Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان جزئیاتی تازه از دستگیری باند فساد اقتصادی در لرستان را تشریح کرد. ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۶ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

محمدرضا صفی خانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد با اشاره به انهدام باند فساد اقتصادی در لرستان اظهار داشت: چندین سال است در حوزه  بورس مواد پتروشیمی مشکلاتی در سطح ملی به وجود آمده است و تعدادی دلال واحد صنعتی که بیشتر از نیازشان مواد دریافت کرده‌اند و همچنین تعدادی از کارشناسان سازمان صمت به عنوان متهم دستگیر شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای مقابله با فساد اقتصادی افزود: در همین راستا در سطح کشور نیروهای امنیتی اقداماتی انجام داده‌اند که با این فساد در حوزه بورس پتروشیمی برخورد و مکانیزم جدیدی در مقابله با فساد ایجاد کنند.

باند بزرگ اخلال در نظام اقتصادی کشور در استان لرستان منهدم شدفسادهای مالی محصول عدم شفافیت بودجه شرکت‌های دولتی استخصوصی‌‌سازی به دلیل فساد و رانت به اهداف خود نرسیده است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با اشاره به اینکه برخی از این افراد دستگیر شده چند سال قبل نیز به اتهامی مثل اکنون دستگیر شده بودند،  عنوان کرد: در استان لرستان چهار کارشناس حوزه شیمیایی از این اخلالگران از سازمان صمت لرستان توسط پاسداران گمنام امام زمان(عج) به عنوان متهم دستگیر شده‌اند که پس از رسیدگی پرونده این متهمان، براساس قانون قطعا برخورد می شود.

به گزارش تسنیم، به همت پاسداران گمنام امام زمان(عج) باند فساد اداری در استان لرستان متلاشی و چند تن از کارکنان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور دستگیر شدند.

انتهای پیام/

R41450/P/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۳۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی شهرستان رودان با دریافت گزارش تیراندازی منجر به جرح با سلاح کمری توسط فردی به سمت برادرش و ایراد ضرب و جرح و متواری شدن متهم، پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران در کمترین زمان متهم متواری را در شهرستان حاجی آباد شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: متهم در بازجویی‌ها به جرم ارتکابی و وجود سه قبضه سلاح جنگی در اختیار بستگان خود اقرار کرد.
سردار علی اکبر جاویدان افزود: در بازرسی جداگانه از مخفیگاه متهم و منازل افراد مذکور، ۳ قبضه سلاح کلت کمری، سه تیغه خشاب و ۲۰ عدد فشنگ جنگی کشف و ضبط شد.

وی گفت: متهمان با تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی و با قرار بازداشت روانه زندان شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • دستگیری باند سرقت از کتابخانه‌ها!
  • دستگیری دزدان جادوگر با شلیک گلوله!
  • متلاشی شدن باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • باند ۵ نفره قاچاق مواد مخدر در مازندران متلاشی شد
  • دستگیری اعضاء باند حرفه‌ای کپی کارت‌های بانکی در محمودآباد
  • دستگیری باند قاچاق و توزیع مواد مخدر شهرستان سرخس توسط مرزبانان
  • دستگیری باند بدل اندازان طلا در شاهرود
  • دستگیری سارق کالا در باشت