Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@20:10:54 GMT

رکورد آنالیزور کی‌روش دست نخورده ماند

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۶۳۶۱۸

رکورد آنالیزور کی‌روش دست نخورده ماند

تیم ملی عربستان بعد از یک شروع قدرتمندانه در دو بازی بعدی شکست خورد تا از مسابقات کنار برود.

 

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی عربستان در دیدار با ژاپن نتوانست نمایش خوبی داشته باشد تا در نهایت با دریافت یک گل از روی ضربه کرنر، از دور مسابقات کنار برود تا یکی از تیم های پر افتخار جام ملت های آسیا، خیلی زود مجبور به بازگشت به خانه و احتمالا آغاز تغییرات شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شروع قدرتمندانه ادامه نداشت
عربستانی ها که در جام جهانی 2018 بعد از مدت ها غیبت حضور داشتند، از جمله تیم های مدعی در امارات بودند و مسابقات را نیز با دو برد برابر کره شمالی و لبنان آغاز کردند تا مشخص شود پیتزی با تیمی مدعی پا به این مسابقات گذاشته است.
سعودی ها اما در دیدار با قطر تنها 20 دقیقه موفق داشتند و در روزی که به برد نیاز داشتند تا از دیدار با ژاپن فرار کنند، با دریافت دو گل از زمین مسابقه دیدار با قطر خارج شدند تا اولین شکست خود را در اولین آزمون دشوار تحمل کنند.
تیم ملی عربستان در دیدار با ژاپن اما باز هم تیم کم خطری بود و با وجود مالکیت توپ بالا نتوانست برنده باشد تا به این ترتیب یکی از مدعیان جام خیلی زود خاک امارات را ترک کند و احتمالا پیتزی نیز به پایان همکاری خود برسد.

 

 

ادامه ناکامی در جام ملت ها
این ناکامی اما استمرار ناکامی های نسل جدید فوتبال عربستان بود که حتی حضور در جام جهانی نیز نتوانست سرنوشت این تیم را تغییر دهد. عربستانی ها در سال 2007 حضور در فینال را تجربه کردند اما بعد از قهرمانی در سال 1996 در امارات، در جام ملت ها هیچگاه نشانی از یک مدعی قهرمانی نداشتند و همواره جام را با ناکامی ترک کردند.
عربستان در دو دوره گذشته، از مرحله گروهی نتوانست صعود کند و در مرحله گروهی از دور مسابقات کنار رفت و امسال نیز تنها یک مرحله نسبت به گذشته پیشرفت داشتند که قطعا برای مدیران ورزش این کشور، راضی کننده نیست.


آخرین قهرمانی عربستان در سال 1996 در شرایطی به دست آمد که وینگادا دوست نزدیک کارلوس کی روش، آنالیزور آن تیم بود و حالا به عنوان مشاور در کنار کارلوس کی روش حضور دارد.

 

پیتزی قربانی احتمالی حذف زودهنگام
با توجه به نگرش کشورهای حاشیه خلیج فارس، پیتزی بعد از یک سال حضور موفق در این کشور، احتمالا به زودی کنار خواهد رفت و قربانی قطعی این حذف خواهد بود.
سرمربی سابق والنسیا و تیم ملی شیلی نتوانست در جام جهانی نیز توفیقی کسب کنند و با این نتایج باید شاهد کنار رفتن زودهنگام او از تیم ملی عربستان باشیم تا این حذف مانند همیشه یک قربانی سرشناس داشته باشد.

 

جام ملتهای آسیا 2019 نلو وینگادا کارلوس کی روش(سرمربی) ماریتیمو تیم ملی ایران عربستان تیم ملی عربستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جام ملتهای آسیا 2019 نلو وینگادا کارلوس کی روش سرمربی ماریتیمو تیم ملی ایران عربستان تیم ملی عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۳۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا/ العین رکورد تاریخی الهلال را شکست

العین در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا الهلال را مغلوب کرد.

تیم‌های العین امارات و الهلال عربستان در چارچوب دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۴ بر ۲ به سود اماراتی‌ها به پایان رسید.

العینی‌ها ابتدا در نیمه نخست با هتریک سوفیان رحیمی، ۳ بر صفر از الهلال پیش افتادند و نتیجه‌ای عجیب برای مدعی قهرمانی آسیا رقم زدند.

در نیمه دوم نیز الهلال ابتدا توسط مالکوم یکی از گل‌های خورده را جبران کرد، اما کاکو مجدد العین را پیش انداخت.

سالم الدوساری نیز در قیقه ۷۸ یکی دیگر از گل‌های العین را پاسخ داد تا شکست سنگنین الهلال در امارات را کمرنگ‌تر کند.

بازی برگشت این دو تیم سه شنبه هفته آینده به میزبانی الهلال برگزار خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بازگشت عربستان به مسابقات با کسب پیروزی مقابل استرالیا
  • رفیعی در تاریخ لیگ جاودانه شد
  • دستگاهی ایرانی که پساب‌ها را آنلاین و سریع بررسی می‌کند
  • توخل به پپ رسید: هدف بعدی مورینیو است
  • زنوزی: خمس نتوانست ترکیب اصلی تراکتور را پیدا کند
  • العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد
  • اعتراض تیم رونالدو به لغو دیدار الهلال!
  • نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا/ العین رکورد تاریخی الهلال را شکست
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان