی توسط رژیم شاه دستگیر شدند و سپس در پادگان حشمتیه به شهادت رسیدند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی اضافه کرد: ما در این 55 سال ثابت کردیم که در همان مسیری که امام(ره) ترسیم فرمودند حرکت کرده‌ایم و هیچگونه انحرافی نداشتیم.

حبیبی تاکید کرد: موتلفه اسلامی به افق طولانی که امام(ره) در ملاقات مرحوم عسگراولادی ترسیم فرمودند مبنی بر اینکه هدف ما از این نهضت، اسلامی کردن ایران، اسلامی شدن جهان اسلام و جهانی شدن اسلام است، اعتقاد کامل دارد.

وی تصریح کرد: ما افقی که ایشان ترسیم کردند را با تمام وجود قبول داریم و سوال نمی‌کنیم که پیمودن این راه طولانی که به وسیله امام تعیین شده است چقدر هزینه دارد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی اظهار کرد: موتلفه اسلامی ثابت کرده است که جز برای رضای خداوند متعال حتی هیچ اقدام سیاسی نمی‌کند. تمام افعال موتلفه اسلامی نشان می‌دهد راهی را که از ابتدا انتخاب کرده بعد از 55 سال بدون هیچگونه زاویه ای ادامه داده است. ثبات قدم موتلفه علامت صدق پیمانی است که در 55 سال پیش با امام بست.

حبیبی افزود: امروز انقلاب با همه مشکلاتی که برایش فراهم کردند و خواستند از ابتدا انقلاب را در نطفه خفه کنند و موفق نشدند با قوت ادامه خواهد داشت. دشمنان هر چند ماه یکبار وعده می دهند که انقلاب تمام‌شده است اما از این وعده‌ها 40 سال است که می‌گذرد و این نشان می‌دهد که وعده امام(ره) تحقق پیدا خواهد کرد.

وی اظهار داشت: امام(ره) در ملاقات‌های خصوصی فرموده بودند که این انقلاب ماندنی است و به انقلاب جهانی حضرت امام زمان(عج) وصل خواهد شد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: امروز مردم مشکلات بسیاری دارند و برخی مسئولین خوب عمل نکردند. و بعضا عده‌ای نیز در لباس مسئولیت خیانت کردند اما انقلاب ماندنی است.

انتهای پیام/

R1373/P/S1,1412/CT12 واژه های کاربردی مرتبط حزب موتلفه اسلامی محمدنبی حبیبی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حزب موتلفه اسلامی محمدنبی حبیبی حزب موتلفه اسلامی محمدنبی حبیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۳۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام وزیر اطلاعات به مناسبت انجام عملیات وعده صادق

وزیر اطلاعات درباره عملیات وعده صادق پیامی صادر کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات درباره عملیات وعده صادق پیامی به شرح ذیل صادر کرد،

بسم الله الرحمن الرحیم
هُوَ الَّذِی أَخْرَجَ الَّذِینَ کَفَرُوا مِنْ أَهْلِ الْکِتَابِ مِنْ دِیَارِهِمْ لأوَّلِ الْحَشْرِ مَا ظَنَنْتُمْ أَنْ یَخْرُجُوا وَظَنُّوا أَنَّهُمْ مَانِعَتُهُمْ حُصُونُهُمْ مِنَ اللَّهِ فَأَتَاهُمُ اللَّهُ مِنْ حَیْثُ لَمْ یَحْتَسِبُوا وَقَذَفَ فِی قُلُوبِهِمُ الرُّعْبَ یُخْرِبُونَ بُیُوتَهُمْ بِأَیْدِیهِمْ وَأَیْدِی الْمُؤْمِنِینَ فَاعْتَبِرُوا یَا أُولِی الأبْصَارِ ﴿سوره حشر آیه٢﴾

عملیات تنبیهی و کوبنده‌‏ی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که به نام مبارک پیامبر عظیم الشان اسلام، حضرت محمد مصطفی(ص) مزین و در پاسخ به جنایت وحشیانه‏‌ی خبیث‏‌ترین مولود نامشروع اردوگاه استکبار در منطقه صورت گرفت، یک بار دیگر آوازه‏‌ی انقلاب مقدس اسلامی و نام امام خمینی‌(رضوان الله تعالی علیه) و حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدّظّله العالی) رهبر حکیم انقلاب و ملّت مقتدر ایران اسلامی را بر تارک افکار جهانیان نشاند و فصلی نو از حقانیت و ظلم ستیزی و یاری مظلومان و اقتدار را در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی ایران گشود.

عملیات سنگین، متهورانه، ترکیبی و راهبردی "وعده صادق" که توسط جان بر کفان دریا دل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با همکاری تنگاتنگ دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام شد؛ نه تنها داعیه‏‌ی قدرت نظامی و پرآهنین رژیم حقیر جنایت پیشه‌‏ی کودک‏‌کش را بر باد داد، که هیمنه‏‌ی پرطمطراق مسئولین غربی و حامیان سینه چاک آن رژیم جعلی و موقت را نیز منهدم کرد.

"وعده صادق"، رژیم کودک کش و جنایتکار و اشغالگر را سخت تنیبه نمود، و بار دیگر ریاکاری و حاکمیت استانداردهای دوگانه‏ در باشگاه استکبار غربی را برای جهانیان آشکار و پیام اقتدار، استقلال و عزت انقلاب اسلامی و تدبیر و حکمت و قاطعیت رهبر حکیم انقلاب اسلامی و سلحشوری، توانمندی، قاطعیت و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و حمایت منسجم، فعال و انقلابی ملّت ایران را فریاد کرد و این همه، صرفاً یک آغاز و طلیعه‏‌ی راهبرد جدید جمهوری اسلامی ایران بود.

این عملیات از طرفی با حمایت بسیاری از ملت‌ها و کشورها مواجه شد که جای قدردانی و سپاس دارد و از طرف دیگر برخی از دولت‌ها از اقدامات ضد انسانی رژیم صهیونیستی حمایت و یا مساعدت نمودند که این ننگ تا همیشه تاریخ بر پیشانی آنان خواهد ماند.

سربازان گمنام امام زمان(عج) و جامعه‌ی اطلاعاتی کشور، این افتخار آفرینی تاریخی و سترگ را صمیمانه به فرماندهی معظم کل قوا مدّظّله العالی، ملت عظیم الشان و قدرشناس ایران، نیروهای مسلح، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جبهه‏‌ی سرافراز و پرافتخارمقاومت اسلامی، تمامی آزادی‌خواهان و مسلمانان، ستمدیدگان و مظلومان تحت ستم نظام آمریکایی و ایادی آنها و به ویژه، به ملت مقاوم فلسطین و مردم مظلوم و رنجیده‏‌ی غزه تبریک و تهنیت می‌گویند و به روان پاک حضرت امام خمینی(ره) کبیر و شهدای بزرگ راه قدس، به ویژه سردار شهید سپهبدحاج قاسم سلیمانی درود می‌‏فرستیم.
 

سید اسماعیل خطیب

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امام جمعه بندرعباس: عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی اسرائیل را منهدم کرد
  • امام جمعه بندرعباس: وعده صادق ابهت پوشالی اسرائیل را منهدم کرد
  • عملیات «وعده صادق» درس انسانیت به همه جهانیان داد
  • طرح نور فراجا موفقیت در حوزه جنگ نرم است
  • وعده صادق تنها بخش کوچکی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی است
  • پیام وزیر اطلاعات درباره حمله سپاه به اسرائیل
  • از تسلیم در ۸۰ ساعت تا تحقق وعده صادق در ۵ ساعت
  • «وعده صادق» آغاز و طلیعه‌ راهبرد جدید جمهوری اسلامی ایران است
  • «وعده صادق» رژیم کودک کش و جنایتکار و اشغالگر را سخت تنیبه نمود
  • پیام وزیر اطلاعات به مناسبت انجام عملیات وعده صادق