Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-03-29@10:05:01 GMT

یک جاسوس داعشی در الانبار عراق دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۶۳۵۹۵

یک جاسوس داعشی در الانبار عراق دستگیر شد

به گزارش جهان نيوز، دستگاه اطلاعات نظامی عراق امروز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که «کماندوهای لشکر ۱۴ آن با همکاری و هماهنگی نیروهای اطلاعاتی تیپ ۴۰ پیاده، موفق شدند یکی از عناصر تروریستی که با نیروهای امنیتی به نفع داعش کار می‌کرد، بازداشت کنند.»

در این بیانیه آمده است که «تروریست دستگیر شده، اطلاعات مهمی را درباره تحرکات یگان‌های امنیتی ما ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

دستگاه اطلاعات نظامی عراق گزارش داد که «داعشی بازداشت شده از جمله افرادی است که به موجب صورت جلسه منطبق با ماده چهار قانون ضد تروریسم، تحت تعقیب قضایی قرار داشت.»

شبکه خبری روسیا الیوم گزارش داد که سرکرده جاسوس داعشی در شهر «الرمادی» استان الانبار دستگیر شده است.

داعش شهر الرمادی استان الانبار را در سال 2014 اشغال و نیروهای عراقی در فوریه سال ۲۰۱۶ آن را به طور کامل آن از اشغال تروریست‌ها خارج کرده بودند.

منبع: فارس

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۳۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس سرویس اطلاعات خارجی روسیه با وزیر امنیت کره شمالی

دفتر مطبوعاتی سرویس اطلاعات خارجی روسیه (SVR) امروز پنجشنبه گزارش داد که سرگی ناریشکین در جریان سفر به پیونگ یانگ، همکاری‌های دوجانبه نزدیکتر و امنیت منطقه‌ای را با ری چانگ دای، وزیر امنیت دولتی کره شمالی مورد بحث قرار داد.

طرفین در این دیدار، در مورد مسائل ضروری بین المللی، امنیت منطقه‌ای و تعامل نزدیکتر روسیه و کره شمالی با توجه به تلاش‌های طرف های خارجی برای تشدید فشار علیه آنها گفتگو کردند.

به گزارش تاس، مذاکرات "در فضایی گرم و دوستانه انجام شد و وحدت رویکرد‌ها در مورد موضوعات مورد بحث واضح بود.

روسیه و کره شمالی تبادلات دوجانبه میان خود را در نیمه دوم سال ۲۰۲۳ تشدید کرده اند. کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در ماه سپتامبر از روسیه بازدید کرد. او در ۱۳ سپتامبر با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفتگو کرد. سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه نیز در اکتبر ۲۰۲۳ از کره شمالی بازدید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس سرویس اطلاعات خارجی روسیه با وزیر امنیت کره شمالی
  • هلاکت یک سرکرده داعش در عراق
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به ساختمان وزارت جنگ رژیم صهیونیستی/دیده‌بان حقوق بشر اروپا : نیروهای اسرائیلی بسیاری از منازل را در حالی که ساکنان آنها در داخل آن‌هابودند به آتش کشیده‌اند/ حملات سنگین ارتش رژیم صهیونیستی به مرکز و غرب خان یونس / حمله موشکی گسترد
  • شروط روسیه برای مذاکره با آمریکا درباره اوکراین/قرار گرفتن رئیس اطلاعات نظامی اوکراین در لیست ترور روسیه
  • چگونه از کدال استفاده کنیم؟ | راهنمای کاربردی سامانه کدال
  • ۳ نفر اراذل و اوباش مسلح متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • ارتقاء جایگاه ایران در شاخص توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • مسکو جاسوس ارشد اوکراین را در فهرست اهداف مشروع قرار داد
  • رتبه ایران در شاخص جهانی فناوری اطلاعات و ارتباطات افزایش یافت
  • یوتیوب یک مجرم را به دام انداخت!